GROOMING

Tα top-5 αρώματα της σεζόν

Μόλις κυκλοφόρησαν στην αγορά. Δοκίμασέ τα και διάλεξε το δικό σου.

Αν το καλοσκεφτείς, είσαι διαρκώς σε αναζήτηση: ψάχνεις δουλειά, ψάχνεις σπίτι, ψάχνεις στο internet… και κάπως έτσι έφτασες κι εδώ. Λύσεις στις μεγάλα προβλήματα της ζωής ίσως να μην μπορούμε να σου δώσουμε (ίσως και να μπορούμε), αν όμως αυτό που αναζητάς είναι το επόμενό σου άρωμα, σίγουρα θα βοηθήσουμε.

Τα 5 αρώματα που ακολουθούν μυρίζουν υπέροχα και μετρούν μόλις 1 – 2 μήνες κυκλοφορίας (που σημαίνει πως δεν θα φοράς το ίδιο με τον διπλανό κύριο). Ζήτησέ τα, μύρισέ τα και διάλεξε το δικό σου.   

Το ροκ

Azzaro Decibel

 

Τραγουδάς στο μπάνιο; Ο γαλλικός οίκος Azzaro σε παροτρύνει να το κάνεις και μάλιστα σου βάζει –κυριολεκτικά- το μικρόφωνο στο χέρι. Το ολοκαίνουργιο άρωμα Decibel, με poster boy τον frontman των The Strokes, Julian Casablancas, είναι τόσο rock στο μπουκάλι όσο και στην ουσία του: με μια μυστήρια σύνθεση από γλυκόριζα και λεμόνι, τόνκα και βανίλια, καταλαβαίνεις πως δεν μιλάμε για ένα κλασικό αναμενόμενο αντρικό άρωμα. Και ακριβώς όπως η ροκ μουσική, έτσι και αυτό το άρωμα δεν απευθύνεται σε όλους: αν είσαι καθωσπρέπει τύπος και κρατάς τα decibel χαμηλά, πέρνα στο επόμενο. 

Το διαφορετικό

Hugo Boss Just Different

 

Πόσες φορές καλείσαι να ασκήσεις κριτική, δεν μπορείς να απαντήσεις με ένα ξερό “καλό” ή “κακό” και η μόνη φράση που σου έρχεται στο μυαλό είναι “απλά διαφορετικό”; Αυτή ακριβώς τη λεπτή ιδιαιτερότητα επιχειρεί να εκφράσει ο οίκος Hugo Boss μέσα από αυτό το νέο άρωμα που, αναπόφευκτα, θα συγκριθεί με το μέχρι και σήμερα πολύ επιτυχημένο Hugo που λάνσαρε το 1995.

Το Just different όμως, πράγματι αποκλίνει από το μεγάλο αδερφό του: παρότι η τελική αίσθηση που αφήνει είναι το ίδιο αρρενωπή με εκείνη του Hugo, αυτό μοιάζει με μια σύγχρονη απόδοσή του: Μέντα, φρέζια και βασιλικός κάνουν τη δροσερή εισαγωγή,  ενώ η κασμιρένια βάση αναλαμβάνει να προσθέσει πολυτέλεια ώστε να φοριέται και το βράδυ. Ο εκπρόσωπος του αρώματος είναι στην ίδια λογική: Οι άνθρωποι στη Hugo Boss δεν θέλησαν να πέσουν σε στερεότυπα, ηθοποιούς, αθλητές και μοντέλα. Έτσι διάλεξαν τον ηθοποιό/τραγουδιστή/σκηνοθέτη Jared Leto που ενσαρκώνει τον τύπο του άντρα Just Different: εξελίξιμος, απρόβλεπτος, ανατρεπτικός, σε κάθε του βήμα προασπίζεται τη διαφορετικότητά του.

Το σπάνιο

Emporio Armani Diamonds Black Carat Limited Edition

 

Δεν θα βρεις σε πολλά κοσμηματοπωλεία μαύρα διαμάντια και η εξήγηση είναι απλή: αφενός είναι τα πιο σπάνια, αφετέρου δεν έχουν μεγάλη ζήτηση, γιατί αντί να ακτινοβολούν φως, το απορροφούν. Με άλλα λόγια δεν είναι φασαριόζικα, δεν λαμπυρίζουν από χιλιόμετρα και άρα δεν αρέσουν στα κορίτσια. Εσύ όμως, που δεν είσαι κορίτσι, θα λατρέψεις το Emporio Armani Diamonds Black Carat, ειδικά αν έχεις αδυναμία στα σκοτεινά, ξυλώδη αρώματα.

Μέσα στο μπουκάλι από μαύρο όνυχα παλεύουν για επικράτηση συστατικά, όπως κίτρο, περγαμόντο, κακάο και πιπέρι, αφήνοντας τελικά μια ζεστή, spicy αίσθηση που επιβάλλεται στο χώρο με φυσικότητα. Πέρα όμως από τα διαμάντια, στη σπανιότητά του συμβάλλει και η φράση limited edition που πρόσθεσε ο οίκος δίπλα στο όνομά του. Θα σταματήσει μετά από κάποιο διάστημα να κυκλοφορεί; Δεν ξέρουμε. Καλού κακού όμως δεν πας εσύ να το προλάβεις τώρα που μόλις κυκλοφόρησε; 

Το μελετημένο

DSquared Potion

 

Μιμούμενοι τα παλιά εργαστήρια αρωματοποιίας, τότε που για να αιχμαλωτιστεί μια εσάνς έπρεπε να περάσει από επεξεργασία πέντε φάσεων, οι DSquared2 υποδέχονται τη χειμερινή σεζόν με το νέο αντρικό άρωμα Potion.  Τα αδέρφια Dean και Dan δημιούργησαν ένα άρωμα σαφώς πιο ώριμο από τις προηγούμενες κυκλοφορίες τους (τη σειρά He Wood), το οποίο φιλοδοξεί να πιάσει ένα πιο ιντελέξουαλ κοινό.

Με το κεχριμπάρι να επικρατεί και νότες από τριαντάφυλλο, κανέλα και πατσουλί να το πλαισιώνουν, το μαγικό φίλτρο που τελικά προκύπτει είναι γήινο, σαγηνευτικό, μυστηριώδες. Και αν σε αυτά συνυπολογίσει κανείς την τρομερή συσκευασία του – μια μοντέρνα παραλλαγή του κλασικού μπουκαλιού φαρμακείου – τότε ίσως μιλάμε για το πιο sophisticated άρωμα της χρονιάς.

Το επικό

YSL L’ Homme Libre

 

Όπως συμβαίνει με τις τριλογίες, το βάρος πέφτει στο τρίτο και τελευταίο μέρος για να σφραγίσει εντυπωσιακά το έργο και να κλείσει με δόξα και τιμή το μεγαλεπήβολο project. Έτσι λοιπόν ο θρυλικός οίκος μόδας Yves Saint Laurent έβαλε τα δυνατά του ώστε το L’ Homme Libre να κλείσει επάξια την οσφρητική τριλογία αρωμάτων YSL L’ Homme. Παίρνοντας τη σκυτάλη από τους προκατόχους του Olivier Martinez για το L’Homme και Vincent Cassel για το la Nuit de L’Homme, πρόσωπο της καμπάνιας χρίζεται ο Benjamin Millepied, διάσημος χορευτής και πατέρας του παιδιού της Natalie Portman.

Μέσα στο μπλε μπουκάλι με το χαρακτηριστικό πολυγωνικό καπάκι, βρίσκονται ροζ πιπέρι, μοσχοκάρυδο και μπεργκαμόντο, συστατικά που βασικά εσένα δεν σε πολυνοιάζουν. Εσένα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι πως πρόκειται για ένα ισορροπημένο άρωμα, πιο έντονο από τις ανάλαφρες καλοκαιρινές κολόνιες αλλά όχι βαρύ, όπως τυπικά είναι τα χειμερινά αρώματα. Ένα άρωμα που μπορείς να φοράς ασχέτως σεζόν, ελεύθερα, όπως υπονοεί και το όνομά του και να κάνεις επικές εμφανίσεις.