ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πώς τελείωσαν οι 10 καλύτερες ελληνικές σειρές

Μιλάμε συχνά για τις υποθέσεις και τις ατάκες τους, πολύ σπάνια όμως για το τέλος τους.

Ένα πολύ κοινό χαρακτηριστικό των καλών ελληνικών σειρών είναι ότι δεν τελειώνουν με ένα οριστικό τέλος, και αφήνουν πολλά ενδεχόμενα ανοιχτά. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι ότι παρόλο που οι περισσότερες καλές ελληνικές σειρές είναι κωμικές, το τέλος τους είναι πιο γλυκόπικρο από όσο αντέχουμε. Πολύ συχνά τελειώνουν με έναν γάμο, αν και αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό και στις καλές και στις κακές ελληνικές σειρές. Άλλες δυστυχώς δεν είχαν την ευκαιρία να τελειώσουν, αν και ήταν πολύ καλές. Έτσι οι Ηρωίδες βρίσκονται εκτός συναγωνισμού, όπως και το ‘Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή’.

Για να περιοριστεί η λίστα στις 10 σειρές, θελήσαμε να υπάρχει εκπροσώπηση όσο το δυνατόν περισσότερων των δημιουργών. Αυτό σημαίνει ότι επιλέξαμε τις ‘Σαββατογεννημένες’ έναντι του ‘Παρά Πέντε’ και το ‘Κωνσταντίνου και Ελένης’ έναντι του ‘Μεν και Δεν’. Αποκλείσαμε από τη λίστα και το ‘Νησί’, επειδή βασίστηκε σε βιβλίο, αλλά και σειρές όπως το ‘Σ’αγαπώ Μ’αγαπάς’, που βασίστηκαν σε ξένο σενέριο.

Αν και, ανοίγοντας μια μικρή παρένθεση, τo καναδέζικο ‘Un gars, une fille’, στο οποίο βασίστηκε το ‘Σαγαπώ Μ’αγαπάς’ τελείωσε με το ζευγάρι να παντρεύεται. Το ελληνικό από την άλλη, άφησε το τέλος ανοιχτό, κάτι που όπως είπαμε πριν κάνουν πολλές καλές ελληνικές σειρές. Η Δήμητρα και ο Θοδωρής κάνουν ένα ταξίδι, στο οποίο αποφασίζουν να χωρίσουν. Ενώ είναι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, η Δήμητρα κάνει στο μπάνιο τεστ εγκυμοσύνης, και βγαίνει αλαφιασμένη ανακοινώνοντας στον Θοδωρή ότι θα γίνει μάνα. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου έχει πει σε συνέντευξή της ότι παρόλο που υπήρχαν σκέψεις για τρίτη σεζόν, εκείνη προτίμησε να αφήσει το τέλος να αιωρείται για το αν το ζευγάρι θα αποφασίσει να μείνει μαζί ή όχι μετά τα αναπάντεχα αυτά νέα. 

Κλείνουμε αυτή την παρένθεση και ας δούμε λοιπόν πώς τελείωσαν οι 10 καλύτερες ελληνικές σειρές.

Οι Απαράδεκτοι (1991-1993)

Το τελευταίο επεισόδιο των Απαράδεκτων προβλήθηκε τον Ιανουάριο του 1993 και είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το ένα εκτυλίσσεται στο παρόν και είναι μάλλον λυπηρό. Οι Απαράδεκτοι έχουν μπουχτίσει πια μεταξύ τους. Ο Βλάσσης αποφασίζει να εγκαταλείψει τον Γιάννη και ο Σπύρος τη Δήμητρα. Ο Γιάννης και η Δήμητρα μένουν πίσω στον διάδρομο να τους φωνάζουν και σε εκείνο το σημείο εγκιβωτίζεται ένα δεύτερο φαντασιακό υποεπεισόδιο που αρχικά θυμίζει ‘Ζώνη του Λυκόφωτος’. Βρισκόμαστε 30 χρόνια μετά και οι Απαράδεκτοι συνεχίζουν να έχουν την ίδια απαράδεκτη συμπεριφορά. Ο Σπύρος μιλάει ακόμα για το Πολυτεχνείο, ο Βλάσσης τρέχει πίσω από τον ποδόγυρο και έχει ένα ξώγαμο χειρότερο από τον ίδιο, η Ρένια τον καταράζεται, η Δήμητρα και ο Γιάννης συνωμοτούν και ο Χαλακατεβάκης κυνηγάει τα νοίκια. Η σειρά επιστρέφει στο παρόν, όπου η Δήμητρα αποφασίζει να πάει στην Αφρική και ο Γιάννης στο Παρίσι, για να γλιτώσουν από το ζοφερό αυτό μέλλον. Ο Σπύρος και ο Βλάσσης αντί να τους σταματήσουν, επικροτούν την απόφασή τους και όλοι μαζί αποχαιρετιούνται. Η παρέα γυρνάει προς την κάμερα και τραγουδά το ρεφρέν από το ‘Τελευταίο Ποτηράκι’ της Μαίρη Λίντα.

Ο χωρισμός σου αγάπη μου, απόψε με φοβίζει. Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά, ξέρει και να χωρίζει.

Από κάτω περνάει η φάσα: Οι Απαράδεκτοι χωρίζουνε γιατί αποφασίσανε πως όλα τα όμορφα πράγματα πρέπει να τελειώνουν γρήγορα. Δε θα ξεχάσουν όμως ο ένας τον άλλον γιατί μαζί ξαναθυμήθηκανε να γίνονται παιδιά και να κάνουν την πλάκα τους. Καλή αντάμωση. Τέλος σειράς.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Απαράδεκτοι : Η Προφορική Ιστορία

Το Δις Εξαμαρτείν (1993-1996)

Το τελευταίο επεισόδιο του ‘Δις Εξαμαρτείν’ προβλήθηκε τον Φεβρουάριου του 1996. Χωρίζεται επίσης σε δύο μέρη. Στο (τότε) παρόν και μελλοντικό (τότε) 2001. Στο τότε παρόν η Άννα φέρνει στο σπίτι της τον φάκελο με τα αποτελέσματα του DNA, τα οποία θα υποδείξουν αν ο πατέρας της κόρης της είναι ο Γιάννης ή ο Πέτρος. Και οι τρεις τους όμως μετανιώνουν που έκαναν την εξέταση και αποφασίζουν να κάψουν τον φάκελο. Η Γιολάντα όμως έχει προλάβει και έχει πάρει από μέσα το χαρτί με τα αποτελέσματα.

Το βράδυ όλοι οι πρωταγωνιστές μαζεύονται στο σαλόνι της Άννας και γιορτάζουν πίνοντας σαμπάνια. Η Άννα είναι καθισμένη ανάμεσα στον Γιάννη και στον Πέτρο και λέει κοιτώντας δεξιά και αριστερά

Αυτή η αγάπη δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ

δείχνοντας πως όλα έχουν φτιάξει μεταξύ τους και θα τα έχουν ειρηνικά και οι τρεις μοιραζόμενοι την αγάπη τους για το παιδί.

Fast forward το 2001 και τα πράγματα είναι ακόμα πιο μπλεγμένα από ό,τι παλιότερα. Ο ιδιοκτήτης άλλαξε και το κανάλι ανάγκασε σε παραίτηση την Άννα, η οποία πια έχει αναλάβει μια σχολή δημοσιογραφίας. Χώρισε και με τον Γιάννη και με τον Πέτρο και παντρεύτηκε έναν άλλον, τον Στέφανο, που ως τότε δεν έχουμε ξαναδεί. Ο Πέτρος παντρεύτηκε την κόρη του καινούριου ιδιοκτήτη και έχει γίνει διευθυντής ειδήσεων, έχοντας πάρει δηλαδή τη θέση που είχε η Άννα. Σε ένα τηλεφώνημα της Άννας με τον Πέτρο καταλαβαίνουμε ότι το παιδί τελικά είναι δικό του. Η Γιολάντα επίσης αναγκάστηκε να παραιτηθεί και πλέον γυρίζει τον κόσμο με μία φίλη της. Η Βαλεντίνη έχει πάρει προαγωγή και η Φούλη έχει φύγει, για να μεγαλώσει τα τρία παιδιά της. Ο Γιάννης έχει γίνει αρχισυντάκτης σε κίτρινο περιοδικό και συνάπτει διάφορες περιστασιακές σχέσεις. Ο μόνος που έχει παραμείνει στην ίδια θέση είναι ο Ευγένιος, ο οποίος έχει παραιτηθεί εφτά φορές και όλο ξαναγυρίζει.

Τα βαφτίσια του μωρού της Φούλης θα τους ξαναφέρουν όλους μαζί σε ένα δείπνο. Το δείπνο καταλήγει σε παταγώδη αποτυχία με όλους να βρίζονται. Έτσι θα καταλάβουμε ότι παρόλο που φαινομενικά προχώρησαν τις ζωές τους, η ιστορία έχει ξαναρχίσει από την αρχή. Η Άννα έχει ξανακάνει παράνομη σχέση και με τον Πέτρο και με τον Γιάννη, χωρίς να το γνωρίζουν, αν και το υποψιάζονται.

Η τελευταία σκηνή του επεισοδίου επιστρέφει πίσω στο παρόν, με την Άννα, τον Πέτρο, τον Γιάννη, τη Φούλη, τη Βαλεντίνη και τον Ευγένιο να λένε μεγάλα λόγια και υποσχέσεις για το μέλλον τους, που κανείς όμως όπως είδαμε δεν κράτησε.

Ντόλτσε Βίτα (1995-1997)

Στο τελευταίο επεισόδιο του ‘Ντόλτσε Βίτα’ το Μάιο του 1997, ο γιος της Ντορίτας, ο Περικλής έχει πια μεγαλώσει και γράφει στο κομπιούτερ έκθεση για το σχολείο με τίτλο “Η οικογένειά μου” εξιστορώντας το τι κάνει ο καθένας. Η Χριστίνα ήταν έτοιμη να παντρευτεί κάποιον άλλον και ο Αντώνης την έκλεψε με τη συγκατάθεση της Ντορίτας. Ο Χάρης ανέλαβε το εργοστάσιο, το οποίο υπό τη διεύθυνσή του έκλεισε. Έτσι πήρε τους εργάτες και γυρίζαν τα καλοκαίρια στα νησιά χορεύοντας και έβγαλαν πολλά λεφτά. Με την Ντορίτα χώρισαν λόγω ασυμφωνίας χαρακτήρων.

Χρόνια μετά, η Χριστίνα επέστρεψε με μια βαλίτσα στο χέρι, χωρίς να πει γιατί, και η Ντορίτα την υποδέχτηκε χωρίς να την ρωτήσει. Πέρασαν κι άλλα χρόνια και όλοι πια είχαν συμφιλιωθεί και κανείς δεν θυμόταν τι είχε γίνει. Ο Αντώνης παντρεύτηκε, έκανε πολλά παιδιά, και ονόμασε την κόρη του “Χριστίνα”. Η Ασπασία παντρεύτηκε επιτέλους έναν όμορφο κούριερ.

Στην τελευταία σκηνή, η Χριστίνα που βρισκόταν σε ταξίδι στην Ιταλία, πάει να πάρει το πλοίο από την Αγκόνα και λόγω απεργίας των ναυτεργατών πρέπει να περάσει τη νύχτα στην Περούτζια. Εκεί γνωρίζει έναν νεαρό Έλληνα φοιτητή τον Τέλη, ο οποίος της ζητάει να πιουν ένα ποτό. Η Χριστίνα τότε, του ξεκαθαρίζει ότι έχει μια κόρη την Ντορίτα, ένα εγγόνι δέκα χρονών και τον ρωτά:

Στρατιωτικό έχεις τελειώσει;

Και η σειρά ρίχνει τους τίτλους τέλους της παίζοντας το “Σε πλάνεψε η ντόλτσε βίτα”.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

15 σκηνές από το Dolce Vita βγαλμένες από τη ζωή

Δύο Ξένοι (1997-1999)

Στο τελευταίο επεισόδιο των ‘Δύο Ξένων’, που προβλήθηκε τον Ιούνιο του 1999, η Μαρίνα παντρεύεται τον Αίαντα, και ο Κωνσταντίνος, που θέλει να πάει να σταματήσει τον γάμο, βρίσκεται εγκλωβισμένος υπό ομηρεία του Μένιου στο σπίτι του μαζί με την Ντένη, τη Φλώρα, τη Μαρούσκα και τη Μαριάνθη. Οι σκηνές της ομηρείας σατιρίζουν το ιστορικό φιάσκο της τηλεόρασης του Σκάι και της αστυνομίας στην υπόθεση Σορίν Ματέι, η οποία είχε σοκάρει την Ελλάδα ένα χρόνο πριν.

Η ώρα περνά, οι διαπραγματεύσεις με την αστυνομία πέφτουν έξω, ο Μένιος δεν αφήνει κανέναν να φύγει και ο Κωνσταντίνος αναγκάζεται επιτέλους να αποκαλύψει σε όλους την αλήθεια για την Μαρίνα. Η Φλώρα, η Μαρούσκα, ο Μένιος και η Μαριάνθη ακούν βουρκωμένοι την εξομολόγηση του Μαρκορά και αποφασίζουν να τον βοηθήσουν. Ο Κωνσταντίνος φτάνει στην εκκλησία, ο γάμος έχει σχολάσει και παίζει το ‘Μελαγχολικό Μοτίβο’ του Κώστα Καπνίση, αγαπημένο από τα soundtrack της σειράς.

Στην επόμενη σκηνή, η αστυνομία πιάνει τον Μένιο, και ο Αίας με τη Μαρίνα μπαίνουν στην καμπίνα του πλοίου για το γαμήλιο ταξίδι τους. Ανοίγουν την πόρτα και είναι μέσα ο Κωνσταντίνος φορώντας σμόκιν και κρατώντας αγκαλιά τα μωρά τους. Κάνει παρατήρηση στον “Βρε Αία, βρε Αία” που δεν μπήκε στην καμπίνα έχοντας στα χέρια του τη Μαρίνα και της λέει:

Λοιπόν κυρία, Μανθοπούλου μου μπορώ;

Κάνε δουλειά σου λεβέντη μου

του απαντά και εκείνος την παίρνει και το τελευταίο πλάνο κλείνει πάνω στα προσωπά τους.

Η σειρά θα είχε κανονικά και τρίτη σεζόν, η οποία όμως δεν γυρίστηκε ποτέ. Η ιστορία ήθελε το ζευγάρι πέντε χρόνια μετά να ‘χει μετακομίσει στο Λονδίνο και το κενό των πέντε χρόνων να γεμίζει με φλάσμπακ. Η Μαρίνα έχει γίνει κουλτουριάρα, ο Κωνσταντίνος ασχολείται με το θέατρο και τα παιδιά τους πηγαίνουν σε κολλέγιο. Και ενώ είναι επιτέλους μαζί και όλα πάνε φαινομενικά καλά, χωρίζουν ακόμη μία φορά και η Μαρίνα επιστρέφει στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η υπόθεση Σορίν Ματέι μάς σύστησε το φόβο
Σου δίνουμε την ατάκα από τους “Δύο Ξένους” βρίσκεις τη συνέχειά της;

Εγκλήματα (1998-2000)

Ίσως το καλύτερο τέλος ελληνικής σειράς, το τελευταίο επεισόδιο των ‘Εγκλημάτων’ προβλήθηκε τον Ιούνιο του 2000. Η Σωσώ, αφού έχει ξεπαστρέψει τον Τζώνυ, τον Μιχαλάκη, την Πέπη και τον Παύλο, παίρνει δραστικά μέτρα και μαζεύει τους εναπομείναντες πρωταγωνιστές σε μια αποθήκη στη μέση του πουθενά, αφήνει ανοιχτή μια μεγάλη φιάλη γκαζιού και ανάβει το πούρο της.

Στη συνέχεια ακούμε το ‘Ουρανέ που περνάς’ και ένα βίντεο με σκηνές από την (πραγματική) ζωή της ίδιας, του Αλέκου, της Φλώρας, του Αχιλλέα και της Κορίνας, το οποίο διακόπτεται από τον Μιχαλάκη να φωνάζει “έρχονται, έρχονται” στον Παράδεισο. Τα Εγκλήματα βγαίνουν από τη θάλασσα και χορεύουν όλοι μαζί βαλς στην παραδεισένια παραλία.

Πίσω στη γη, οι γιοι της Φλώρας, της Σωσώς και του Τζώνυ ζουν με τον παππού Αριστείδη, που πια περπατά στα φανερά, και τη Μάχη και θυμούνται τους πεθαμένους κρεμώντας μια φωτογραφία τους στο σαλόνι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Quiz: Πόσο καλά θυμάσαι τα Εγκλήματα

Κωνσταντίνου και Ελένης (1998-2000)

Από το πρώτο επεισόδιο είχαμε καταλάβει ότι ο Κωνσταντίνος και η Ελένης θα κατέληγαν μαζί. Το ίδιο είχε καταλάβει και ο θείος, όπως απέδειξε η χαμένη βιντεοκασέτα με την τρίτη διαθήκη, που έλεγε ότι άφηνε το σπίτι και στους δύο. Αυτό έβαλε το αταίριαστο δίδυμο σε σκέψεις, και όταν βγήκαν να γιορτάσουν την λύση του μυστηρίου των δύο διαθηκών, κατέληξαν να το κάνουν εφτά φορές. Το ίδιο βράδυ που ο Νικόλας και η Ματίνα το έκαναν δώδεκα. Στη συνέχεια η Ματίνα αποφάσισε να κάνει makeover και έγινε πιο προχώ από όλους. Και τέλος, ο Μάνθος κατάλαβε ότι αγαπάει μόνο την Πέγκυ και αποφάσισε να παρατήσει όλες τις άλλες. Αυτά δεν έγιναν στο τελευταίο, αλλά στο πρότελευταίο επεισόδιο ‘ Τι Είναι Αυτό Που το Λένε Αγάπη’.

Το τελευταίο επεισόδιο ‘Ο γάμος και το γαμώτο’, το οποίο προβλήθηκε τον Ιούνιο του 2002, λαμβάνει επιτέλους χώρα ο γάμος του Κωνσταντίνου και της Ελένης. Η Ελένη εμφανίζεται με μίνι νυφικό, ζαρτιέρες και βέρες με τον Τούιτι και φυσικά δεν σταμάτησε λεπτό να τσακώνεται με την Κατακουζήνα. Η τελευταία σκηνή τους δείχνει να ζητούν διαζύγιο ο ένας από τον άλλον και να χωρίζουν στην μέση έναν από τους καταψύκτες που τους πήραν δώρο. Ο ένας φτύνει τον άλλον και ο Μάνθος φωνάζει “φτου, κι απ’την αρχή”.

Οι μύστες όμως της σειράς θυμούνται το γκεστ του Κωνσταντίνου Κατακουζηνού στο ‘Λίφτινγκ’, που φέρνει τα πάνω κάτω με την ομοιότητά του με τον Γεράσιμο Μαντούβαλο. Εκεί μαθαίνουμε ότι περνάει κρίση ο γάμος του με την γκαρσόνα, και έχει φύγει από το σπίτι. Η κρίση όμως λύνεται όπως πάντα και ο Κωνσταντίνος επιστρέφει στο Μαρούσι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Σου δίνουμε τη φράση από το ‘Κωνσταντίνου & Ελένης’, μπορείς να τη συμπληρώσεις;
Οι ποπ αναφορές στους τίτλους του Κωνσταντίνου και Ελένης

Είσαι το ταίρι μου (2001-2002)

Το τελευταίο επεισόδιο ‘Είσαι το ταίρι μου’ προβλήθηκε τον Ιούνιο του 2002. Το βράδυ μετά τον αρραβώνα της με τον Νίκο, τον οποίο σκηνοθετούν για χάρη του πατέρα του, η Στέλλα αποφασίζει ότι δεν αντέχει και το σκάει με τον Σωτήρη.

Ο Γρηγόρης δεν αντέχει άλλο τη μιζέρια, που τον έχει βουλιάξει η ιστορία με τη Βίκυ και αποφασίζει να τα παρατήσει όλα και φύγει. Πέντε μήνες μετά, τον βλέπουμε να έχει την δική του καντίνα μισή ώρα έξω από τον Πλαταμώνα. Ο Νίκος σταματά τυχαία με το κάμπριο και την καινούρια του κοπέλα και παίρνει ένα σάντουιτς με λουκάνικο. Οι δυο τους τα λένε και γελούν με τις συμπτώσεις που έχουν οι ζωές τους, χωρίς να καταλάβουν ότι μιλούν για τα ίδια πρόσωπα.

Ο Λάζαρος ξυρίζει το κόκκινο λοφίο του και πάει να βρει τη Βίκυ, η οποία δουλεύει σε έναν ιππικό όμιλο. Της εξομολογείται τον έρωτά του, την πείθει να ανέβει στην άμαξα μαζί του και φεύγουν μαζί.

Η Τούλα τα φτιάχνει με τον Μίμη, έναν από τους φίλους του Γρηγόρη, και επισκέπτονται και εκείνοι την καντίνα, για να δουν τι κάνει. Ο Γρηγόρης είναι πια κεφάτος και πολύ καλά και ρωτάει για τη Στέλλα. Η Τούλα τότε τον ενημερώνει ότι το σκασε με τον Σωτήρη, τον αδερφό του Νίκου.

Στην τελευταία σκηνή βλέπουμε τη Στέλλα και τον Σωτήρη πάνω στην μηχανή με εκείνη να του ζητάει να της πει επιτέλους “σ’αγαπώ” και εκείνος να της απαντά “κοίτα μπροστά σου”. Το “σ’αγαπώ” είναι γραμμένο πάνω στη φωτεινή επιγραφή του δρόμου. Η Στέλλα τον αγκαλιάζει και χάνονται στη λεωφόρο και ακούγονται οι στίχοι “είσαι το ταίρι μου, είσαι τ’αστέρι μου” από το τραγούδι ‘Το αμαξάκι’ του Γιάννη Βογιατζή.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γρηγόρης είναι ο πιο άτυχος τύπος που έχεις γνωρίσει
Λάζαρε, δεύρο έξω. Μήτσο βγες κι εσύ

Κλείσε τα μάτια (2003-2004)

Ήταν όλα ένα όνειρο. Μα ένα όνειρο;

Ένα όνειρο;

Ένα όνειρο;

Ένα όνειρο;

Σαββατογεννημένες (2003-2004)

Ο Σάββας συνοδεύει την Μπία στην εκκλησία και θυμάται πού είναι το δελτίο. Είναι η τελευταία μέρα της προθεσμίας για να εξαργυρώσουν τα λεφτά. Παρατάνε τον γάμο και ξεκινούν όλοι για το εξωχικό του Σάββα στην Κερατέα. Όλοι εκτός από την Καίτη, που αποφασίζει ότι αυτά τα λεφτά στάλθηκαν από τον Θεό στον Σάββα, όχι για να τον κάνουν πλούσιο, αλλά για να τον κάνουν καλό άνθρωπο και ότι δεν πρέπει να τα πάρει κανείς. Ο Ασημάκης πάει να την προλάβει και μπαίνει μπροστά σε ένα αυτοκίνητο που ερχόταν κατά πάνω της, για να την σώσει. Όσο βρίσκεται στην εντατική, η Καίτη καταλαβαίνει την αγάπη της για εκείνον.

Εντωμεταξύ, όταν μαθαίνουν τα νέα οι υπόλοιποι έχουν ήδη πάρει στα χέρια τους τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ, καταλαβαίνουν όμως ότι δεν είναι αυτά το σημαντικό. Όσο όλοι ξενυχτούν στο νοσοκομείο, κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι και κλέβουν το σάκο με τα χρήματα.

Πέντε χρόνια μετά, η Τάμμυ είναι πια ευρωβουλευτής, που μάχεται για την παγκόσμια ειρήνη, είναι παντρεμένη με τον Σταμάτη, που κρατούσε την κλακέτα στην ‘Πυρκαγιά’. Η Μπία και ο Γιώργος έχουν δύο κόρες και είναι υποψήφιοι για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας με την ταινία ‘Το πιο άσχημο τέλος’. Δίνουν συνέντευξη και η Μπία ότι δεν πιστεύει στα χαρούμενα τέλη που όλοι γιορτάζουν, γιατί κάτι είναι ψεύτικο. Ο Χοσέ με τη Σίσσυ ζουν στην Ουρουγουάη με τον γιο τους. Ο Χοσέ δουλεύει ως καθηγητής Ελληνικών και η Σίσσυ έγινε σκηνοθέτης και είναι και εκείνη υποψήφια για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Ο Ασημάκης κέρδισε τη Eurovision και την καρδιά της κας Τόνγκα. Η Σούλα παντρεύεται το λοχαγό του Χοσέ, τον οποίο γνώρισε προσπαθώντας να τον ξελασπώσει, όταν εκείνος το έσκαγε από τον στρατό. Ο Σάββας έπιασε για πρώτη φορά δουλειά ως ειδικός σύμβουλος στήριξης διαζευγμένων και εγκαταλελειμμένων γυναικών και μένει στην Βρέμη με την κόρη και τη γυναίκα του.

Όλοι μαζί βρίσκονται μια μέρα πριν τον γάμο της Σούλας και αρχίζουν να λένε ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που τους έχει συμβεί. Απάρεντλι, η Τάμμυ πήρε το ίδιο ταξί με τους κλέφτες, μπέρδεψε τους σάκους και πήρε τα 7,5 εκατομμύρια. Η σειρά τελειώνει σε cliffhanger και δεν μαθαίνουμε ποτέ τι τα έκανε η Τάμμυ.

Υπέροχα Πλάσματα (2007-2008)

Ο Άρης αφήνει τα Βόρεια Προάστια και μετακομίζει μαζί με το Μητσάκι στο κέντρο. Το Μητσάκι ανοίγει το καφέ που πάντα ονειρευόταν, με τη βοήθεια του Άρη, και συνεχίζει ακόμα την εκπομπή στο σταθμό, αλλά τα Σαββατοκύριακα. Το σενάριο του Μπίλυ για τις ζωές τους απορρίπτεται από όλα τα κανάλια, γιατί τους φαίνεται αντιεμπορικό, όμως ο συντροφός του, η θεία Καραμέλα, και φυσικά οι φίλες του είναι μαζί του και του συμπαραστέκονται, και αυτό είναι που έχει σημασία. Κάνει επιτέλους come out στη θεία Καραμέλα, την ώρα που ποτίζει τις γλάστρες της και εκείνη το παίρνει εντελώς φυσιολογικά και του λέει να μην συγχύζεται.

 Ο Ηλίας και η Έλη χωρίζουν οριστικά, και η Έλη του λέει στην τελευταία τους βόλτα ότι κάποτε θα βρεθεί μια κοπέλα που θα του βγάλει όσα συναισθήματα δεν του έβγαλε η ίδια, γιατί αυτό συμβαίνει σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις. Ο Ηλίας το αποκλείει. Δεν περνάς πολύς καιρός όμως και υποκύπτει στην τρέλα της γραμματέας του, Μαρίας Κωνσταντάκη, η οποία φτάνει στον γάμο τους οδηγώντας μία γουρούνα. Η Έλη καταλαβαίνει ότι ο Γρηγόρης είναι εκείνος με τον οποίο ταίριαζε περισσότερο και αποφασίζει να τον βρει και να του το εξομολογηθεί. Τα ξαναβρίσκουν και λίγο καιρό μετά τους βλέπουμε μαζί στην κερκίδα του Ολυμπιακού, και την Έλη με την κοιλιά τούρλα.

***

Class of ’99: Το αφιέρωμά μας στο θρυλικό σινεμά του 1999 ολοκληρώνεται στο νέο επεισόδιο του POP για τις Δύσκολες Ώρες, με τις 35 ταινίες που διαμόρφωσαν την καλύτερη χρονιά του κινηματογράφου!