ΡΟΛΟΙ

Όταν η Bvlgari συνάντησε τη Ducati

Η ένωση δύο κολοσσών έφερε στη ζωή έναν αλουμινένιο χρονογράφο.

Το αλουμίνιο είναι ένα από τα αγαπημένα υλικά του οίκου Bvlgari ήδη από το 1998. Συνοδεύοντάς το με μια στεφάνη από καουτσούκ, με χαραγμένο μέσα της το όνομα της μάρκας, ήταν ένα υλικό που ξεχώριζε στην εποχή του, αλλά μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’00, το σχέδιο άρχισε πια να χάνει τη μοντερνιά του και δεν κατάφερε να γίνει κλασικό. Ωστόσο, όταν μιλάμε για κάποιες ειδικές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα συνεργασίες με ξεχωριστές μάρκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η λογική της συλλογής από αλουμίνιο και καουτσούκ γίνεται πιο ελκυστική.

Προφανώς αυτή είναι ακριβώς η περίπτωση στην επιλογή του σχεδίου για τη συνεργασία με την Ducati. O χρονογράφος Bvlgari Aluminium Ducati έρχεται σε μια κάσα 40 χιλιοστών από αλουμίνιο και κινείται από το μηχανισμό BVL 130, μια προσαρμογή του 2894-2 της ΕΤΑ. Πρόκειται για ένα αρκετά λεπτό μηχανισμό, που επιτρέπει στην κάσα του ρολογιού να περιορίζεται σε ένα ελάχιστο πάχος 11,1 χιλιοστών.

 

Με δεδομένο το πόσο ελαφρό είναι το αλουμίνιο ως υλικό και το πόσο λεπτό είναι το ρολόι, ο χρήστης του το αισθάνεται ελάχιστα στο χέρι του. Δίνει μια αίσθηση ελευθερίας, ακριβώς όπως μια βόλτα πάνω σε μια Ducati.

Το καντράν του είναι, φυσικά, κατακόκκινο -το κόκκινο της Ducati. Ενώ η στεφάνη από καουτσούκ διατηρεί το κλασικό μαύρο. Στις ενδείξεις του ρολογιού υπάρχουν νούμερα μόνο στο 10, 11 και 12. Αλλά τι νούμερα! Η γραμματοσειρά θα ενθουσιάσει τους φίλους της Ducati, αφού θα τους θυμίσει τα καντράν στις μηχανές της.

Βέβαια, δεν υπήρχε πολύ χώρος για να χωρέσει και το λογότυπό της κάπου εκεί, οπότε επιστρατεύτηκε η πλάτη της κάσας για τον σκοπό αυτό. Η οποία πλάτη είναι από τιτάνιο, επιστρωμένο με μαύρο DLC. Το ρολόι είναι στεγανό σε βάθος 100 μέτρων και ο μηχανισμός του επιτρέπει αυτονομία κουρδίσματος 42 ωρών. Θα κυκλοφορήσει σε 1.000 κομμάτια, με τιμή στις 5.000 ευρώ και κάτι μας λέει ότι όλοι όσοι οδηγούν μια Ducati θα είναι υποψήφιοι αγοραστές του.