Οι 18 κανόνες του Viber

Συγκεντρώνουμε όλα όσα πρέπει να κάνεις και να μην κάνεις με την πιο χρήσιμη μοβ εφαρμογή του κινητού σου.
SHARES

Για το τσατ, χωρίς υπερβολή, θα μπορούσαμε να γράψουμε σεντόνια. Και όχι επειδή είναι η συνήθεια που έγινε λατρεία, ούτε επειδή προσέθεσε νέες διαστάσεις στον τρόπο που επικοινωνούμε. Ο βασικός λόγος που θα μπορούσαν να γραφτούν διθύραμβοι για το τσατ και τη γενικότερη φιλοσοφία του είναι γιατί μπορεί να έρθει και να τρίψει στη μούρη των απανταχού κοινωνιολόγων - ψυχολόγων αυτής της Γης το ότι κατάφερε να ενώσει τον ακοινώνητο με τον κοινωνικοποιημένο.

Και γενικότερα, beat that.

Η αλήθεια είναι ότι στην ανακοίνωση του ονόματος του Atanas Raykov, Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE του Viber, μεταξύ των ομιλητών του Game Changer που θα διεξαχθεί στις 5 Οκτωβρίου στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (και έχεις κάθε λόγο να θέλεις να το παρακολουθήσεις, ειδικά αν ασχολείσαι ή θέλεις να διευρύνεις τις γνώσεις σου σχετικά με το Digital Marketing) το τσατ στη γενικότερη μορφή και λειτουργία του, ήταν το πρώτο που μας ήρθε στο μυαλό. Έπειτα, όταν διαβάσαμε ότι ο άνθρωπος με την άκρως ενδιαφέρουσα δουλειά Future Session: Where is the Growth Wave' του Συνεδρίου, σκεφτήκαμε πόσο ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε την άποψη του ανθρώπου που βρίσκεται πίσω από μία από τις πιο διάσημες εφαρμογές τσατ του κόσμου. Του Viber.

Καθώς τα σκεφτόμασταν όλα αυτά, και κλείναμε θέση στο Game Changer συνειδητοποιήσαμε ότι δεν έχουμε φτιάξει ακόμα τους Κανόνες του Viber. Ντροπή μας, και ευθύς αμέσως, θα επανορθώσουμε. Πάμε λοιπόν.

> Το Viber θα το μάθουν και οι γονείς σου. Αν δεν το ξέρουν ήδη, δηλαδή.

> Αν δεν έχεις λάβει μήνυμα στις 12 το βράδυ, ένα αυτοκόλλητο από τον μπαμπά ή τη μαμά σου, τότε δεν ξέρεις τι πάει να πει οικογενειακό πνεύμα εν έτει 2016.

> Εντάξει, εσύ που δεν ξέρεις τι εστί viber, ποια είναι η φάση σου;

> Η ρύθμιση που ο άλλος δεν βλέπει αν έχεις διαβάσει το μήνυμά του έχει σώσει πολύ κόσμο.

> Ο ήχος του Viber είναι η πιο safe ειδοποίηση. Πάντα είναι για καλό.

> Το βαθύ μοβ δεν ξέρω ποιος το σκέφτηκε, αλλά φτιάχνει το μακράν καλύτερο layout εφαρμογής.

> Το Viber έχει, αν μη τι άλλο, καλό μάρκετινγκ. Κάθε Πρωτοχρονιά, μαζί με τον μπαμπά και τη μαμά, σου στέλνει και αυτό αυτοκολλητάκι.

> Ναι, αν σου στείλουν μόνο αυτοί οι τρεις εκείνη την ημέρα, είναι ένας καλός λόγος να πέσεις σε κατάθλιψη.

> Βάλε φωτογραφία. Για το Θεό. Αυτό το κενό, χωρίς φύλο ανθρωπάκι είναι λίγο λιγότερο μίζερο από το να έχεις στη θέση του ένα καρτούν. Ή μία φωτογραφία από το παιδί σου.

 

> Παιδιά, όντως τώρα, σταματήστε να βάζετε προφίλ τα παιδιά σας. Είναι κάπως άβολο.

> Το Viber έχει 'mute'. Δεν φαντάζεσαι πόσο χρήσιμο είναι αυτό το κουμπάκι. Ειδικά αν ενταχθείς σε κάποια γκρουπ.

> Παρεμπιπτόντως: Από αυτά τα γκρουπ, και γενικότερα από όλα τα γκρουπ, μπορείς να βγεις πατώντας 'αποχώρηση', δεν χρειάζεται να ζητήσεις από το διαχειριστή να σε βγάλει. Ούτε να διαμαρτυρηθείς. Δεν είσαι σε πορεία. Ούτε στο σχολείο για 'να το πεις στην κυρία'. Χαλάρωσε.

> 'Προβλήθηκε' σημαίνει το είδε. 'Παραδόθηκε' σημαίνει δεν το έχει δει ακόμα. Μετρημένα κουκιά, μην ρωτάς τους φίλους σου αν υπάρχει περίπτωση να μην το έχει δει και να γράφει 'προβλήθηκε'. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Το Viber δεν δείχνει πάντα την τελευταία φορά που ήσουν συνδεδεμένος εν αντιθέσει με άλλες εφαρμογές που σε 'δίνουν' στεγνά. Σε δείχνει μονίμως σε σύνδεση. Εκτός, αν βγεις από το ίντερνετ, οπότε ναι, σε αυτήν την περίπτωση θα 'δώσει' το πότε ήσουν συνδεδεμένος.

> Στο Viber, μπορείς να στέλνεις αυτοκόλλητα για πάντα. Αρκεί να σου αρέσει η φάση τους.

> Το Viber υποστηρίζει την κάμερα. Όπερ μεθερμηνευόμενον εστί: Πρόσεχε τι φοράς όταν παίρνεις κάποιον τηλέφωνο.

> Ειδικά όταν αυτός ο κάποιος είναι η μάνα σου.

> Το Viber έχει games. Και QR Code Reader. Και διάφορα άλλα καλούδια. Κι εξελίσσεται συνεχώς ως εργαλείο. Το ίδιο θα πρέπει να κάνεις κι εσύ: να εξελίσσεσαι (και όχι μόνο στα social media).

Το Game Changer θα διεξαχθεί στις 5 Οκτωβρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.