Το 'T Brand Studio' των 'The New York Times' στο Game Changer in Digital Marketing!

Μια μοναδική παρουσίαση των τάσεων του native advertising από τη Nelly Gocheva, global editor ενός από τους μεγαλύτερους publishers στον κόσμο.
SHARES

Το T Brand Studio είναι το πολυβραβευμένο brand marketing studio των New York Times. Δημιουργούν ψηφιακές εμπειρίες για τους πελάτες τους με περιεχόμενο που απευθύνεται σε υψηλού επιπέδου αναγνώστες. Στο Συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, η Nelly Gocheva θα παρουσιάσει τις τάσεις του native advertising και του branded content μέσα από την δουλειά της ως global editor για τον καλύτερο publisher στον κόσμο.

(Η Nelly Gocheva)

Το Συνέδριο 'Game Changer in Digital Marketing' θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016 στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, στην Αθήνα, από την 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ.

Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα προσφέρουν μία ολοκληρωμένη και απολύτως σύγχρονη προσέγγιση του digital marketing, περιλαμβάνοντας όλα τα μέσα και εργαλεία, το συνδυασμό μεταξύ τους και την ένταξή τους στους γενικότερους στόχους και στη στρατηγική μιας εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες για το πλήρες πρόγραμμα του Συνεδρίου, τα θέματα συζήτησης καθώς και τους τρόπους συμμετοχής είναι διαθέσιμα στο www.gamechanger.gr.

Χορηγός της εκδήλωσης είναι η WIND ενώ ως υποστηρικτές συμμετέχουν TEMPO OMD HELLAS, GLOBE ONE DIGITAL, BCA, ATH TECH. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN.

Χορηγοί Επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με το AdBusiness, Business Today, Αdvertising.gr, Βusinessnews.gr και η Huffington Post Greece.

Το Game Changer in Digital Marketing τελεί υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ. Τα μέλη των παραπάνω ενώσεων δικαιούνται 20% έκπτωση.

Share
 

24Media Network

"Ολυμπιακός και Χασάν να σεβαστούν την οψιόν"!

Ολυμπακός και Χασάν έχουν κοινή επιθυμία να συνεχίσουν τη συνεργασία τους. Ο πρόεδρος της Μπράγκα, απαντώντας και στις πιέσεις του Αιγύπτιου, ξεκαθάρισε στο Sport24.gr ότι αυτό θα γίνει μόνο αν ενεργοποιηθεί τον Μάιο η οψιόν αγοράς των 4 εκατ. ευρώ.

Γιατί όλοι θέλουν έναν γρήγορο στόπερ

Η ορθή επιλογή ενός κεντρικού αμυντικού κάθε άλλο παρά απλή υπόθεση είναι στο ποδόσφαιρο, καθώς τα αναγκαία χαρακτηριστικά του είναι σε άμεση συνάρτηση με την φιλοσοφία και την διάταξη μιας ομάδας.

Ο Μονομάχος και τα λιοντάρια

Ο Γιώργος Οικονόμου γράφει για τον θρίαμβο του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στην Ιταλία, με τον Ρικ Πιτίνο σε ρόλο... μονομάχου και τους παίκτες του σαν πραγματικά λιοντάρια.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

Μουσική

Η δεύτερη διαθήκη του Michael Jackson

Στην κληρονομιά του Michael Jackson, κρύβεται πλούτος και χρέη για όλους. Στον απόηχο του ‘Leaving Neverland’, πρέπει να βρούμε τι θα τα κάνουμε.

PROMO
Social Man