Νέα καμπάνια της Heineken για το Champions League, με πρωταγωνιστή τον Μουρίνιο

Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας, ο Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνει έναν παθιασμένο κι εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο.
SHARES

 Η Heineken® αποκάλυψε σήμερα τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Champions League. Το νέο σποτ ονομάζεται «Prep Talk» και εμπνέεται από τους λόγους που απευθύνουν οι προπονητές προς τους ποδοσφαιριστές, πριν την έναρξη ενός αγώνα. Στο διαφημιστικό πρωταγωνιστεί ο προπονητής Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος έχει κερδίσει το UEFA Champions League δυο φορές στην καριέρα του, ενώ η σκηνοθεσία είναι δια χειρός του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι.

 

Το νέο σποτ αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» της Heineken και προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και σε ψηφιακά κανάλια, συμπίπτοντας χρονικά με την έναρξη της σεζόν 2016/17. Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας, ο Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνει έναν παθιασμένο κι εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο.  Έτσι, τους προ(σ)καλεί να προετοιμαστούν για τη βραδιά του αγώνα, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται ή τι ώρα είναι εκεί που ζουν.

Το νέο σποτ «Prep Talk» της Heineken είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/QMuD7UkdA_M

Ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand του Ομίλου HEINEKEN, δήλωσε: «Η προετοιμασία για τη βραδιά ενός αγώνα του UEFA Champions League κάνει την όλη εμπειρία ακόμη καλύτερη. Με λίγη σκέψη και λίγη προσπάθεια, οι fans των αγώνων και οι φίλοι τους μπορούν να βιώσουν μια ακόμη πιο σπουδαία εμπειρία! Ωστόσο, μερικές φορές, χρειάζεται λίγη έμπνευση – και ποιος μπορεί να εμπνεύσει τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» καλύτερα από τον Ζοζέ Μουρίνιο;»

Ο Ζοζέ Μουρίνιο σχολίασε: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στο  UEFA Champions League, η Heineken βρίσκεται… δίπλα μου, εκεί έξω από την πλάγια γραμμή του γηπέδου. Μ’ αρέσουν όλα όσα πρεσβεύει η μάρκα – και ειδικά η στάση της σε σχέση με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Το γύρισμα του διαφημιστικού «Prep Talk» ήταν μια νέα, ιδιαίτερα ευχάριστη, εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας καταπληκτικός «προπονητής» και σίγουρα πήρε από εμένα, ό,τι καλύτερο είχα να δώσω».

 

Η νέα διαφημιστική ταινία, η οποία αποτελεί δημιουργία της Publicis Italia, σηματοδοτεί τον ενδέκατο χρόνο συνεργασίας μεταξύ της Heineken® και του UEFA Champions League. Για τη νέα εκστρατεία, έχουν δημιουργηθεί παγκόσμιες και τοπικές παραλλαγές της ταινίας, με βάση τις συμπεριφορές και τις συνήθειες θέασης ενός αγώνα από τους φιλάθλους ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών για τα τηλεοπτικά break, ειδικών σημάνσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα και προωθητικών tags.

Η εκστρατεία θα «τρέξει» σε πάνω από 90 χώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2016/17.

Share
 

24Media Network

Η απάντηση του Πιτίνο στις φήμες

Ο Ρικ Πιτίνο διέψευσε τις φήμες ότι θα αφήσει τον Παναθηναϊκό για να επιστρέψει στην Αμερική, τονίζοντας ότι προτεραιότητά του είναι η βελτίωση των "πράσινων".

Ο Γκάρεθ Μπέιλ δεν είναι πια μόνος

Τζέιμς, Σμιθ, Γουίλσον, Μπρουκς, Μέμφαμ. Η εξαιρετικά ταλαντούχα φουρνιά των Ουαλών είναι στα χέρια του Γκιγκς και υπόσχεται να τερματίσει τη μοναξιά του Μπέιλ.

Ολυμπιακός: Εντολή για αριστερό μπακ

Ο Ολυμπιακός έχει ενημερώσει τους μάνατζερ που συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια να είναι stand by και να "χτενίσουν" την αγορά για αριστερό μπακ, γνωρίζοντας ότι ενδέχεται να προκύψει πώληση Κούτρη - Τσιμίκα.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

PROMO
Social Man