Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε το φυσικό μεταλλικό νερού ΖΑΓΟΡΙ στη διεθνή έκθεση τροφίμων ποτών ANUGA

Στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών Anuga 2017, συμμετείχε φέτος η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, παρουσιάζοντας το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, στους 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, στην Κολωνία της Γερμανίας.
SHARES

Η ελληνική εταιρεία από την Ήπειρο, προέβαλε με μεγάλη επιτυχία την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, σε ένα μοντέρνο, ιδιαίτερης αισθητικής και design, περίπτερο, που απέπνεε ελληνικότητα. Συμμετείχε στην Anuga στοχευμένα στην κατηγορία “DRINKS”, ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.

Η συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση έδωσε τη δυνατότητα συναντήσεων με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.

Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ η οποία τρέχει με αύξηση 40% ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προιόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.

Το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα κα.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ θα συνεχίσει δυναμικά τις εξαγωγές διερευνώντας ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα αγορές που το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.

Η διεθνής έκθεση Anuga αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο και πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια στη Γερμανία. Φέτος η έκθεση συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες ενώ καταλάμβανε χώρο περίπου 284 χιλ. τ.μ.

Share
 

24Media Network

Τα κομμάτια που λείπουν από το Game of throne του Ολυμπιακού

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος κάνει τον απολογισμό του φετινού Ολυμπιακού και ξεκαθαρίζει ότι με δυνατές επενδύσεις σε νέους –και καλούς- Ρομπέρτο, Μέλμπεργκ, Μιραλάς και... Μπεργκ, η φετινή ξέφρενη πορεία θα εκτοξευθεί προς τους τίτλους.

Ο Θεόφιλος έχει όλες τις εμφανίσεις των ονείρων σου

Έχει συλλογή με πάνω από 1.000 εμφανίσεις αθλητών ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϊ, καθώς και το χάλκινο παπούτσι του Νίκου Αναστόπουλου από το 1983. Οι ιστορίες του είναι μοναδικές για το πώς γνωρίστηκε με αθλητές και το πώς έχουν φτάσει στα χέρια του. Ο μεγαλύτερος συλλέκτης φανελών στην Ελλάδα, Θεόφιλος Αδαμάκης, ξετυλίγει το κουβάρι του τρελού πάθους του στο Sport24.gr.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
PROMO
Social Man