Aaron Weiss/Unsplash
VIRAL

Οι λέξεις από το TikTok που μπήκαν στο λεξικό του Cambridge

Μία επιλογή που αναδεικνύει τον ολοένα και πιο καθοριστικό ρόλο της γενιάς του TikTok στη διαμόρφωση της αγγλικής γλώσσας.

Οι λέξεις “skibidi”, “tradwife” και “delulu” βρίσκονται ανάμεσα στις φετινές νέες προσθήκες του λεξικού του Cambridge, μια επιλογή που μας δείχνει ξεκάθαρα το ρόλο της γενιάς του TikTok στη διαμόρφωση της αγγλικής γλώσσας.

Για όσους θεωρούσαν ότι επρόκειτο για περαστικές διαδικτυακές τάσεις χωρίς ουσιαστικό αποτύπωμα, οι συντάκτες του λεξικού ξεκαθαρίζουν ότι οι όροι αυτοί έχουν ήδη εδραιωθεί και δεν πρόκειται να εξαφανιστούν σύντομα.

«Η κουλτούρα του διαδικτύου μετασχηματίζει την αγγλική γλώσσα και είναι πραγματικά συναρπαστικό να παρακολουθεί κανείς αυτή την αλλαγή και να την αποτυπώνει στο λεξικό», δήλωσε στον Guardian ο Colin McIntosh, επικεφαλής του προγράμματος λεξικογραφίας.

Όπως τόνισε, «δεν είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά να εντάσσονται όροι όπως το “skibidi” και το “delulu” σε ένα τόσο σημαντικό λεξικό. Εντάσσουμε νέες λέξεις μόνο όταν εκτιμάμε ότι θα αντέξουν στον χρόνο».

Ο McIntosh υπογράμμισε επίσης ότι οι παλαιότερες γενιές, αλλά και όσοι δεν έχουν επαφή με το TikTok, θα πρέπει να αρχίσουν να εξοικειώνονται με φράσεις όπως το skibidi. Η χρήση του είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στα παιδιά, που το χρησιμοποιούν για να δώσουν έμφαση σε όσα λένε.

Η διάδοση του όρου ξεκίνησε μέσα από το Skibidi Toilet, μια viral σειρά κινούμενων βίντεο στο YouTube όπου ανθρώπινα κεφάλια ξεπροβάλλουν μέσα από λεκάνες τουαλέτας, δημιουργώντας ένα ιδιότυπο χιουμοριστικό θέαμα.

Το φαινόμενο των tradwife, που χρονολογείται τουλάχιστον από το 2020, έχει επίσης δεχτεί ευρεία κριτική. Αναφέρεται σε κοινωνικά συντηρητικές influencers που υπερηφανεύονται για το γεγονός ότι φροντίζουν τους συζύγους, τα παιδιά και τα σπίτια τους και δημοσιεύουν σχετικά με αυτό στο TikTok, το Instagram και το YouTube.

Όσο για τον όρο delulu, έκανε την εμφάνισή του περίπου πριν από δέκα χρόνια, χρησιμοποιούμενος συχνά για να χαρακτηρίσει ειρωνικά τους υπερβολικά αφοσιωμένους θαυμαστές της K-pop που πίστευαν ότι θα είχαν προσωπική σχέση με τα είδωλά τους.

Σήμερα, έχει αποκτήσει νέα δυναμική μέσα από το TikTok, όπου το μότο “delulu is the solulu” («το παραλήρημα είναι η λύση») χρησιμοποιείται σε βίντεο εκδήλωσης επιθυμιών και έχει συγκεντρώσει δισεκατομμύρια προβολές.

Στο Λεξικό του Cambridge προστέθηκε, τέλος, και η λέξη broligarchy, ένας όρος που περιγράφει τους ισχυρούς παράγοντες της τεχνολογικής βιομηχανίας, στις πλατφόρμες των οποίων γεννιούνται και εξαπλώνονται πολλές από αυτές τις καινούργιες λέξεις.

Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.

Exit mobile version