Με MISKO η μαγειρική σου γίνεται απόλαυση! - Publi - Publi
 

Με MISKO η μαγειρική σου γίνεται απόλαυση!

Νέα Διαφημιστική Καμπάνια από τη ΜΙSKO.
SHARES

Από την ίδρυσή της το 1927, η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών, κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά των καταναλωτών. Θέση που οφείλεται στην σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους λάτρεις των ζυμαρικών τα τελευταία 88 χρόνια, πρωταγωνιστώντας σε κάθε σπίτι στην Ελλάδα.

Η ΜΙSKO, συνεπής στη δέσμευσή της για καινοτομία και παροχή ποιοτικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας,  συμβαδίζει με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές τάσεις, με γνώμονα τον σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Σε αυτό το πλαίσιο, η MISKO εξελίσσεται, εξακολουθώντας να απευθύνεται στους φίλους της, ξεχωριστά και προσωπικά. Η Νο.1 μάρκα ζυμαρικών παρακινεί τους καταναλωτές να διασκεδάζουν και να απολαμβάνουν την κάθε μέρα, τους ενθαρρύνει να δοκιμάζουν νέα πράγματα και να πειραματίζονται .

«Η ΜISKO περνά σε νέα εποχή και προτρέπει τους φίλους της να είναι ο εαυτός τους. Να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να είναι δημιουργικοί... Γιατί όταν κάποιος μαγειρεύει με MISKO είναι πάντα σίγουρος για το νόστιμο αποτέλεσμα αλλά και την ποιότητα του πιάτου που σερβίρει στους αγαπημένους του», δήλωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ,  κος Θάνος Αθανασόπουλος.

Στην ίδια κατεύθυνση, η MISKO παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια. Σε αυτήν, ένας οξύθυμος σεφ που έχει εμμονή με τους κανόνες της μαγειρικής παρακολουθεί μια γυναίκα που προετοιμάζει το γεύμα της οικογένειάς της και θυμώνει όταν εκείνη επιλέγει να μαγειρέψει κριθαρότο με απάκι αντί μιας πιο κλασικής και καθιερωμένης συνταγής όπως κριθαράκι με μοσχάρι. Μάλιστα,  βγαίνει εκτός εαυτού, διερωτώμενος δυνατά «Είναι αυτό μαγειρική;», όταν η γυναίκα που μαγειρεύει γίνεται  ιδιαίτερα ευρηματική, προσθέτοντας στη συνταγή αγαπημένα της υλικά, όπως ξύσμα πορτοκαλιού και γραβιέρα για να φτιάξει ένα γευστικό πιάτο.

Η MISKO απαντά πως αυτό είναι η απόλαυση της μαγειρικής, αφού σταθερή αξία για κάθε γευστική συνταγή είναι το ποιοτικό ζυμαρικό. Από την προετοιμασία και το σερβίρισμα μέχρι την ώρα του φαγητού, καθώς σκοπός της εταιρείας είναι να βοηθήσει όλους τους λάτρεις των ζυμαρικών να δημιουργήσουν γευστικές αναμνήσεις και να ξεκλειδώσουν στιγμές ευτυχίας  για αυτούς και για τους αγαπημένους τους.

H νέα διαφημιστική καμπάνια της MISKO παρουσιάστηκε την Τρίτη 10 Νοεμβρίου σε εκλεκτούς καλεσμένους, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε γνωστό χώρο στο κέντρο της Αθήνας.

Με MISKO η μαγειρική σου γίνεται απόλαυση!

 

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Longread

Ηρακλειά: Τρεις μαθητές και γύρω γύρω θάλασσα

Περάσαμε 48 ώρες με τους ανθρώπους που δίνουν ζωή στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο του νησιού.

Best of Network

Η αλήθεια για Λάνγκφορντ και "κομμένοι"

Η άμμος στην κλεψύδρα λιγοστεύει, όμως ο Γιάννης Σφαιρόπουλος δεν έχει βρει τον παίκτη που ψάχνει. Κι αν τελικά δεν τα καταφέρει, πιθανότατα να μην πάρει και κανέναν. Ο Κιθ Λάνγκφορντ που... αυτοπροτάθηκε και οι άλλοι δύο που "κόπηκαν" από την "ερυθρόλευκη" λίστα.

 

Ο πόλεμος είναι θέμα ημερών

Μικρές ιστορίες για τυχαίους ανθρώπους από τον Οδυσσέα Ιωάννου.

Πρέπει να ήταν η τελευταία φορά που ρίσκαρε τόσο στη ζωή του. Ή τουλάχιστον έτσι του το είχαν παρουσιάσει. Ήταν Φεβρουάριος του 1996, λίγες μέρες μετά τα Ίμια.

Σινεμά

Ο Luca Guadagnino για το ‘Call Me by Your Name’

Ο Ιταλός σκηνοθέτης μας αποκαλύπτει πώς γεννήθηκε η υποψήφια για 4 Όσκαρ ταινία, πώς ο γυμνός Ralph Fiennes ενέπνευσε τον James Ivory και γιατί θα ήθελε να σκηνοθετήσει τον James Woods.

Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.