O Τάκι Τσαν επέστρεψε κι έχει κάποια μηνύματα να στείλει

Μιλήσαμε με το ‘Παιδί Θαύμα’ για τον Δεύτερο Τόμο, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του χιπ χοπ αλλά και τους διατροφολόγους.
SHARES

Για τη γενιά που γνώρισε το χιπ χοπ μέσα απ’ τους στίχους των Ημισκουμπρίων, των TXC, των Active Member και των Ζωντανών Νεκρών κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ‘90, σίγουρα έχουν αλλάξει πολλά.

Κάποια πράγματα όμως, παραμένουν ίδια. Οι κολλητοί μου ας πούμε, συνεχίζουν να μιλάνε με στίχους των ΖΝ, και ατάκες όπως “στην Αθήνα δεν έχω φίλους, έχω μόνο γνωστούς” και “και πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες και χώνω ρίμες, χώνω ρίμες, χώνω ρίμες”, βρίσκουν τον τρόπο να είναι ακόμη στη ζωή μας.

 

Έχοντας λοιπόν απέναντί μου τον δημιουργό αυτών των ατακών, έναν άνθρωπο που συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία στο συγκεκριμένο στιλ μουσικής, ήξερα πως εκείνο το πρωινό στο True Love Tattoo Studio της Νέας Ιωνίας θα ήταν το λιγότερο ενδιαφέρον.

Το μόνο που έπρεπε να προσέξω, ήταν να μην ρωτήσω μαλακίες.

Στο ίδιο δωμάτιο με τους TXC



Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου- Watkinson

Πριν ρωτήσω αυτό που με έκαιγε, δηλαδή αν και πότε θα έχουμε στα χέρια μας τον δεύτερο τόμο, είπα να γυρίσω λίγο στα χρόνια εκείνα που το χιπ χοπ έμπαινε σε όλα τα εφηβικά δωμάτια. Ο ίδιος ο Τάκι βέβαια, είχε ολοζώντανο στο δικό του δωμάτιο ένα απ’ τα μεγαλύτερα συγκροτήματα της εποχής, τους TXC. Θυμάται τις πρώτες του επαφές με αυτό το είδος μουσικής;

Ξεκίνησα να ασχολούμαι σε μια ηλικία στην οποία δεν καταλάβαινα και πάρα πολλά. Όλοι εμείς ήμασταν λίγο οι weirdos της εποχής. Δεν ξέραμε πολλά για το χιπ χοπ, ούτε τι ακριβώς είναι, αλλά κάτι μας τράβαγε προς τα εκεί. Ακούγαμε Vanilla Ice, MC Hammer, πιο πριν Technotronic, αυτούς είσαι μικρός για να τους θυμάσαι εσύ”. Vanilla Ice και MC Hammer θυμάμαι, αλίμονο. Technotronic δεν έχω ιδέα τι είναι για να είμαι ειλικρινής. Και πώς άρχισε να γίνεται πιο mainstream;

“Σιγά-σιγά άρχισαν να έρχονται περισσότερα άλμπουμ στα δισκάδικα, πιο πολλές πληροφορίες για το είδος της μουσικής γενικότερα, μετά ήρθε και το ίντερνετ και έγινε εύκολο πια να τα μαθαίνεις όλα. Παλιά υπήρχε πρόβλημα πληροφορίας, δεν ξέραμε τι να ακούσουμε και πού να το βρούμε, πήγαινες στο Discobole ή το Metropolis και κάτι άλλα, πιο underground δισκάδικα και περίμενες να έχει φέρει κάτι καινούριο το οποίο θα το είχες εσύ, άντε κι άλλος ένας”. Το γεγονός ότι ο αδερφός του ο Βαλάντης, ο περίφημος DJ ALX των TXC, ήταν ένας απ’ τους πρώτους που έγινε γνωστός στη φάση, έπαιξε ρόλο στο να ακολουθήσει τα χνάρια του; Ήταν ένα παράδειγμα για τον Τάκι; “Φυσικά, βλέποντας τον αδερφό μου να πηγαίνει μπροστά με τους TXC αποφάσισα να τον ακολουθήσω”. Και πώς ήταν να μεγαλώνεις δίπλα στους θρυλικούς TXC;

Όλα αυτά γινόντουσαν μέσα στο δωμάτιό μου. Ήταν λίγο γεροπαράξενοι όλοι αυτοί, επειδή ήταν πιο μεγάλοι υπήρχε χάσμα, δεν μπορούσαν να δουν σοβαρά κάτι που κάνω εγώ. Θέλανε την ησυχία τους, εγώ ήμουν το πειραχτήρι που ήταν όλη την ώρα μέσα στα πόδια τους, με διώχνανε για να κάνουν δουλειά. Το ήξερα ότι θα βγω από πάνω, απλά ήταν θέμα χρόνου. Άρχισα να ψάχνω και να βρίσκω τη δικιά μου τη φάση, βρήκα κάποιους ανθρώπους στην πορεία, κάναμε κάποια πράγματα μαζί και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

 

Ήταν ένα τεράστιο σχολείο για τον ίδιο η συνύπαρξη με τους TXC; “Τα αγαπάω αυτά τα παιδιά. Καλά τον αδερφό μου δεν το συζητάω, αδερφός μου είναι, αλλά και τον Αρτέμη και τον Ευθύμη, ό,τι κι αν έχει γίνει, έχουμε περάσει κάποια πράγματα, τους αγαπάω γι’ αυτό που είναι, γι’ αυτά που κάνανε και θα τους αγαπάω ό,τι και να γίνει. Ο Αρτέμης είναι πατέρας της φάσης, είχε στα χέρια του κάτι που δεν το είχε κανείς. Άλλος ένας πατέρας είναι ο Δημήτρης Μετζέλος που έκανε κάτι που δεν υπήρχε, είχε και μια εκπομπή τότε, το ‘Breathless’ που ήταν σχολείο για όλους”. Σήμερα υπάρχει περίπτωση να συνεργαστεί ξανά με τον ALX;

Για μένα ο DJ ALX είναι θρύλος, top, η καλύτερη εμπειρία, σχολείο. Παρ΄όλα αυτά, το κάνω μόνος μου, όχι επειδή δεν θέλω να δουλέψουμε μαζί, απλά δεν είναι η κατάλληλη εποχή για μένα και τον DJ ALX, δεν μπλέκομαι στα πόδια του. Πάντα όμως λαμβάνω υπόψιν μου την γνώμη του Ηχοκράτορα για ό,τι κάνω. Ξέρω ότι θα μου δώσει μια ειλικρινή άποψη. Αν του αρέσει ΟΚ, τέλεια, αν κάτι του κλωτσήσει θα κοιτάξω να το φτιάξω”.

Ο (δεύτερος) τόμος ΖΝ

 

Σχεδόν Παβλοφικά, αν αναφέρεις τις λέξεις Ζωντανοί Νεκροί σήμερα, κάποιος θα σου απαντήσει “δεύτερος τόμος”. Μετά την επανένωσή τους το 2015, όπου συνυπήρξαν στη σκηνή για μερικά λάιβ και μας χάρισαν και το EP ‘Πάσα Ντουμάνια’, οι φήμες για τον Δεύτερο Τόμο πήραν φωτιά, ειδικά όταν κάτι τέτοιο ακούστηκε από τα ίδια τα μέλη τους. Πριν πάμε σε αυτό, ας αφήσουμε τον Τάκι να θυμηθεί πως γεννήθηκαν οι ZN.

Το crew αρχικά λεγόταν ‘Z crew’, το τελευταίο γράμμα της αλφαβήτας, και καλά ότι ήμασταν οι τελευταίοι. Δεν ήμασταν τόσο συγκρότημα βέβαια, περισσότερο ήμασταν μια παρέα που έκανε βόλτες, κάναμε ταγκιές στους τοίχους ένα ‘Ζ’, μερικά έχουν μείνει ακόμα. Ήμασταν 5-6 άτομα, μέχρι που έσπασε, ήταν εφηβική αυτή η κατάσταση και μετά άρχισα να ψάχνω μέλη για να φτιάξουμε ένα σοβαρό γκρουπ. Κάναμε hook up με τον Μηδενιστή και τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά”. Πράγματι, το story των ΖΝ και η πορεία τους, είναι γνωστά. Η συνέχεια όμως; Ακούγεται έντονα ότι θα δούμε σύντομα τον Δεύτερο Τόμο.

 

Τώρα έχει αρχίσει να ακούγεται ότι δεν θα τον δούμε πάντως. Εγώ προσωπικά τουλάχιστον, δεν θα συμμετέχω, λέω να τ’ αφήσω πίσω. Δεν έμεινα ευχαριστημένος από την τελευταία δουλειά, δεν μου άρεσε τελικά το ‘Πάσα Ντουμάνια’, δεν ήταν αυτό που είχα στο μυαλό μου. Εγώ το έβλεπα λίγο πιο ρομαντικά για να στο πω κι έτσι, οι άλλοι ήθελαν να κάνουν τον ήχο πιο up to date. Σωστό, αλλά χάνεται το στιλ μας, δεν σου μένει κομμάτι έτσι, είναι δυνατόν;” ρίχνει τη βόμβα ο Τάκι. Τι πήγε στραβά; “Πάνω στο hype του δεύτερου τόμου έκατσαν όλοι να κάνουν solo δουλειές και πέρασε, δεν θα κάτσω να τρελαθώ τώρα για τον δεύτερο τόμο, ας τρελαθούν οι άλλοι, θα κάνω κι εγώ το δικό μου solo τώρα και θα είμαι άρχοντας”. Υπάρχει περίπτωση να γίνει χωρίς αυτόν δηλαδή; Και πώς θα είναι κάτι τέτοιο;

Δεν θα είναι, απλά. Αν είναι αρκετά μάγκες οι άλλοι και συνεννοηθούν και πάνε να το κάνουνε, εγώ τους δίνω και το ΟΚ μέσα απ’ αυτή τη συνέντευξη”. Μιλάει τώρα με κανέναν τους;

Δεν μιλάω με κανέναν, έχω τσακωθεί με όλους, κάτι χρόνια πολλά λέμε μόνο. Ρίχνω μαύρη πέτρα δεν θέλω καν να προσπαθήσω, σιγά τα άτομα.

Λίγο βαρύ δεν είναι αυτό για άτομα με τα οποία πέρασε μαζί τόσα χρόνια; “Τους αγαπάω όλους, αλλά για δουλειά δεν μου κάνουν. Δεν μου άρεσε η τελευταία δουλειά, μπλεχτήκανε πολλοί αρχηγοί μέσα και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που γούσταρα. Δεν με κάλυψε, σκέψου ακούω μόνο ένα κομμάτι και τα άλλα μου φαίνονται έτσι κι έτσι, δεν είναι του γούστου μου. Δεν ήταν στο χέρι μου όμως, υπήρχαν άλλες 4 απόψεις και έπρεπε όλες να γίνουν σεβαστές, να βγει ένα αποτέλεσμα που τους ικανοποιεί όλους. Εμένα δεν με ικανοποίησε αλλά δεν μπορούσα να επιβάλλω την άποψή μου”. Παραείναι ντίβες πλέον για δουλέψουν μαζί;

"Πάντα ήμασταν όλοι ντίβες και ποιος δεν είναι ντίβα μέσα στους ZN; Ακόμα κι εγώ που μιλάω με τον κόσμο έχω τα δικά μου τα στάνταρ”.Μιας και πιάσαμε το τελευταίο άλμπουμ, το δικό του αγαπημένο άλμπουμ από τους ZN ποιο είναι; “Το ‘Ρίμα για Χρήμα 2’ είναι για μένα το πιο γαμάτο, αν και δεν έχει εκτιμηθεί ακόμα όσο πρέπει. Το ‘Ρίμα για Χρήμα 1’ είναι ωραίο δεν λέω, αλλά όταν το βάζω να το ακούσω ξενερώνω γιατί είναι παιδικά τα κομμάτια. Το επόμενο είναι σαφώς πιο ώριμο, είναι καλύτερο άλμπουμ, ακούγονται καλύτερα τα κομμάτια σήμερα”.

 

Όλοι οι φίλοι των Ζωντανών Νεκρών, είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε ξανά μαζί πάνω στη σκηνή, μετά από αρκετά χρόνια. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία;

Είχε τη φάση του, ωραία ήταν, απλά δεν κάναμε μια πρόβα της προκοπής, ήταν πολύ άρπα-κόλλα το σκηνικό, όπως παλιά. Και ΟΚ, πριν από 15 χρόνια που το κάναμε, ήταν έτσι η φάση, ήμασταν χύμα εντελώς. 15 χρόνια μετά όμως, εγώ είμαι 37 χρονών, οι άλλοι 38 και 39. Ε δεν γίνεται 5 σαραντάρηδες να βγαίνουμε στη σκηνή απροβάριστοι, κάποιοι να μη θυμούνται τα λόγια τους, ο άλλος να μεθάει, να φεύγει, εγώ με το μικρόφωνο στο χέρι σε αμηχανία πάνω στη σκηνή να μην ξέρω τι γίνεται. Αυτό ναι, μου θύμισε τα παλιά, αλλά νομίζω ότι ο κόσμος δεν το ευχαριστήθηκε, παραέγινε αρπαχτή η φάση.

Η νέα φάση του χιπ χοπ κι οι κόντρες

 

Από την κόντρα χιπ χοπ - low bap, η ραπ σκηνή έχει περάσει σήμερα σε μια άλλη φάση, με τους νέους ράπερς και τους στίχους για λεφτά και χλιδή. Πώς τη βλέπει αυτή την αλλαγή ο Τάκι;

Μου αρέσει εμένα αυτή η φάση, αμερικάνικο στιλ είναι, νεανικό είναι, από νέους ανθρώπους είναι, τα νέα παιδιά το γουστάρουν”. Το γεγονός ότι συμμετέχει κι ο Υποχθόνιος πώς του φαίνεται; “Ο Τάσος είναι ο αρχηγός αυτής της φάσης, καλά το πάει”. Θα συμμετείχε ο Τάκι Τσαν σε κάτι τέτοιο; “Θα το έκανα κι εγώ, γιατί όχι, αλλά δεν είναι ΖΝ αυτό. Δεν είναι ότι δεν μ’ αρέσει, αλλά ΖΝ φάση δεν είναι”. Όσο για τη φάση με τα λεφτά, τις γυναίκες, τα ακριβά αμάξια και τα αεροπλάνα; Δεν είναι κάπως δήθεν όλο αυτό, αντιγραφή της φάσης στην Αμερική;

Τα ίδια είναι κι εδώ και στην Αμερική, στα βίντεο κλιπ ας πούμε βλέπεις ακριβά αυτοκίνητα, χορεύτριες, μεγάλα σπίτια και δεν είναι τίποτα αληθινό, είναι όλα για το σετ, για το γύρισμα. Αν με δεις εμένα σ’ ένα βίντεο κλιπ να είμαι με 3 γκόμενες στο τζακούζι, να πετάω λεφτά και να έχει από πίσω ένα ελικόπτερο και το φας ότι έτσι το ζω κάθε μέρα, ε γάμησέ τα τότε, είσαι θύμα της φάσης. Για να διασκεδάσεις είναι όλα αυτά, πώς λέμε ‘έλα να βάλουμε κάτι να γελάσουμε’, τέτοια φάση είναι το έργο κι εδώ και στην Αμερική. Το ραπ που κάνω εγώ πάντα ήταν μακριά απ’ αυτό το πλάνο, δεν ήταν το πιασάρικο που το βλέπει πολύς κόσμος”. Ακόμα και σήμερα, οι κόντρες κι οι διαμάχες στη σκηνή δεν λείπουν, κόντρες που φυσικά πρωτογνωρίσαμε τα χρόνια της άνθησης όλων των θρυλικών συγκροτημάτων. Πόσο αληθινές ήταν οι κόντρες αυτές; Γίνονταν και λίγο για τα μάτια του κόσμου;

"Λίγο κι απ’ τα δύο, είναι το αλατοπίπερο της φάσης αυτά, χωρίς τις κόντρες δεν έχει το ίδιο γούστο. Είναι και το μόνο μουσικό είδος που μπορεί να έχει αυτές τις κόντρες. Δεν θα δεις ποτέ το Σφακιανάκη να βγάζει ένα λαϊκό τραγούδι και να κράζει τον Ρέμο, θα τον κράξει μέσω Twitter αν είναι, αυτή είναι η διαφορά του ραπ". Δηλαδή όλες οι κόντρες περιορίζονταν μόνο στους στίχους; Δεν είχαμε live τσακωμούς;

Έχουν υπάρξει και τσακωμοί και μπουνιές και κλωτσιές κι αστυνομίες. Όλοι έχουν πει κάτι αλλά πιο σπάνια έπεφτε ο ένας πάνω στον άλλον, η μεγαλύτερη φάση ήταν στους στίχους.

Σήμερα ο ίδιος συμμετέχει σε κόντρες; “Πλέον δεν θα σκεφτώ την κόντρα, θα σκεφτώ την τσέπη μου πρώτα και πώς θα βγάλω κάτι σωστό μουσικά” .

Τα homemade βίντεο κι η επίθεση απ' τους διατροφολόγους

 

Πέρα απ’ την μουσική, ο Τάκι μας έχει χαρίσει τα τελευταία χρόνια κι αρκετά DIY βίντεο στο κανάλι του στο YouTube με το μυθικό όνομα TakiTsannel αλλά και στη σελίδα του στο Facebook. Σε κάποια μαγείρευε, σε άλλα έκανε διάδρομο, σε άλλα απλά απαντούσε σε ερωτήσεις των φαν του. Αυτό πάλι πώς προέκυψε;

Μ’ αρέσει να μπορώ να επηρεάζω θετικά την κοινωνία και τους ακροατές μου. Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν υπήρξαμε τα κακά παιδιά της φάσης. Στα 40 μου σχεδόν, βλέπω πια τα πράγματα από μια άλλη σκοπιά κι έχω δει και κόσμο να αλλάζει.

Η μαγειρική πώς του ήρθε; “Τα ‘μαγειράπς’ ακόμα τα βλέπουμε με τους φίλους μου για να γελάμε, πρώτα απ’ όλα, βγάζει γέλιο. Όμως μέσα απ’ αυτό, υπάρχουν άτομα που χάσανε κιλά, ξυπνήσανε, ακολούθησαν μια διατροφή κι αλλάξανε τη ζωή τους προς το καλύτερο. Αυτό δεν είναι κάτι σπουδαίο;” Και γιατί το σταμάτησε τότε;

 

Αναγκάστηκα να το σταματήσω γιατί δέχτηκα επίθεση από διατροφολόγους, οι οποίοι μου είπαν ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνω και θα με αναφέρουν και τέτοια. Τους κατουράω βέβαια, αν θέλω το συνεχίζω και δεν μπορούν να μου κάνουν και τίποτα. Εγώ το μήνυμά μου το έχω περάσει απέναντι και πιστεύω ότι βοήθησα περισσότερο κι απ’ αυτούς. Αυτά τα πράγματα θα έπρεπε να τα μαθαίνουν στα παιδιά απ’ το σχολείο. Εγώ έπρεπε να φτάσω 35 για να τα μάθω. Γιατί τα κρατάνε κρυφά αυτά, γιατί δεν μαθαίνουν τα παιδιά να προσέχουν το σώμα τους και να τρέφονται σωστά;”. Μετά από μια αμήχανη σιωπή, τον ρωτάω να μου πει αυτός το γιατί.

Γιατί είναι μαλάκες, για οικονομικούς λόγους, μπορεί να κρύβονται από πίσω εταιρείες με σοκολάτες, χίλια δύο πράγματα, πού να ξέρω.

Το νέο του video clip και τα μελλοντικά του σχέδια

 

Στους ΖΝ πέταξε μαύρη πέτρα, τα βίντεο μαγειρικής τα σταμάτησε, όμως πριν από μερικές ημέρες, ο Τάκι παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο video clip, για το κομμάτι ‘’Αλλος Ένας’ με τη συμμετοχή του Rack, του γιου του Λεκτικού Επεξεργαστή. Ένα βίντεο κλιπ με διάχυτη την αίσθηση της βίας.

Δεν έχει καθόλου αίμα, το όπλο δεν το βλέπουμε να πυροβολεί καθόλου”. Το μήνυμα όμως που στέλνει; “Το μήνυμα είναι σαφές. Έχε το νου σου, γιατί οι σφαίρες πλέον είναι αληθινές, πέφτουν κιόλας. Παλιά λέγανε για πιστόλια κι εγκληματικότητα αλλά ήταν λίγο παραίσθηση, μια φούσκα φαντασίας. Τώρα συμβαίνει, σκοτώνονται άνθρωποι, έχει αγριέψει το πράγμα”. Τι άλλο ετοιμάζει αυτό τον καιρό; 

Αυτή την εποχή ετοιμάζω ένα label κι οτιδήποτε βγαίνει μέσα απ’ αυτό το label, θα περνάει πρώτα απ’ τα δικά μου χέρια. Προς το παρόν είμαι μόνο εγώ, όταν όμως βρω κάποιον που θα πιστέψω σ΄αυτόν και θα πιστέψει κι αυτός πίσω σε μένα, θα είναι συνεργάσιμος, θα ήθελα να βοηθήσω. Θα βγάζω μόνο singles μαζί με το κλιπ, δεν θα βγάζω άλμπουμ. Το αποτέλεσμα θα είναι οπτικοακουστικό, κάθε κομμάτι με το video θα είναι μαζί, μια παραγωγή. Μου αρέσει η κινηματογράφηση, το μοντάζ, ο φωτισμός, όλη αυτή η επιστήμη από πίσω, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να κάνω το γούστο μου, ακόμα κι αν δεν είναι δικό μου το beat. Θα είναι όμως συνολικά η παραγωγή και θα είναι κι ένα αποτέλεσμα που θα μου αρέσει”. Live θα τον δούμε;

 

Δεν έχω κλείσει κάτι ακόμα για κάποιο live. Έχω σκοπό να κάνω ένα show στην Αθήνα γύρω στο Νοέμβρη σε κάποιο μικρό μαγαζί. Προτιμώ ένα μικρό αλλά γεμάτο μαγαζί από ένα μεγάλο και μισοάδειο γιατί κι ο κόσμος δεν έχει λεφτά να πάει να πληρώσει να δει ένα show ή να αγοράσει το μπλουζάκι να σε υποστηρίξει. Οπότε θα ήθελα κάτι με φτηνό εισιτήριο, σε μικρό χώρο. Μόνος μου έχω να παίξω δύο χρόνια, οπότε πρέπει σιγά-σιγά να βρω την ομάδα μου πίσω. Δεν είναι τίμιο για τον κόσμο να βγω να παίξω 2 ώρες και να είμαι μόνο εγώ κι ένας DJ από πίσω μου. Μπορεί να βγει το πρόγραμμα, ειδικά αν δεν καπνίζεις, αλλά δεν θα είναι live αυτό, θα είναι περισσότερο απαγγελία. Το θέμα είναι να πας να δεις ένα show, να έχει κι ένα support, μια γιγαντοοθόνη”. Στο καινούριο του video clip συμμετέχει ένα νέο παιδί. Γενικά, παρακολουθεί τη νέα γενιά της ραπ;

Τους παρακολουθώ ναι, φάση έχουν. Μ’ αρέσει που το ραπ έχει γίνει πιο αποδεκτό απ’ τη νεολαία, το ραπ είναι το νέο λαϊκό”. Θα ήθελε να συνεργαστεί και με άλλους εκπρόσωπους της νέας γενιάς; “Θα συνεργαζόμουν με όλους, δεν έχω πρόβλημα. Νομίζω ότι τα καινούρια παιδιά δεν θα ήθελαν να συνεργαστούν με μένα γιατί είναι λίγο παλιατζούρα το στιλ μου. Έχω συνεργαστεί ήδη με καινούριους, με τον Mad Clip, με τον γιο του δασκάλου μου του Ανδρέα Μαρνέζου, τον Ηρακλή τώρα στο νέο μου κλιπ. Ο Ανδρέας θα ήταν τρομερά περήφανος για τον Ηρακλή, είναι ένα ακατέργαστο διαμάντι. Προσπαθώ να προωθήσω νέα παιδιά, όχι επειδή τους γουστάρω σαν άτομα, αλλά επειδή εκτιμώ το ταλέντο τους και πιστεύω ότι αξίζουν να βγουν προς τα έξω, δεν πρόκειται δηλαδή για χάρη. Θα πρέπει να με κάνει να νιώσω κάτι αυτό που θα ακούσω. Έχω συνεργαστεί με πολλές μετριότητες όμως τώρα προέχει το σόλο μου απ’ τη ραπ φάση”.

Ραπ ή τατουάζ, τατουάζ ή ραπ; “Όλα αυτά τα χρόνια το κρατούσα χωριστά, είναι δύο διαφορετικά πράγματα άλλωστε. Όμως δεν μπορώ να αφήσω το ένα για να πιάσω το άλλο. Ρολάρουν και τα δύο μαζί, όταν τα κάνω και τα δύο μαζί”.

 

Λίγο πριν τον αφήσω, αφού στο μαγαζί είχαν ήδη μαζευτεί πελάτες, τον ρώτησα απλά αν υπάρχει περίπτωση να τον δούμε να συνεργάζεται με έναν ράπερ απ΄τις ΗΠΑ, όπως έχουν κάνει άλλοι. Μου χάρισε ακόμα μια αποστομωτική απάντηση για να με αποχαιρετίσει:

Δεν θα έκανα, δεν νομίζω ότι κολλάει, ο ένας απ’ το Μπρονξ κι ο άλλος απ’ την Καλογρέζα; Είμαι ο πρώτος Έλληνας που έχει κάνει συνεργασίες με Αλβανούς και μ’ αλβανικά συγκροτήματα, το 1998, αυτό κολλάει σαφώς περισσότερο γιατί ζούμε σε μια περιοχή που έχει κι Έλληνες κι Αλβανούς, ο κάθε λαός θέλει να τα ακούει στη γλώσσα του και την κουλτούρα του.

 

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.