H Alibaba παρουσιάζει στο συνέδριο “Game Changer in Digital Marketing”

Την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνεται το πρώτο συνέδριο “Game Changer”  με τίτλο “Digital Marketing”.
SHARES

oΣε μια εντυπωσιακή λίστα ομιλητών και ειδικών του digital marketing από Ελλάδα και εξωτερικό ήρθαν να προστεθούν η  Olga Amangeldyeva, Head of Business Development Department at Alibaba Mobile, Alibaba Group και ο Dmitriy Lushnikov, Head of Marketing at Alibaba Mobile Business Group. Τα δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Alibaba θα παρουσιάσουν την στρατηγική της εταιρείας ενώ παράλληλα θα μοιραστούν με τους συμμετέχοντες εμπειρίες και τεχνογνωσία εξαιρετικά χρήσιμες για κάθε επαγγελματία του marketing και του διαδικτύου.

Το Game Changer in Digital Marketing αποτελεί το δεύτερο από μια σειρά διεθνών συνεδρίων που διοργανώνει η 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα,  σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ. Για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου και πληροφορίες εγγραφής μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: http://gamechanger.gr/

Χορηγός της εκδήλωσης είναι η WIND ενώ ως υποστηρικτές συμμετέχουν οι TEMPO OMD HELLAS και GLOBE ONE DIGITAL. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN.

Χορηγοί Επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με το AdBusiness, Business Today, Αdvertising.gr, Βusinessnews.gr και η Huffington Post Greece.

Το Game Changer in Digital Marketing τελεί υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ. Τα μέλη των παραπάνω ενώσεων δικαιούνται 20% έκπτωση.

Share
 

24Media Network

Αρέσει πολύ ο Πασαλίδης

Το "σκανάρισμα" στην εγχώρια αγορά συνεχίζεται και ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης του Αστερα Τρίπολης είναι ποδοσφαιριστής που ενδιαφέρει πολύ την ΑΕΚ.

Σαν... θηρίο στο κλουβί ο Σπανούλης

Οι πιθανότητες να προλάβει τον αγώνα με την Ζάλγκιρις (29/3, 21:30) δεν είναι πολλές, αλλά ο Βασίλης Σπανούλης κάνει τα πάντα για να διαψεύσει τις ιατρικές γνωματεύσεις.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

PROMO
Social Man