HOT RIGHT NOW

H Gemma Arterton ως ιερόδουλη βρικόλακας

Στο Byzantium του Neil Jordan, που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες, το πάλαι ποτέ Bond girl ρουφάει το αίμα σε όποιον ‘πελάτη’ το αξίζει. Που είπαμε ότι παίρνουμε χαρτάκι για την ουρά;

Στα 27 της η εξαδάκτυλη (σ.σ. γεννήθηκε με ένα extra σε κάθε χέρι και της τα έκοψαν) κόρη της καθαρίστριας και του οξυγονοκολλητή , που παράτησε στα 16 το σχολείο για να σπουδάσει με υποτροφία στην Royal Academy of Dramatic Arts, έχει αποφασίσει να κάνει ταινίες για την πάρτη της και όχι για τα φράγκα. Ξεκινώντας από φέτος.

Την πρώτη φορά που οι περισσότεροι από εμάς είδαμε την αλαβάστρινη επιδερμίδα της (κομπλέ με ένα σετ λαχταριστά κόκκινα χείλη και αφράτα φυσικά στήθη) ήταν όταν έπεσε στο κρεβάτι με τον Daniel Craig στο Quantum of Solace.

Πάντα στα πλαίσια του ρόλου της ως Strawberry Fields για τον οποίο χρειάστηκε να συναγωνιστεί με άλλες 1.500 υποψήφιες και ο οποίος ολοκληρώθηκε με εκείνη, γυμνή και με το πετρέλαιο να στάζει από το κορμί της, πάνω στα λευκά σεντόνια του κρεβατιού (σ.σ. αναφορά στον αντίστοιχο θάνατο μέσω χρυσού στο Goldfinger).

Εκτός και αν εσείς την θυμάστε από κάτι παλιότερο, όπως τα ρολάκια της στα Rocknrolla και το ‘θηλυκό θηριοτροφείο’ του St. Trinian’s.

Γρήγορα το Χόλυγουντ -και συγκεκριμένα o Jerry Bruckheimer, που έχει αδυναμία στις νεαρές βρετανίδες ηθοποιούς (βλέπε Keira Knightley)- συνειδητοποίησαν ότι έχουν στα χέρια τους κάτι ανάμεσα στη νέα Rachel Weisz και σε μια Αγγλοσαξονική εκδοχή της Monica Bellucci (ένεκα των μεσογειακών καμπυλών της), οπότε έκαναν αυτό που ξέρουν.

Την έβαλαν δηλαδή να παίξει διαδοχικά τη ‘γλάστρα’ σε back to back blockbuster (Prince of Persia, Clash of the Titans).

Μια εμπειρία που έκανε την Gemma, μόνιμο κάτοικο Los Angeles πλέον, να συνειδητοποιήσει ότι δεν θα έχει μέλλον αν δεν φροντίσει να κάνει και ορισμένα πιο ψαγμένα ή ακραία πράγματα (όπως π.χ. το The Disappearance of Alice Creed, που το γύρισε πριν).

 

 

Κάτι που αποδεικνύει ότι το κορίτσι μας, που στο διάστημα αυτό πρόλαβε παντρεύτηκε και χώρισε από ένα 19χρονο stuntman που γνώρισε στα γυρίσματα του Prince of Persia, έχει αρκετό μυαλό για τα χρόνια της -αφού οι περισσότερες άλλες στην ηλικία της θα ήταν ικανοποιημένες με το να παίρνουν απλά το τσεκ και να το καταθέτουν στην τράπεζα.

Μετά από δυο χρόνια σχετικής αγρανάπαυσης (και μια ‘βίζιτα’ σε Λονδρέζικο θέατρο) η Gemma επανεμφανίσθηκε πριν από λίγο καιρό με  μια τετράδα ταινιών που επιδεικνύουν την γκάμα της.  Το Runner Runner όπου στάθηκε μια χαρά ως eye candy δίπλα στους Ben Affleck και Justin Timberlake, το δράμα Unfinished Song όπου πήρε μαθήματα από τους Terence Stamp και Vannesa Redgrave, το υποτιμημένο Hansel & Gretel: Witch Hunters (γιατί κάπως πρέπει να βγαίνει και το μεροκάματο και καλό είναι να θυμάται ο κόσμος ότι μπορούμε να παίξουμε και την action hero) και, κυρίως, το Byzantium του (έξοχου, υπέρτατου, ημίθεου) Neil Jοrdan.

 

Εκεί που την βλέπουμε ως ιερόδουλη μάνα βρικόλακα να προσπαθεί να προστατεύσει την κόρη της ενώ ταυτόχρονα παίρνει εκδίκηση από τα σεξιστικά γουρούνια που λαχταρούν το κορμί της.

Όπου εκδίκηση σημαίνει να δαγκώνει μύτες και να ξεριζώνει λαρύγγια.

 

Δεν είναι να απορείς με το σουξέ που έχει στα ‘γουρούνια’, αφού ο συγκεκριμένος ρόλος είναι ότι πιο σεξι έχει παίξει ποτέ (μετά τον αντίστοιχο στο –εντελώς άλλης αισθητικής- Tamara Drewe). Κάτι που και εμείς το βλέπουμε και η ίδια παραδέχεται πως το ‘έχει’.

 

Ένα ρόλο για τον οποίο χρειάστηκε και πάλι να παλέψει αφού φάνηκε πολύ extreme στα στούντιο ώστε να της δώσουν χρηματοδότηση.

Δεν πειράζει όμως, γιατί η Gemma αυτό πλέον θέλει. Δύσκολα πράγματα που θα μας κάνουν να την δούμε αλλιώς.ο Byzantium είναι μια καλή αρχή. Και εμείς έχουμε πάντα αδυναμία στις γυναίκες που μοιάζουν να ξεπήδησαν από πίνακες του 19ου αιώνα.