Είσαι έτοιμος να καταπολεμήσεις την αϋπνία;

Αν όχι, τότε μην διαβάσεις το άρθρο που ακολουθεί. Συνέχισε να μετράς προβατάκια.
SHARES

Είσαι στο γραφείο. Πήζεις. Χαρτομάνι και εκατό παράθυρα (μα καλά πώς χωράνε;) ανοιγμένα στην οθόνη. Είναι από εκείνες τις ημέρες που δεν έχεις χρόνο ούτε για τσιγάρο (καλύτερα εδώ που τα λέμε αλλά τέλος πάντων). Είναι από εκείνες τις ημέρες των οποίων έχει προηγηθεί μία νύχτα στριφογυρίσματος, ξεφυσήματος και ανοιγοκλεισίματος των ματιών. Μία νύχτα εκνευριστικής αϋπνίας κοινώς.

Το ρολόι δείχνει 11.00. Είναι ακόμα τόσο νωρίς. «Είναι ακόμα τόσο νωρίς» σκέφτεσαι και βλαστημάς. Όλα σου φταίνε. Όπως όλα σου έφταιγαν χθες βράδυ. Αλήθεια τι ήταν αυτή τη φορά; Άγχος για το meeting της επόμενης ημέρας (ωχ ναι, έχεις τη συνάντηση στις 16.00); Φασαρία; Ζέστη-κρύο-υγρασία; Υπερένταση;

«Σκασίλα μου τι ήταν. Να μην ξανάρθει θέλω» (καλά ντε!)

Μέσα σε ένα συνονθύλευμα νύστας και βλαστημιών, ένας συνάδελφος γεμάτος κέφι και μπριο σε πλησιάζει: «Φίλε μου, καλημέρα. Το ήξερες ότι σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου; Εγώ όχι. Αν το ήξερα, χθες θα είχα κοιμηθεί περισσότερο. Δεν τον τιμάς μόνο με 8 ώρες, τον τιμάς;».

 

Σε γλεντάει, δεν θα διαφωνήσω. Πριν αρχίσεις να σκέφτεσαι τρόπους που θα του εξασφαλίσουν τον αιώνιο ύπνο (απαπα καλέ σκιάχτηκα) ωστόσο, σε ανακαλώ στην τάξη. Μπορείς να βάλεις τον αιμοβόρο εαυτό σου για ύπνο. Γενικά μπορείς να βάλεις όλες τις πτυχές του. Και όχι, εγώ δεν σε γλεντάω. Σου έχω καλά νέα.

(Δε θα σου προτείνω να μετρήσεις προβατάκια -μεταξύ μας απορώ ποιος την έβγαλε αυτή τη βρώμα. Εγώ όσες φορές το έχω προσπαθήσει έχω ξαγρυπνήσει αγχωμένη μην και δεν τα μέτρησα όλα. Ειλικρινά θα ήθελα πάρα πολύ να γνωρίσω εκείνον τον ήρωα που έχει καταφέρει να κοιμηθεί μετρώντας πρόβατα)



Πριν σου μιλήσω για το Lanes Quiet life, θα ήθελα να τονίσω ότι αντιμάχομαι τη χρήση οποιουδήποτε φαρμάκου για την αντιμετώπιση της αϋπνίας. Το θεωρώ εξόχως επικίνδυνο και εθιστικό. Το θέμα είναι να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα όχι να δημιουργήσουμε και άλλο και μάλιστα, σοβαρότερο. Και τώρα που το συμφωνήσαμε, πάμε στο παρασύνθημα όπως σου υποσχέθηκα.

 

Η λύση στο πρόβλημά σου θα μπορούσαν να είναι τα φυτικά ηρεμιστικά Lanes Quiet Life.

Με βασικό συστατικό τη βαλεριάνα, κάθε δισκίο περιέχει πασιφλόρα, λυκίσμο, άγριο μαρούλι και λεοντόνουρο (όλα τους φημίζονται για τις χαλαρωτικές, ηρεμιστικές και καταπραϋντικές τους ιδιότητες) συνδυασμένα με -τις ευεργετικές για το νευρικό σύστημα- βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

 

Είτε η αϋπνία σου οφείλεται στο άγχος είτε σε οτιδήποτε άλλο, μπορείς έτσι για τη δοκιμή, να δώσεις μία ευκαιρία στα Lanes. Και πού ξέρεις, ίσως τη γιορτάσεις και εσύ την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου.

 

Η Δευτέρα σε βρίσκει στο γραφείο κεφάτο. Το χαρτομάνι είναι ακόμα εκεί. Όπως και τα 100 παράθυρα στον υπολογιστή (έλα αλήθεια, πώς το κάνεις;). Το meeting είναι και πάλι προγραμματισμένο για τις 16.00 (για το γούρι;). Ο συνάδελφος και πάλι, μπαίνει στο γραφείο σου. Αλλά αυτή τη φορά είναι αυτός που σου λέει: «Δευτέρα. Τι απαίσια μέρα. Δεν κοιμήθηκα και καλά χθες».

 

Το βλέμμα σου είναι αφοπλιστικά γελοίο. Η ικανοποίησή σου φωνάζει πιο πολύ και από εκείνη της Μάργκοτ Ρόμπι όταν περνάει από μία παμπ εν ώρα τελικού του Champions League. Με εννοείς φαντάζομαι.

ΥΓ: Αν όντως τα καταφέρεις και θέλεις να το κάψεις την επομένη που θα είσαι ξεκούραστος σε ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 21.03 τα Lanes Quiet Life σε περιμένουν στο εμπορικό κέντρο River West σε μία εκδήλωση με πρωταγωνιστή -τι άλλο- τον ύπνο. (Όχι καλέ δεν θα κοιμηθείτε αλλά μη με πιέζεις να πω περισσότερα έχω πάρει όρκο σιωπής -το event είναι έκπληξη)

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.