Globe One Digital και Travelive: Σταθεροί Συνοδοιπόροι στο Θαυμαστό Ταξίδι του Online Travel Marketing

Η Globe One Digital αναλαμβάνει, εκτός από το Digital Marketing, και τη διαχείριση του SEO & Safe Migration Plan στο νέο website της Travelive.
SHARES

H Globe One Digital, το αναγνωρισμένο Digital Agency με υψηλή εξειδίκευση στο Online Performance Travel Marketing, και η κορυφαία Αμερικανική ταξιδιωτική εταιρεία Travelive, ανανεώνουν τη συνεργασία τους και ενώνουν τις δυνάμεις τους για μία ακόμη φορά, εφαρμόζοντας υποδειγματικά best practices ψηφιακής διαφήμισης τώρα και στη νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα της Travelive.

Συγκεκριμένα, η Globe One Digital αναλαμβάνει, εκτός από το Digital Marketing, και τη διαχείριση του SEO & Safe Migration Plan στο νέο website της Travelive, προκειμένου να διατηρηθεί το authority και να αυξηθούν σημαντικά οι οργανικές κατατάξεις και επισκέψεις της ιστοσελίδας.

Με γραφεία σε ΗΠΑ και Ευρώπη, η Travelive, μια από τις δημοφιλέστερες Luxury Travel Εταιρείες, καλύπτει τις ανάγκες ενός ελίτ κοινού, προσφέροντας διαμονή στη Μεσόγειο και υπηρεσίες ανωτάτου επιπέδου σε ανταγωνιστικές τιμές. Μέσω εξατομικευμένων, fully customizable vacation packages, η Travelive παρέχει ειδυλλιακές κρουαζιέρες, ιδιωτικές μετακινήσεις και private tours, έχοντας ήδη εξυπηρετήσει πάνω από 30.000 ταξιδιώτες υψηλών απαιτήσεων στην Αμερική. Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Virtuoso, Signature Travel Network, Altour και Ensemble, ανά τον κόσμο, η Travelive φιγουράρει στην A-List of World's Top Travel Agents του περιοδικού Travel + Leisure και συγκαταλέγεται μεταξύ των Top Travel Specialists του εκδοτικού ομίλου Condé Nast. Σήμερα, η εταιρεία δίνει ένα ακόμα στοίχημα με τον εαυτό της και γυρνάει σελίδα προς το μέλλον με το νέο της website, δημιουργία της LiquidHub.

Στο εξής, αντλώντας από στοχευμένη, δεκαπενταετή εμπειρία και πολυάριθμα βραβεία στο χώρο του travel, το πρωτοπόρο Agency, που διαπρέπει στον τομέα του Digital Performance Marketing στην Ευρώπη, αναλαμβάνει να γιγαντώσει, μέσα από πλήθος εξελιγμένων ψηφιακών καμπανιών και υπηρεσιών SEO, τον εισερχόμενο τουρισμό σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία & Αίγυπτο. Με αυτόν τον τρόπο, η Globe One Digital, σταθερή στη θέση της προς την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης και επικοινωνίας αλλά και τη στήριξη της τοπικής αγοράς στις πιο αντίξοες συνθήκες, εγκαινιάζει μια νέα εποχή, τόσο στην ιστορία της Travelive, όσο και της αντίστοιχης Τουριστικής Βιομηχανίας.

 Για περισσότερες πληροφορίες: www.globeonedigital.com, www.travelive.com 

Share
 

24Media Network

Η κρίσιμη μάχη της ΑΕΚ

Ποιος σχεδιασμός, ποιες μεταγραφές, ποια υπόθεση Πόνσε; Τίποτε δεν είναι σημαντικότερο από την απόφαση της UEFA και κατά πόσο αυτή θα επηρεάσει την επόμενη μέρα της Ένωσης.

'Ελέ': "Δεν μιλάμε πια με τον Γεωργάτο, θέλω το καλύτερο για εκείνον"

Η τελευταία του συνέντευξη χάνεται στο βάθος των χρόνων. Από τη μία, αμφιβάλλει αν αυτά που σκέφτεται έχουν ενδιαφέρον για τον αναγνώστη. Από την άλλη, αμφιβάλλει για το αν υπάρχει λόγος να μοιραστεί αυτά που έχει στο μυαλό. Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος, απελευθερωμένος από οπαδικές ταμπέλες και με θαυμαστή εσωτερική ισορροπία, μιλάει στο Contra.gr για ιστορίες, ποδοσφαιρικές και μη, που γνωρίζουν πολύ λίγοι.

Έρμαια του απαγορευμένου ορθογωνίου

Οι δεύτερες κατοχές της Λίβερπουλ έβρισκαν κάθε φορά μία καλά προετοιμασμένη διάταξη, με τους παίκτες της Μπάγερν σε καίριες θέσεις. Η παρτίδα σκάκι του 'Άνφιλντ' ήταν σαν... αληθινή παρτίδα σκάκι. Ουδείς νίκησε, ουδείς έχασε.

Οι 21 "εντολές" για Κίεβο

Ματς υψηλού κινδύνου χαρακτηρίζεται από την UEFA το Ολυμπιακός - Ντινάμο και η πειραϊκή ΠΑΕ προειδοποιεί τους 450 ταξιδιώτες στο Κίεβο για όσα πρέπει να αποφύγουν.

 
PROMO
Social Man