H IKEA έφερε το παγκόσμιο κίνημα Movember στο κατάστημά της και άφησε... μουστάκι για καλό σκοπό!

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, συμμετείχε ενεργά στο παγκόσμιο κίνημα Movember που καλεί τους άνδρες να αφήσουν μουστάκι για να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης κατά του καρκίνου του προστάτη.
SHARES

Για δύο ημέρες, το Σάββατο 4/11 και την Κυριακή 5/11, το κατάστημα ΙΚΕΑ Κηφισός μετέτρεψε ένα δωμάτιο καθιστικού στο πιο μοντέρνο και εναλλακτικό μπαρμπέρικο της Αθήνας. Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της ΙΚΕΑ και έφτασε στο κατάστημα για να απολαύσει υπηρεσίες ξυρίσματος και να ενισχύσει τη δράση της ΙΚΕΑ, η οποία πρόσφερε 50 ευρώ για κάθε μουστάκι, στην Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία.

Η ενέργεια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μέσα σε 12 ώρες πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 50 ξυρίσματα, διάρκειας 30 λεπτών, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Ο κόσμος που επισκέφθηκε το κατάστημα ενημερώθηκε και ευαισθητοποιήθηκε γύρω από το ζήτημα της πρόληψης κατά του καρκίνου του προστάτη, ενώ όσοι δε γνώριζαν αρχικά τη δράση ξαφνιάστηκαν ευχάριστα και έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό για τις δράσεις εθελοντισμού που υποστηρίζει η ΙΚΕΑ.

Σχετικό video μπορείτε να δείτε εδώ

 

 

Share
 

24Media Network

Δύο φιλικά, 31 πεντάδες

Ο Θανάσης Σκουρτόπουλος χρησιμοποίησε 31 διαφορετικές πεντάδες στα δύο παιχνίδια με την Ιταλία και την Τουρκία για το τουρνουά Ακρόπολις. Το Sport24.gr αναλύει.

 
equalizer
POP για τις δύσκολες ώρες

Ο δρόμος έχει τη δική του μουσική

Συναντήσαμε τους ανθρώπους που δίνουν ήχο στην καλοκαιρινή Αθήνα.

Social Man
PROMO