Κάνε τη διαφορά στήθους

Καλοί οι δικέφαλοι, καλοί οι κοιλιακοί αλλά να ξέρεις να ξέρεις ότι οι γυναίκες πρώτα σε κοιτάνε στο στήθος!
SHARES

Καλοί και άγιοι οι δικέφαλοι, καλά τα γυμνασμένα πόδια και το στομάχι, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι οι γυναίκες που δεν είναι fitness freaks, δηλαδή η μεγάλη πλειοψηφία, το πρώτο πράγμα που κοιτάνε είναι το στήθος.

Αυτό είναι που βελτιώνει τη συνολική εμφάνιση στο σώμα σου, που σε κάνει να δείχνεις ογκώδης και δυνατός. Φυσικά δε σου λέω ότι πρέπει να αφήσεις ότι έκανες μέχρι τώρα -καλά έκανες και συνέχισε έτσι- αλλά πολλοί άντρες στο γυμναστήριο δίνουν μεγάλη έμφαση στα ποντίκια και τους κοιλιακούς τους. Κακώς γιατί τα μεγάλα χέρια σε έναν αδύνατο κορμό δείχνουν άσχημα. Αν είσαι και φέτες στην κοιλιά καρφώνεσαι ότι είσαι προϊόν γυμναστηρίου.

Γι' αυτό διάβασε παρακάτω και πράξε αναλόγως.

Πιέσεις στήθους σε οριζόντιο πάγκο

Ο "βασιλιάς" των ασκήσεων στήθους απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης για να μην έχεις παρατράγουδα. Το άνοιγμα των χεριών πρέπει να δημιουργεί ορθή γωνία στο κατέβασμα της μπάρας, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος να γυμνάσεις τους ώμους και τρικέφαλους. Όχι κι άσχημα αλλά τώρα γυμνάζεις το στήθος.

Δώσε προσοχή στην τεχνική

Ξαπλώνουμε στον πάγκο και τεντώνουμε τα χέρια προς τα πάνω. Πιάνουμε καλά τη μπάρα, τη ζυγίζουμε και ξεκινάμε να τη κατεβάσουμε προς το στήθος, αργά και ελεγχόμενα. Όταν η μπάρα φτάσει 2-3 εκατοστά πάνω από το στήθος τότε σταμάτα η κατάβαση του βάρους. Στη συνέχεια με μια συνεχή και δυναμική κίνηση σπρώχνουμε το βάρος προς τα πάνω ενώ ταυτόχρονα εκπνέεις αέρα. Λίγο πριν τεντώσουν τα χέρια αφήνουμε και πάλι τη μπάρα να κατέβει.

Επαναλήψεις

Πυραμίδα 10-8-6-4 (τα κιλά αυξάνονται όσο μειώνονται οι επαναλήψεις)

Πιέσεις στήθους σε επικλινή πάγκο

Αυτή η άσκηση θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματική γιατί η τροχαλία σου δίνει σταθερή αντίσταση καθ' όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης. Σημείωσε ότι θα  χρειαστεί να μεταφέρεις τον επικλινή πάγκο ανάμεσα στις κάτω τροχαλίες του cross over.

Δώσε προσοχή στην τεχνική

Κρατάμε τις λαβές του cross over, στο ύψος του στήθους, στην ίδια ευθεία με το κορμό . Από τη θέση αυτή ανυψώνουμε τα χέρια, μέχρι το σημείο που θα πλησιάσουν οι λαβες. Μένουμε στη θέση αυτή για δυο δευτερόλεπτα και αμέσως μετά αφήνουμε την αντίσταση υποχωρήσει στην αρχική της θέση.

Επαναλήψεις

4 set των 10 επαναλήψεων

Βυθίσεις

Η συγκεκριμένη άσκηση έχει υψηλό δείκτη δυσκολίας και ίσως να χρειαστείς βοήθεια από το γυμναστή σου ή ένα φίλο για να σπρώχνει τις κνήμες σου προς τα επάνω, την ώρα εσύ προσπαθείς να ανυψώσει το σώμα σου.

Δώσε προσοχή στην τεχνική

Πιάνεις τις δύο λαβές και σηκώνεις το σώμα μέχρι να ισιώσουν τα χέρια. Με αργό ρυθμό χαμηλώνεις, λυγίζοντας τους αγκώνες, μέχρι το επάνω μέρος των βραχιόνων να έρθει παράλληλα με το πάτωμα. Εκπνέοντας ξεκινάς και πάλι την ανοδική πορεία.

Επαναλήψεις

4 set των 6 επαναλήψεων

-Το διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων είναι 3' με 4'

-Το διάλειμμα μεταξύ των set είναι 1,5'

Μιχάλης Πανδής

Γυμναστής

Υπεύθυνος Sport Bazaar

 

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Best of Network

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ

"Γιάννης, ένας νεαρός LeBron"

Λίγη ώρα πριν την τέταρτη φετινή του μονομαχία με τον LeBron James, o Γιάννης Αντετοκούνμπο βλέπει να τον συγκρίνουν (ξανά) με τον "Βασιλιά" του ΝΒΑ.

Η νεκροφόρα των οπαδών της Λέστερ για τον Ρανιέρι

Λίγη ώρα πριν την αναμέτρηση της Λέστερ με τη Λίβερπουλ, οι φίλαθλοι των "αλεπούδων" επέλεξαν να εκφράσουν την αντίθεσή τους για την απόλυση του Κλάουντιο Ρανιέρι μέσω μίας... νεκροφόρας, η οποία έγραφε "RIP Football". (PHOTO)

Η Τουρκία έχτισε τείχος 290 χιλιομέτρων στα σύνορα με τη Συρία

Ένα τείχος μήκους 290 χιλιομέτρων ανήγειρε η Τουρκία στα σύνορα της με τη Συρία. Καταγγελίες από διεθνείς οργανισμούς. Αντιδρούν οι Κούρδοι που αναφέρουν πως προσπαθούν να τους αποκόψουν από τους ομοεθνείς τους. Ξεκίνησε κατασκευή δεύτερου φράχτη και στα σύνορα Ουγγαρίας με τη Σερβία

 
comments powered by Disqus

Σινεμά

Berlinale: Ο αφρός

Το PopCode βρέθηκε στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου και σου παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να κρατήσεις.

PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.