HOT RIGHT NOW

Πιες σαμπάνια από το στήθος της Claudia Schiffer

Η -φτιαγμένη σε κάποιο μυστικό εργαστήριο του Μονάχου- Barbie μοιάζει, στα 42 της, να μην έχει ημερομηνία λήξης. Κάτι που το Hall of Femme εκτιμά και αναγνωρίζει.

Την ίδια ώρα που τα υπόλοιπα σούπερμοντελ -όλες κόρες εργατών- δούλευαν για να μην χρειαστεί ποτέ να πεινάσουν ξανά, η κόρη του βαθύπλουτου Γερμανού δικηγόρου απλά ήθελε να βγάλει πιο πολλά λεφτά από τον Θεό. Και τα κατάφερε, χωρίς ποτέ να χρειαστεί να δείξει το (τέλειο) στήθος της. Το ίδιο που ενέπνευσε τον Karl Lagerfield να σχεδιάσει το παραπάνω ποτήρι σαμπάνιας για την Dom Perignon.

 

‘Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η δουλεία. Είναι πάντα σοβαρή και συγκεντρωμένη. Ουσιαστικά αποτελεί μια καλολαδωμένη Γερμανική επιχειρηματική μηχανή’. Όταν δηλώνει κάτι τέτοιο για σένα ένας από τους στενότερους σου φίλους επί δεκαετίες, όπως είναι ο Carl Lagerfield, τότε προφανώς είναι πέρα για πέρα αληθινό.

Εκείνο το στοιχείο της προσωπικότητάς σου που σε ορίζει. Και σε καθορίζει.

 

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι εκείνη (και όχι την Heidi Klum) επέλεξε η Γερμανική κυβέρνηση ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την προσέλκυση επενδύσεων στην χώρα.

 

Η αλήθεια είναι ότι η Claudia ποτέ δεν πάρταρε με τις υπόλοιπες (Cindy, Linda, Naomi, Christy). Ποτέ δεν έκανε ναρκωτικά. Ούτε ξεπέτες. Ήταν ένα καλό κορίτσι που απλά έτυχε να μοιάζει σε κάτι ανάμεσα σε Barbie και Bridgitte Bardot.

 

Ιδανική κρεμάστρα για τις πιο ‘βουκολικές’ φαντασιώσεις κάθε άντρα που μεγάλωσε στα 90s.

 

Μεταξύ άλλων και του Macaulay Culkin την εποχή του Richie Rich, όταν και του την έφεραν ως καθηγήτρια αερόμπικ στην πρώτη από τις κακόγουστες προσπάθειές της να κάνει και κινηματογραφική καριέρα.

 

Αυτό που είναι εξοργιστικό στην περίπτωση της Schiffer, είναι το πόσο εύκολα της ήρθαν όλα. Από την μοιραία συνάντηση με ένα μπούκερ σε μια ντισκοτέκ του Ντίσελντορφ όταν ήταν 16 ετών και την πρώτη της πασαρέλα στο Παρίσι ένα χρόνο αργότερα (σ.σ. εκεί που έφαγε την διάσημη τούμπα της), μέχρι τις θρυλικές διαφημίσεις της για την Guess? και το δεκαετές συμβόλαιό της με την Revlon το 1992 που την μετέτρεψε στο πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο όλων των εποχών.

 

Ενώ ακόμη και από το μεγαλύτερό σκάνδαλο της ζωής της, αυτό με την μούφα σχέση της με τον Ντέιβιντ Κόπερφιλντ την οποία αποκάλυψε το Paris Match, κατέληξε να βγάλει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.

Υποτίθεται ότι ο μάγος την επέλεξε τυχαία και την ανέβασε στην σκηνή σε ένα σόου του στο Βερολίνο. Μόνο που το περιοδικό απέδειξε ότι πληρώθηκε 15.000 ευρώ για αυτό. Αυτό που δεν μπορούσε να αποδείξει είναι αν εξίσου μούφα ήταν και η συνέχεια του δεσμού τους. Κάτι που πλήρωσε πανακριβά αφού η μήνυση που του έκανε ήταν για ποσό 30 εκ. δολαρίων. 

 

Αν το καλοσκεφτείς η τελευταία φορά που Claudia αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, ήταν όταν έγινε 12 ετών και πήρε μέσα σε ένα καλοκαίρι 30 πόντους (αγγίζοντας το 1,82). 

 

Γιατί, κατά τα άλλα, ούτε οι γυμνόστηθες φωτογραφίες παπαράτσι (από την εποχή που ήταν 18 ετών) που κυκλοφόρησαν φαίνεται να την ενόχλησαν.

 

Ούτε ο θόρυβος που ξέσπασε όταν χώρισε από τον πρίγκιπα Αλβέρτο για να τα φτιάξει με τον ‘ταπεινό’ σκηνοθέτη Matthew Vaughn (με τον οποίο έχει τρία παιδιά).

Ούτε οι δυο διαφορετικοί stalker που συνέλαβε η αστυνομία να την έχουν στήσει έξω από το country style σπίτι της στο Suffolk.

 

 

Η Claudia, στα 42 της, μοιάζει απόλυτα ικανοποιημένη στο να το παίζει μαμά. Βγαίνοντας από το σπίτι μονάχα για να πάει στην τράπεζα (εκεί που έχει φυλαγμένα γύρω στα 100 εκ. δολάρια), το υπόστεγο ελικοπτέρων που έχει μετατρέψει σε ντουλάπα (εκεί φυλάσσει όλες τις τουαλέτες από την εποχή της παντοκρατορίας της) και σε όποια φωτογράφηση καλύψει το κασέ της. Το οποίο και παραμένει από τα υψηλότερα στο χώρο.

Και για όποιον έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι η Claudia είναι μια μηχανή (παραγωγής δολαρίων και φαντασιώσεων), παραθέτω το παρακάτω ενδεικτικό quote.