H IKEA έφερε το παγκόσμιο κίνημα Movember στο κατάστημά της και άφησε... μουστάκι για καλό σκοπό!

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, συμμετείχε ενεργά στο παγκόσμιο κίνημα Movember που καλεί τους άνδρες να αφήσουν μουστάκι για να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης κατά του καρκίνου του προστάτη.
SHARES

Για δύο ημέρες, το Σάββατο 4/11 και την Κυριακή 5/11, το κατάστημα ΙΚΕΑ Κηφισός μετέτρεψε ένα δωμάτιο καθιστικού στο πιο μοντέρνο και εναλλακτικό μπαρμπέρικο της Αθήνας. Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της ΙΚΕΑ και έφτασε στο κατάστημα για να απολαύσει υπηρεσίες ξυρίσματος και να ενισχύσει τη δράση της ΙΚΕΑ, η οποία πρόσφερε 50 ευρώ για κάθε μουστάκι, στην Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία.

Η ενέργεια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μέσα σε 12 ώρες πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 50 ξυρίσματα, διάρκειας 30 λεπτών, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Ο κόσμος που επισκέφθηκε το κατάστημα ενημερώθηκε και ευαισθητοποιήθηκε γύρω από το ζήτημα της πρόληψης κατά του καρκίνου του προστάτη, ενώ όσοι δε γνώριζαν αρχικά τη δράση ξαφνιάστηκαν ευχάριστα και έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό για τις δράσεις εθελοντισμού που υποστηρίζει η ΙΚΕΑ.

Σχετικό video μπορείτε να δείτε εδώ

 

 

Share
 

24Media Network

Το τσιπάκι του Καλάθη και η υπέρτατη πρόκληση του Πιτίνο

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να γίνει η πρώτη ομάδα που θα ανατρέψει σειρά playoffs της EuroLeague από το 2-0; Η λογική λέει όχι. Ο Ρικ Πιτίνο, όμως, έχει μπροστά του μια απίθανη πρόκληση κι ο Νικ Καλάθης θέλει να πει την τελευταία λέξη. Γράφει ο Χάρης Σταύρου.

Με Καλάθη Νοεμβρίου δεν έχει τύχη τον Απρίλη

Η προσαρμογή της Ρεάλ στον Νικ Καλάθη (του ενός πόντου) έφερε το 2-0 στη Μαδρίτη και ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ κυνηγάει πλέον μια ανατροπή που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία της διοργάνωσης (0/22).

 
POP για τις δύσκολες ώρες
PROMO
Social Man