PUBLI

Έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο

Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος αλλά το άιμα σου μπορεί να σώσει όχι μία αλλά τρεις ζωές

Μπορεί κι εσείς (όπως κι εμείς) κάποιες φορές να νιώθετε εντελώς άχρηστοι, ήρθε όμως η στιγμή να κάνετε κάτι χρήσιμο!

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας σας χρειάζεται, να δώσετε αίμα και να διαδώσετε το μήνυμά του σε όλη την Ελλάδα.

Το περσινό διαφημιστικό σποτ για το ΕΚΕΑ, το οποίo δημιουργήθηκε μαζί με τον αγαπημένο σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο (Wasted Youth, SUNTAN), δίχασε την κοινή γνώμη ως «προκλητικό», έγινε viral και κατάφερε να δώσει μια μεγάλη ανάσα στα εθνικά αποθέματα αίματος, τα οποία όμως έχουν επιστρέψει ξανά σε απελπιστικά χαμηλά επίπεδα.

 

Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι του ΕΚΕΑ:

“Για την ακρίβεια, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας είναι βαθύτερο και αρκετά πιο περίπλοκο. Το αίμα έχει μικρή διάρκεια ζωής και τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας (τα λεγόμενα blood drives) που μπορεί να προκαλέσει μία διαφήμιση, έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν. Αντίθετα, αυτό που απαιτείται είναι μια σταθερή ροή αίματος και μια συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό.

Έτσι, αποφασίσαμε να κάνουμε για φέτος κάτι ακόμα πιο ανατρεπτικό. Μια καμπάνια που θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα του Έλληνα αιμοδότη, αφού θα μιλάει απευθείας στην καρδιά των νέων, δηλαδή στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας που ακόμα διαμορφώνει τις ιδέες και τις συνήθειές του. Και υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που να προκαλούν το ενδιαφέρον αυτής της γενιάς περισσότερο από τα memes, τα gifs, τα βιντεάκια με επικά fails, συγκλονιστικές σαβούρες και φιλόδοξες προσπάθειες που στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία!

Στη λογική αυτή, και κάτω από τον διακριτικό τίτλο bloodyuseless, δημιουργήσαμε ένα ακόμα χορταστικό σποτ, σε σκηνοθεσία και πάλι του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου”.

 

Το μήνυμα είναι σαφές:

Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος,

Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο.

Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

Παράλληλα με το σποτάκι που θα προβληθεί τόσο στην τηλεόραση όσο και στο YouTube, το ΕΚΕΑ έχει ετοιμάσει μια σειρά από άλλα υλικά (όπως αυτοκόλλητα, αφίσες, και φυσικά την σελίδα bloodyuseless στο Facebook) που το κοινό θα βρει συνημμένα, και τα οποία θα βοηθήσουν ώστε να πάρει η καμπάνια μεγάλες διαστάσεις, μέσα στην πόλη της Αθήνας αλλά και online.

Τι ζητάει το ΕΚΕΑ από το κοινό;

“Να αγκαλιάσετε αυτή την καμπάνια, και να την προωθήσετε με τη σειρά σας όσο το δυνατόν περισσότερο με τα μέσα που έχετε, εφόσον φυσικά τη συμπαθήσετε και έχετε μια μικρή διάθεση για αυτοτρολάρισμα. Μπορεί να είναι ένα απλό share στα social media ή ακόμα και ένα ολόδικό σας epic fail το οποίο θα συνοδεύσετε με το #bloodyuseless.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον χρόνο σας και ελπίζουμε να σας έχουμε συνένοχους σε αυτήν την ξεχωριστή προσπάθεια!!”, καταλήγει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.