STYLE

Η μόδα των pull-in χτίστηκε στα γήπεδα

Όταν μερικές δεκάδες ποδοσφαιριστών και άλλων celebrities φορούν επιδεικτικά κάποια εσώρουχα, ο Σπύρος Παπαδόπουλος μένει αέναα σε στάση “Τι έγινε ρε παιδιά;”.

Συνήθως ένα brand επιλέγει να χρυσοπληρώσει έναν δυο ποδοσφαιριστές, να τους κάνει επίσημα πρέσβεις της όποιας διαφημιστικής καμπάνιας και να καρπωθεί το όποιο αποτέλεσμα θα έχουν τα εξώφυλλα και η διαφήμιση στα μυαλά των ανδρών. Και η ανταπόκριση είναι συνήθως άμεση και ραγδαία. Εδώ όμως τα πράγματα έγιναν λίγο διαφορετικά. Έγιναν με πιο προσεκτικά βήματα, πιο σταθερά μέχρι αυτή τη στιγμή που τα pull-in αποτελούν ό,τι πιο hot υπάρχει αυτή τη στιγμή στο χώρο των ανδρικών εσωρούχων.

Και όπως θα δεις παρακάτω, οι αθλητές και οι άλλοι celebrities δεν αποτελούν πρόσωπα κάποια διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρίας. Στην καμπάνια της εταιρείας, ακόμα και σε global επίπεδο, πρωταγωνιστεί ένα “δικό μας παιδί” όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο Instagram του και κατ’ επέκταση η Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή της (τι εννοείς δεν βλέπεις Μενεγάκη; Είναι και η Ελιάνα στην εκπομπή).

Για την ακρίβεια, στην καμπάνια πρωταγωνιστούν τα οπίσθια του Δημήτρη Αλεξάνδρου.

 

Ειλικρινά είναι η πρώτη φορά που είδα σε σχόλια, γυναίκες να φέρονται σαν άντρες. Στο θέμα μας όμως.

Ο Αλεξάνδρου είναι μεν το πρόσωπο της καμπάνιας αλλά όλη τη “βρωμοδουλειά” για τα pull-in την έχουν κάνει νωρίτερα τόσοι και τόσοι ποδοσφαιριστές σε Ελλάδα και ολόκληρη την υφήλιο. Αλλά πριν σου δείξω ποιοι τα φοράνε, θα σου πω πώς θα τσεκάρεις κι εσύ στην Ελλάδα. Στην σελίδα του επίσημου αντιπροσώπου στην Ελλάδα στο Facebook θα βρεις τόσο τις διευθύνσεις για να τα αποκτήσεις όσο και ό,τι χρειάζεται να ξέρεις για αυτά.

 

Τα παλιά μοντέλα, τα νέα μοντέλα αλλά και φωτογραφίες όσων φοράνε τα pull-in εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων. Γιατί όπως θα δεις παρακάτω είναι πολλοί οι εν Ελλάδι αθλητές οι οποίοι ζήλεψαν τη δόξα των ξένων και έσπευσαν να τους μιμηθούν.

Από τον Van Persie και τον Ribery στον Pogba και τον Traore, είναι πάρα πολλοί εκείνοι που ηθελημένα ή άθελά τους, δεν έχει και τόση σημασία, διαφήμισαν την μπράντα μέσα και έξω από τα γήπεδα.

 

Και ναι, κάποιοι όπως ο Ribery φρόντιζαν να τα επιδεικνύουν συνεχώς αμέσως μετά τη λήξη των παιχνιδιών και την ώρα που οι κάμερες ήταν στραμμένες πάνω τους. Εκτός κι αν το παιδί αρέσκεται στο να τα φοράει ξεκάθαρα πάνω από το παντελόνι ή το σορτσάκι τα εσώρουχά του.

 

Το παράδειγμα ακολούθησαν και στην Ελλάδα πολλοί ποδοσφαιριστές και αθλητές γενικότερα. Με όλους τους να φωτογραφίζονται φαρδιά πλατιά και στα γραφεία του αποκλειστικού αντιπροσώπου της εταιρείας στην Ελλάδα. Ο Νταβίντ Φουστέρ (κατά Κρεκούκια “Φουστέραρος”), ο Μέγερι, ο Ιμπαγάσα αλλά και ο μεγάλος Ερίκ Αμπιντάλ.

 

Πιο πρόσφατα και ο Μαζουακού.

 

Και δεν είναι μόνο άνθρωποι του αθλητισμού που φορούν περήφανα κάποιο σχέδιο της pull-in. Εδώ ο μέγιστος Snoop Dogg φωτογραφήθηκε κρατώντας σακούλα της εταιρείας.

 

Τα ίδια και ο Mickey Rourke, τα ίδια και η Paris Hilton με ένα γυναικείο μαγιό της εταιρείας.

 

Επιστρέφω στο “δεν έχει σημασία αν το έκαναν για διαφήμιση ή όχι” γιατί πραγματικά δεν έχει. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τα pull-in κατάφεραν σιγά σιγά να μπουν στη συνείδηση του κόσμου (έστω του αθλητικού) και από εκεί να εξαπλωθούν σε όλο τον κόσμο.

Εσύ, θα διάλεγες κάτι από τα παρακάτω;

pull-in