BUZZ

Η πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo έκανε -ξανά- τα πάντα λάθος

Αυτοεξόριστος στη Σελήνη για τα πάθη του, παρέα με μια σούβλα αρνί και ιπτάμενες μπίρες, ο Τάσος Μπουγάς προκαλεί ευθέως τους vegans, ενώ τα Jumbo τρίβουν τα χέρια τους για ακόμη μια φορά.

Κάνω εικόνα το meeting της διαφημιστικής στα κεντρικά της εταιρείας για το πασχαλινό σποτάκι και φαντάζομαι τους πωλητές σε αδιέξοδο, να έχουν βυθιστεί στη σκέψη τους για ώρες, συνειδητοποιώντας με απογοήτευση ότι είναι πια υπεράνω των δυνάμεών τους.

Τι χειρότερο, πιο λούμπεν να συλλάβει ανθρώπινος νους από την παρωδία Djambo με Κατερίνα Στανίση και τσολιάδες να σουβλίζουν σοκολατένια αυγά; Μέχρι και τη Λαίδη Άντζελα έχουμε δει σε επιτάφιο να κλαίει για την πληγωμένη αγάπη της επάνω σε κόκκινα αυγά, αλλά το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας θεώρησε –μα ποιος να το περίμενε;– σεξιστικό και βαθιά κακοποιητικό το σλόγκαν «χτύπα, χτύπα σαν άντρας».

– Μήπως να ξεκινήσουμε από τώρα να μετράμε για τα Χριστούγεννα;
– Θα ψήφιζα Κοκλώνη.
– Όχι, έχω την ιδέα αλλά χρειάζομαι λίγο βοήθεια: Ο Πλανητάρχης κατά των vegans.

Και έπειτα θα ακολούθησε ένα ακατάσχετο brainstorm, σαν να άνοιξε ο ασκός του Αιόλου από την ομάδα που είναι ταγμένη στο ρητό “there is no bad publicity”, με μόνη προϋπόθεση να αραδιάζονται αποκλειστικά ιδέες που είναι κάτω από μέτριες, ει δυνατόν κάτω και από κακές.

Μέσα σε αυτόν τον δημιουργικό οργασμό που αναμετράται με τα όρια της λογικής και της κιτσαρίας, ίσως ακούστηκαν διαμάντια – Μήπως να καπνίζει πούρα από ρυζάλευρο ο Άρχοντας; Μήπως να σβήνει τα αποτσίγαρα σε τασάκι από μαρούλια και να κλείνει το μάτι φιλήδονα;

Αλλά μιας και δεν είναι καιρός για παραπάνω πρόστιμα, το περιεχόμενο έμεινε στο διαφημιστικό αραβούργημα που τις τελευταίες ώρες έχει μονοπωλήσει τα αρνητικά σχόλια στον κόσμο του YouTube:

Ο μέγας λαϊκός τραγουδιστής Τάσος Μπουγάς, γνωστός καρδιοκατακτητής, τώρα κατακτά και τη Σελήνη παρέα με μια σούβλα αρνί και μερικές ιπτάμενες μπύρες, επειδή «τον έδιωξαν οι vegan απ’ τη Γη του». Αυτοεξόριστος λοιπόν ο ίδιος για τα πάθη του, όπως και μια στρατιά από παραδοσιακούς ψήστες με τρίχες στο στήθος και ανοιχτά πουκάμισα, αφού «η τσίκνα είναι ντεμοντέ».

Και όλως τυχαίως, εκεί ανάμεσα, να σου και μια στρίπερ-λαγουδάκι να κάνει pole dancing δίπλα στον Πλανητάρχη για να μην ξεχνιόμαστε. Για όσους ενδεχομένως απόρησαν με την καλόσχημη παρουσία που λικνίζεται στο φεγγάρι, «Moonwalk» φωνάζει ο Μπουγάς, πετώντας το υπονοούμενο που όλοι περιμέναμε αλλά κανείς δε χρειαζόταν. Όπως και τη διασκευή στο προβλεπόμενο τραγούδι της Θεοδωρίδου για το σκηνικό.

Η αποθέωση της κακογουστιάς σε διαγαλαξιακό επίπεδο, θα μπορούσε να είναι η συνοδευτική λεζάντα αλλά σε μια απέλπιδα προσπάθεια δικαιολόγησης των αδικαιολόγητων, το Jumbo γράφει ότι «στέκεται διορατικό και ατενίζει το ελληνικό Πάσχα στο μέλλον, με μια προφητική ταινία», ενώ μια σειρά από ερωτήματα υποτίθεται ότι τίθενται επί τάπητος στο σποτ: Πως θα εξελιχθεί το διατροφικό μέλλον της ανθρωπότητας; Ποια θα είναι η θέση της κρεατοφαγίας; Πώς θα εξελιχθεί ο βιγκανισμός;

Δεν άργησε να ξεσπάσει η καταιγίδα που εσκεμμένα πυροδότησε η διαφήμιση, με πρόφαση το χιούμορ. Το ενωτικό μήνυμα στο τέλος δεν έπεισε κανέναν.

Εξάλλου, το να προβάλλεις πως ο βιγκανισμός καταπατά τις ελευθερίες των κρεατοφάγων είναι σαν να λες ότι ο φεμινισμός καταπατά τις ελευθερίες όσων παρενοχλούν. Καλό Πάσχα, δηλαδή.