HOT RIGHT NOW

Aphrodisiac δεν λες τίποτα…

Η Ελευθερία Ελευθερίου θα πάει στη Eurovision και ομολογούμε, πως ήταν ο μοναδικός τρόπος για να μας πείσουν να ασχοληθούμε.

Την ώρα που ο ΑΠΟΕΛ προελαύνει στην Ευρώπη και το Τσάμπιονς Λιγκ προκαλώντας απανωτά ποδοσφαιρικά σοκ (είτε επειδή προέρχεται από την υποτιμημένη ποδοσφαιρικά Κύπρο, είτε γιατί έχει στο ρόστερ του παίκτες που ξέβρασε η ελληνική και πάντα «δήθεν» Σούπερ Λίγκα), στη Eurovision συνεχίζουμε να δίνουμε 12 points στα προϊντά της Μεγαλονήσου. Και επειδή πέρυσι, η κατήφεια των μέτρων και το στριμόκωλο pressing της Άνγκελ Μέρκελ, ανέδειξαν τον Λούκα Γιώρκα σε εκφραστή της ελληνικής αγανάκτησης, φέτος αποφασίσουμε να επιστρέψουμε στους στίχους που έλεγε κάποτε η Καίτη Γαρμπή και να πάμε στον πιο cult διαγωνισμό τραγουδιού με σημαία μας μια –πολύ μίνι- φούστα.

Η Ελευθερία Ελευθερίου με το Afrodisiac να είναι πραγματικός «οργασμός» από νότες που κάπου έχεις ξανακούσει είτε από τον Σαρμπέλ, είτε από το Ρουβά, είτε από την Helena και με το περιβόητο πια βρακί της ως trademark της φετινής συμμετοχής (γιατί μετά τον ψευτοσοσιαλισμό, ο ψευτοσυντηρητισμός είναι το πιο σύνηθες στοιχείο αυτής της χώρας), είναι έτοιμη να διεκδικήσει τη δική της θέση στη Eurovision, ένα θεσμό που κάθε χρόνο που περνάει τον βλέπουμε και με λιγότερο ενδιαφέρον.

Αλλά η 23χρονη Κυπριοπούλα με ένα στήθος λέιζερ (σε αντίθεση με το επικότερο γιουροβιζινιακό βίντεο που υπάρχει εκεί έξω), φαίνεται να έχει αυτά τα στοιχεία που θα μας κάνει να δώσουμε τη δέουσα προσοχή (και τα ανάλογα νούμερα στην κρατική τηλεόραση). Είναι όμορφη, άρα έχει τους άντρες για να ρίξουν και το ανάλογο μάτι, έχει και τις γυναίκες για να ρίξουν το ανάλογο θάψιμο (π.χ. «είναι κοντή»).

Έχει περάσει από το X-Factor, αλλά δεν το θυμάσαι, γιατί τότε είχε στο ίδιο ρόστερ την Ειρήνη Παπαδοπούλου με τις κόντρες με τον Θεοφάνους και τα ξώπλατα να σου αποσπάνε την προσοχή. Και το X-Factor είναι μια καλή προϋπηρεσία για να σε πιάσουν τα μεσημεριανά ή τα πρωινά που έχουν γίνει σαν μεσημεριανά. Στην περίπτωση της Ελευθερίας, ήταν και η ευκαιρία να τη δει ο Σάκης Ρουβάς και να την πάρει, τότε, μαζί του στο S Club, την ώρα που οι υπόλοιποι έψαχναν δεξιά και αριστερά για ένα δεύτερο ή τρίτο μικρόφωνο.

Επίσης, δεν φόρεσε το σεμνότυφο μανδύα και επέλεξε να κάνει και μια σέξι φωτογράφηση. Πολύ καλή. Και αυτό δείχνει, ότι δεν μπήκε απροετοίμαστη στο χορό και το παιχνίδι της δημοσιότητας, παρότι δεν είναι επί της ουσίας «δημόσιο πρόσωπο» αλλά μέχρι να δείξει τα πόδια της στο εμπορικό κέντρο όπου φιλοξενήθηκε ο ελληνικός τελικός, ήταν μια κοπέλα με εύκολο να το θυμάσαι όνομα (λόγω της κυπριακής επανάληψης ονόματος και επιθέτου), αλλά με μια ασάφεια γύρω από την καλλιτεχνική εξέλιξή της.

Για εμάς, εδώ στο ΟΝΕΜΑΝ, η Ελευθερία Ελευθερίου είναι ένας σέξι λόγος να δούμε τη φετινή Eurovision, πάνω ακριβώς στη στιγμή που δεν θα διαβάζαμε ούτε την επόμενη μέρα ποιος νίκησε. Αλλά κάτι η φούστα που σηκώθηκε, κάτι το Nitro που το έχουμε για να θυμόμαστε τη φωτογράφησή της, δεν θέλαμε πολύ για να την εκλάβουμε ως αφροδισιακό τέχνασμα για να μας σηκώσει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΘΙΚΟ. Τι άλλο νομίζατε;