PUBLI

Τα κορίτσια της βιντεοκασέτας

Αυτές είναι οι πιο σέξι 'σταρ' της made in Greece 'κινηματογραφικής' βιοτεχνίας των 80s. Ναι, εκείνες που μεγάλωσαν μια ολόκληρη γενιά.

Η είσοδος της Έλενας Τσαβαλιά -συμπρωταγωνίστρια στα νιάτα της σε αρκετές βιντεοκασέτες τύπου ‘Ο Παπακαβάλας’ και ‘Οι σκληροί του Μπραχάμι’- και των κοιλιακών της εντός του οπτικού μας πεδίου, μας έκαναν να θυμηθούμε εκείνα τα κορίτσια της ‘χαμένης’ γενιάς του VHS. Κάποιες είναι ακόμη ενεργές, οι περισσότερες έχουν αποσυρθεί, όλες μας ανέβασαν κάποτε το αίμα στο κεφάλι (με την καλή έννοια).

Οι διεθνών προδιαγραφών

Το ξέραμε από τότε ότι θηλυκά όπως η Βάνα Μπάρμπα δεν φυτρώνουν πάνω στα δέντρα. Ούτε εμφανίζονται πάνω από μια φορά κάθε δεκαετία. To κορίτσι που έφυγε από τα Γιάννενα για να γλιτώσει ένα προξενιό έκανε την εμφάνισή της στα τελειώματα της ιστορίας με τις βιντεοκασέτες. Οπότε δικαίως είναι εντός λίστας. Αν και η δικιά της δεκαετία, εκείνη που μας έκανε να δακρύζουμε με κάθε διαδοχική της φωτογράφηση, υπήρξαν τα 90s.

 

Εξίσου αδιανόητα όμορφη υπήρξε και εξακολουθεί να είναι και η Ελένη Φιλίνη, πάλαι ποτέ ντίβα των βιντεοκασετών (βλέπε Ροκ Πάνθηρ, Ο σεξοκυνηγός) και η μοναδική από τη λίστα -μαζί με Βάνα και Βίνα (δες παρακάτω)- που έχουμε εντάξει στο Hall of Femme μας.

Ναι, το ξέρω ότι οι επαγγελματικές επιλογές της δεν ήταν απαραίτητα οι καλύτερες. Όμως μιλάμε για ένα θηλυκό που μυρίζει Μεσόγειο. Μια γυναίκα που υπήρξε φτιαγμένη για μεγάλα πράγματα.

Οι σεξόβομβες

Ο κώλος της Βίνας Ασίκη (με όλο το συμπάθιο καθώς πλέον είναι καθηγήτρια σε δημοτικό χοροθέατρο) θα μπορούσε και να είναι σημαία ολόκληρης της εποχής. Αυτός που είδαμε στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα όταν οι μαθητές της πήραν την πετσέτα και σε κάποιες από τις υπόλοιπες 27 ταινίες και 31 βιντεοκασέτες που έχει παίξει.

Και αυτό παρά το γεγονός ότι η κόρη της ταξιθέατριας του Εθνικού θεάτρου, το κασέ της οποίας έφτασε κάποια στιγμή το 1.000.000 δρχ, ποτέ δεν γύρισε ερωτική σκηνή. Για την ακρίβεια ποτέ δεν συμφώνησε να δείξει ούτε εκατοστό σάρκας. Αυτό ήταν ‘επίτευγμα’ των σκηνοθετών που έκαναν τα δικά τους με την κάμερα.

Σεξόβομβα με τη βούλα υπήρξε και η πληθωρική Ισμήνη Καλέση, περιζήτητη τη χρυσή εποχή των βιντεοκασετών, η οποία μάλιστα τον Οκτώβριο του 1988 φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού Playboy. Ως δώρο, υποθέτω, στους άντρες φαν της.

Ενώ σέξι θεωρούνταν και η Καίτη Φίνου, η απόλυτη σταρ της εποχής, τότε ζευγάρι (επί σκηνής και εκτός) με τον Στάθη Ψάλτη. Αν και εκείνος, όπως δήλωσε πρόσφατα η Φίνου (που έχει ταλαιπωρηθεί γενικώς αρκετά), μόνο πιστός δεν της ήταν.

Επίσης κορμάρα (φυσική, όπως και όλα τα κορίτσια της δεκαετίας) υπήρξε και η κατάξανθη Μάρα Θρασυβουλίδου, η οποία στην πορεία άλλαξε κατεύθυνση και έγινε σοπράνο.

Αν και, προσωπικά, αξέχαστη μου έχει μείνει η Λίντα Γίγα. Εκείνη που πόζαρε γυμνή ως μοντέλο στον Πάνο Μιχαλόπουλο στη βιντεοταινία του 1987 ‘Αδερφή μου, αγάπη μου’. Και μετά έκανε το ίδιο και στην πραγματικότητα στο Playboy.

Η ίδια που καβάλησε τόσο πειστικά τον Γιώργο Κωσταντίνου στο -υπέροχα cult- The Kopanoi (βλέπε βίντεο στο 5.04) και η οποία αργότερα εγκατέλειψε το χώρο προκειμένου να φτιάξει οικογένεια. Λιγότερο γνωστή από τις παραπάνω, αλλά πολύ πιο σέξι.

 

Τα σέξι μουτράκια

Σε ένα star system, όπως αυτό στο οποίο είχε εξελιχθεί η βιοτεχνία της βιντεοκασέτας, με κάποιους πρωταγωνιστές να αγοράζουν διαμέρισμα με το μεροκάματο για κάθε ταινία (και γυρίσματα 10 ημερών) δεν αρκούν οι σέξι. Χρειάζεται να έχεις στο ρόστερ σου και καλά κορίτσια.

Εκείνα που διαφθείρονται μετά από ένα joint όπως η Έφη Πίκουλα (μετέπειτα υπηρέτρια στη Λάμψη και σύζυγος του αδελφού της Αλίκης Βουγιουκλάκη) στα Τσακάλια.

Εκείνα που τους κάνεις καντάδα τραγουδώντας ‘Με λένε Αλέξη, σε λένε Σοφία, κρατώ μια κιθάρα, κρατάς μια καρδιά’ όπως η Σοφία Αλιμπέρτη στο ‘Καμικάζι Αγάπη μου’

 

Και οι δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις περιζήτητων ενζενί της εποχής (ειδικά η τελευταία, που ταίριαζε ταμάμ με τον Σταμάτη Γαρδέλη). Για την ακρίβεια οι πιο χαρακτηριστικές, μαζί με την Βάσια Παναγοπούλου, επίσης διαχρονικά καλό κορίτσι.

Ενώ στην κατηγορία αυτή θα μπορούσαμε να χώσουμε επίσης τις Έλενα Τσαβαλιά, Λίλα Καφαντάρη και Γιούλη Ηλιοπούλου.

 

Καθώς επίσης να κάνουμε μια αναφορά στην Τζούλια Μπάρκα που όντως ξεκίνησε ως γλυκό μουτράκι. Ανεξαρτήτως του πως εξελίχθηκε μετά.

 

Εκείνες που θα έκαναν πάταγο και σήμερα

Δεν πιστεύω, για να είμαι ειλικρινής ότι, αν π.χ. η Ασίκη εμφανιζόταν σήμερα, με το συγκεκριμένο σωματότυπο, θα έκανε την ίδια καριέρα. Αντιθέτως θεωρώ ότι η Νάνα Βενέτη, μια γυναίκα με απίστευτο στήθος (που έπαιξε για τελευταία φορά σε ταινία το 1995 και μετά έκανε οικογένεια και, σύμφωνα με δημοσιεύματα, αφοσιώθηκε στην εταιρεία με γερανούς που έχει φτιάξει) θα τα κατάφερνε. Η ομορφιά της είναι πιο διαχρονική. Πιο μοντέρνα.

Όπως θα τα κατάφερνε να γίνει, αν όχι ηθοποιός, τότε τουλάχιστον μοντέλο (αφού έτσι και αλλιώς είχε το συγκεκριμένο σωματότυπο) η γλυκύτατη Τέτα Ντούζου, αδελφή του Στηβ, που έκανε το ντεμπούτο της στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα.

 

Αν και η ίδια, που πέρα από υποκριτική είχε σπουδάσει και ψυχολογία, γρήγορα παράτησε το χώρο για να ανοίξει διαδοχικά κατάστημα ρούχων, nail spa και να ασχοληθεί με τα μεσιτικά.

Επίσης προοπτικές να τα καταφέρει θεωρώ ότι θα είχε και η Γκέλλυ Γαβριήλ, με τα σγουρά μαλλιά και τα μακριά καλλίγραμμα πόδια, ηθοποιός και μοντέλο, που εξαφανίστηκε από το χώρο το 1998 εξαιτίας μιας ασθένειας της μητέρας της και μετά του γάμου της.

Και να μην ξεχνάμε παρακαλώ την Χριστίνα Παππά, μια γυναίκα που πρωτογνωρίσαμε στα νιάτα της μέσα από τις βιντεοκασέτες και η οποία, με κάποιο μαγικό τρόπο, κατάφερε να είναι σταθερά επίκαιρη (σε μικρότερο ή σε μεγαλύτερο βαθμό) όλες τις επόμενες δεκαετίες.