WOMEN

Κατερίνα Παπουτσάκη, των MILF η ‘αστεία’ βασίλισσα

Στα 36 της το κορίτσι που ποτέ δεν αισθάνθηκε σέξι στο πετσί της είναι επιτέλους αρκετά 'ώριμο' για να μπει στο Hall of Femme μας.

Κάτι τα σπαγκάτα που κάνει (κυριολεκτικά και υποκριτικά) στο NINE όπου εμφανίζεται, κάτι η πρόσφατη δήλωσή της ότι “το γεγονός ότι έγινα MILF και ότι είμαι στη λίστα με τις πιο σέξι του είδους μου φαίνεται πολύ αστείο”, όλα αυτά μας ‘ανάγκασαν’ να πάρουμε θέση.

40 μήνες μετά την τελευταία φορά που είχε αφορμή τον ξαφνικό γάμο της.

Και 45 μετά την πρώτη, όπου ο Χρήστος εξηγούσε αναλυτικά πως έχασε την ευκαιρία της να γίνει ένα καθαρόαιμο sex symbol.

“Ποτέ δεν αισθανόμουν ιδιαιτέρως ωραία. Είχα αυτοπεποίθηση, δεν αισθανόμουν κι άσχημη, αλλά ειδικά όσο ήμουν στη σχολή θεωρούσα πως δεν θα έκανα τηλεόραση και σινεμά, γιατί το πρόσωπό μου δεν έχει αυτά τα τόσο λεπτά φωτογενή χαρακτηριστικά που έχουν άλλα κορίτσια. Με έβλεπα περισσότερο στο θέατρο”.

Εστιάζοντας εύστοχα στην αντίδρασή της κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της ταινίας ‘Το φιλί της ζωής’. Της πρώτης δηλαδή και τελευταίας φοράς που η Παπουτσάκη, απρόσμενα, γδύθηκε επί της οθόνης

“Στην επίμαχη σκηνή της ταινίας που η Παπουτσάκη ήταν γυμνή, γύρισα να την κοιτάξω. Περίμενα ότι θα αντικρίσω ένα πρόσωπο αμηχανίας, ένα γέλιο, μια κάποια μικρή ντροπή που μια ολόκληρη αίθουσα την έβλεπε γυμνή κι εκείνη ήταν παρούσα. Κι όμως. Εκείνη κοίταζε σταθερά την οθόνη με ένα πονηρό χαμόγελο που υποδήλωνε ότι ήξερε ακριβώς τι ένιωθαν οι άντρες της αίθουσας εκείνη την ώρα. Πιο δίπλα καθόταν ακόμα πιο χαμογελαστός και υπερήφανος ο τότε γκόμενός της Κώστας Καραφώτης”.

 

Για τον Καραφώτη και γενικώς τα -προ γάμου- σχεσικά της, δεν αξίζει καν να το σχολιάσω. Το γεγονός δηλαδή ότι είχε την τάση να μιλάει για αυτά σε εβδομαδιαία περιοδικά, την έκανε να φαίνεται πιο λαϊκή από ότι στην πραγματικότητα είναι.

Δηλαδή καθόλου. Η Κατερίνα, από την άποψη αυτή, ήταν και παραμένει ‘καθαρόαιμο άλογο κούρσας’. Ένα κορίτσι καλής αστικής οικογενείας με άψογους τρόπους. Κάτι σαν τη Νάντια Μπουλέ, φαντάσου.

Το ‘πρόβλημά’ της, και το ‘πρόβλημά’ μας μαζί της, όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι, σε οτιδήποτε έκανε που ήταν λίγο πιο προχώ, ήταν πάντοτε ‘τραβάτε με και ας κλαίω’.Μας έκανε να αισθανόμαστε για μια γεμάτη δεκαετία όπως ο Άκης Σακελαρίου σε ένα επεισόδιο της 10ης εντολής (ή κάτι παρόμοιο, εκεί που την πρωτογνωρίσαμε) που την ‘χαλβαδιάζει’ να αλείφει με κρέμα τα πόδια της.

 

Τι νόμιζες, ότι ήταν τυχαίος ο τίτλος στο Esquire ‘Μήπως είναι πολύ σέξι; H Kατερίνα Παπουτσάκη δεν ήταν σίγουρη για αυτό το εξώφυλλο’, που ‘έντυνε’ την μοναδικά πραγματικά σέξι φωτογράφηση που έχει κάνει στην καριέρα της;

Όχι, η Κατερίνα, όλα αυτά τα χρόνια, μας ‘έβγαζε’ το στανιό. Και ως θεατές. Και ως υπεύθυνοι αντρικών περιοδικών που βαριόμαστε να την βλέπουμε να έρχεται, να συζητάει μια φωτογράφηση και, τελικά, τελευταία στιγμή, να κάνει πίσω.

Εννοείται πως είχε ‘δικαίωμα’ να πει όχι. Δικιά της είναι η καριέρα. Ούτε σημαίνει ότι, αν είχε κάνει 5-6 φωτογραφήσεις παραπάνω, θα είχε πέντε φορές καλύτερη διαδρομή. Ωστόσο την έβλεπες ότι το ήθελε. Το να την αποθεώσουμε (συνολικά, αλλά και συγκεκριμένα τα πόδια της) ως αντρικό φύλο εννοώ.

Απλώς δεν το αποφάσιζε ποτέ συνειδητά. Δεν είχε π.χ. τον τσαμπουκά της Μαρίας Σολωμού ή τον αντι-κομφορμισμό της Σμαράγδας Καρύδη, που πάντοτε έκαναν ότι γούσταραν.

 

Για αυτό και το ‘Το φιλί της ζωής’ μας ήρθε τόσο απρόσμενα. Και όντως πρέπει κάποια στιγμή να βγει και να μας πει ο παραγωγός πως τα κατάφερε να την πείσει. Αυτός είναι ένας τύπος που μέχρι που θα τον έστελνα να διαπραγματευτεί για πάρτη μας ‘στας Ευρώπας’.

 

Κρίμα που, αμέσως μετά, η Κατερίνα επέλεξε να στραφεί και πάλι σε αυτό που της ήταν εύκολο. Σαχλο-ελληνικές κωμωδίες τύπου ‘I Love Karditsa’, ‘Το έτερον ήμισυ’ και ‘Λάρισα Εμπιστευτικό’. Και, φυσικά, την τηλεοπτική τραγωδία του ‘Έχω ένα μυστικό’ που της έδωσε το μεγαλύτερο χαστούκι της ζωής της.

“Σε καμία περίπτωση η σειρά για την Αλίκη δεν ήταν κάτι πετυχημένο. Με το μυαλό που έχω τώρα ίσως δεν θα το έκανα. Αλλά για την επιλογή μου δεν μετανιώνω γιατί έτσι έπρεπε να συμβεί. Ήταν κάποιο μάθημα. Ήμουν φοβερά καλομαθημένη και είχα μεγαλώσει με προστασία”.

Και της άφησε και ‘κουσούρι’ ορισμένα ψυχοσωματικά.

“Κλεινόμουν στο δωμάτιο, έκλαιγα και πονούσε η κοιλιά μου. Ζορίστηκα πάρα πολύ, σε βαθμό κακουργήματος. Δεν περνούσα καθόλου καλά, τα ψυχοσωματικά ήταν στο φουλ. Ήμουν σε σύγχυση”.

Η αλήθεια είναι ότι, τα τελευταία χρόνια η Παπουτσάκη το έχει πάρει αλλιώς. Και το Nine, και το μιούζικαλ Annie που προηγήθηκε και το τηλεοπτικό ‘Εθνική Ελλάδος’ ήταν καλές δουλειές. Δουλειές για τις οποίες οφείλει να είναι περήφανη.

Προσωπικά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι αυτή είναι η τελευταία φορά που θα γράψουμε για εκείνη στο ONEMAN. Δεν θεωρώ ότι θα μας δώσει ξανά αφορμή. Εκείνη θα συνεχίσει να μιλάει για πράγματα που δεν μας ενδιαφέρουν (το μωρό της, τον θηλασμό της) σε εβδομαδιαία περιοδικά. Εμείς θα συνεχίσουμε να την θυμόμαστε ως μια γυναίκα που αγαπήσαμε, αλλά ποτέ δεν μας το ανταπέδωσε;

 

To μόνο που μένει να ειπωθεί είναι το προφανές. Ότι δηλαδή η μια και μοναδική φορά που επέλεξε να είναι αυθόρμητη, όταν δηλαδή παντρεύτηκε μετά από 3 μήνες γνωριμίας, ήταν -όπως όλα δείχνουν- η καλύτερη απόφαση της ζωής της.

“Στην πλάκα μου έκανε την πρόταση ο Παναγιώτης, στην πλάκα κι εγώ τη δέχτηκα. Είχαμε βγει έξω και είχαμε πιει. Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε και αναρωτιόμασταν και οι δύο αν το εννοούσαμε. Είχαμε και οι δύο φρικάρει λίγο με αυτή μας την απόφαση. Κοιταζόμασταν με τις ίδιες φάτσες. Ήταν πολύ αστείο. Στο τέλος καταλήξαμε ότι θέλουμε και οι δύο να ζήσουμε αυτό το πάρτι”.

Μήπως να το αποφασίσει, από εδώ και πέρα, να είναι λίγο πιο ‘ρέμπελη’ σε όλα τα υπόλοιπα; Και εμείς εδώ είμαστε να την χρίσουμε και πάλι Hot Right Now. To μόνο που χρειάζεται είναι να μας δείξει λίγη σάρκα και λίγη τρέλα παραπάνω.