WOMEN

Η Kylie Minogue κάνει τα 152 cm της να μοιάζουν ατελείωτα

Στα 43 της η Αυστραλέζα Αφροδίτη τσέπης έχει ζήσει δέκα ζωές μαζί. Χαρές, δράματα (καρκίνος), ψυχοδράματα (ο θάνατος του Hutchance) και μοιραία σφάλματα (η ξεπέτα με τον Van Damme). Την καλοδεχόμαστε στο Hall of Femme. Εκείνη και τα μπαγκάζια της.

‘Είσαστε ότι ακριβώς φανταζόμουν εδώ και 20 χρόνια’, δήλωσε συγκινημένη η Kylie το 2009 στο συγκεντρωμένο πλήθος στο Όκλαντ της Καλιφόρνια, το πρώτο σκέλος της Αμερικάνικης περιοδείας της. Τα είχε επιτέλους κατάφερει να μπει στη λίγκα των παγκοσμίου φήμης σταρ (σ.σ. ακόμη και αν οι Times την έκραξαν ως ‘πιο μονοκόματη Μαντόνα’). Αυτό δηλαδή για το οποίο δούλευε από την πρώτη μέρα, στα δέκα της, που μπήκε στο πλατό της Αυστραλέζικης τηλεοπτικής σειράς The Sullivans.

 

Η αλήθεια είναι πως εκείνη η νύχτα ήταν ψευδαίσθηση. Ποτέ της δεν έγινε γνωστή στην Αμερική.

Η Κylie ήταν και παραμένει μια καθαρά Αγγλική, πανευρωπαϊκή  και φυσικά gay icon περίπτωση (έχει δηλώσει σχετικά ‘οι gay είναι μαζί μου από την αρχή. Με έχουν υιοθετήσει’). 

Μια ντίβα τσέπης που μπήκε στο Locomotion της το 1987 με προορισμό την δόξα και όπλο ένα πανέμορφο πρόσωπο, δυο πεταχτά μαγουλάκια (όχι δεν εννοώ στο πρόσωπό της) και τον χαζοβιόλη Jason Donovan στο πλευρό της.   

 

Κάποια στιγμή, τέσσερα πάνω κάτω άλμπουμ μετά, η Kylie –ανέκαθεν έξυπνο και εργατικό κορίτσι- είδε πως το πράγμα δεν τραβούσε άλλο με την τσιχλόφουσκα και άρχισε να γδύνεται και να κουνιέται παραπάνω.

Ξεκινώντας από το Confide in me το 1994, το στριπτίζ αλά Barbarella  στο Put yourself in my place και ολοκληρώνοντας την μεταμόρφωση με το Spinning Around το 2000.

Χρονιά που έδειξε ότι ήρθε για να μείνει, όταν την επέλεξαν οι συμπατριώτες της για το κλείσιμο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2000 στο Σίδνεϊ.

 

Και τα πράγματα συνέχισαν να κυλάνε ωραία και χορευτικά με τον πλανήτη να μοιάζει να λέει Can’t get you out of my head και μοναδικό μελανό σημείο –μέχρι τότε στην ζωή της- την αυτοκτονία του πρώην της, Michael Hutchance, της ‘πιο σημαντικής σχέσης της ζωής μου’ που η ίδια υποστηρίζει ακόμη ότι της μιλάει πέρα από τον τάφο.

Με την ειρωνεία του ότι εκείνος είχε γράψει το Suicide Blonde με εκείνη στο μυαλό του, να την αφήνουμε ασχολίαστη.

 

Καθώς επίσης ότι, αφού την είχε ‘διαφθείρει’, όπως ήταν η δηλωμένη πρόθεσή του, την έφτυσε κατάμουτρα για την δίμετρη Helena Cristensen.

Ουσιαστικά μέχρι τότε η μόνη της αποτυχία ήταν η κινηματογραφική. Όταν έπαιξε στο Street Fighter δίπλα στον Jean Claude Van Damme, η Washington Post την χαρακτήρισε ως ‘την χειρότερη ηθοποιό που μιλάει Αγγλικά στον πλανήτη’.

Και όταν ξαναδοκίμασε την τύχη της στο Bio Dome μαζί με τον Stephen  Baldwin, το Premiere αποφάνθηκε πως η ταινία ήταν ‘η μεγαλύτερη σπατάλη σελιλόιντ στην Ιστορία’.

 

Ενώ εξίσου ριψοκίνδυνη υπήρξε και στην προσωπική της ζωής, κάνοντας δεκάδες σχέσεις, από τον πρίγκιπα Αλβέρτο του Μονακό, τον Robbie Williams και τον Lenny Cravitz, μέχρι τον  Justin Timberlake και τον Jean Claude Van Damme.

 

Αλλά η ζωή είναι μεγάλη πόρνη. Πάνω που όλα της πήγαιναν καλά και ήταν έτοιμη να ξεκινήσει, το 2005, την πρώτη της Αμερικάνικη περιοδεία, διαγνώστηκε με καρκίνο στο στήθος.

Ακύρωσε την περιοδεία, κλείστηκε στον εαυτό της, πολέμησε και κέρδισε την ασθένεια. Και, στην πορεία, έγινε ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. 

Η Kylie Minogue κάνει τα 152εκ. της να μοιάζουν ατέλειωτα  

Με άλλες προτεραιότητες (έβαλε την δουλειά σε δεύτερη μοίρα), διάθεση για ξεσκαρτάρισμα (έδωσε τα παπούτσια στον ΄άτακτο’ Olivier Martinez, ο οποίος κατέληξε στην Halle Berry) και ανάγκη να προσφέρει (η συμβολή της στην ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού ήταν τέτοια που ‘ Οι γιατροί μιλούν για το Kylie effect που ενθαρρύνει τις νέες γυναίκες να κάνουν συχνούς ελέγχους’).

Συνολικά το κοντέρ μέχρι τώρα έχει γράψει πάνω από 68.000.000 πωλήσεις, ένα Γκράμι, τιμητικά βραβεία για την προσφορά της στον πολιτισμό από Αγγλία, Γαλλία και Αυστραλία και ένα τιμητικό PHD.

 

Ενώ ολόκληρο το 2012, επέτειο των 25 χρόνων της από την είσοδό της στην δισκογραφία, η Kylie έχει προγραμματίσει διάφορα event και δυο κινηματογραφικές πρεμιέρες (γιατί το χούι πεθαίνει τελευταίο).

 

Εμείς κρατάμε αυτό που είχε πει για αυτή ο Bret Stern, ο θρυλικός φωτογράφος που εμπιστευόταν τυφλά η Merilyn Monroe, ότι δηλαδή ‘ είναι το ίδιο εύθραυστη και ερωτική με εκείνη’. 

Καθώς επίσης σκόρπιες ατάκες όπως  ‘κρύβω μέσα μου μια επιδειξιομανή’,  ‘πάντοτε μου άρεσαν οι γυναίκες, αλλά δεν έκανα ποτέ κάτι για αυτό’ και το αυταπόδεικτο ‘μπορώ ακόμη να κάνω σπαγκάτο’.