Αξίζει να είσαι κολλημένος με τον άνθρωπο που αγαπάς - Tech it or Live it - Tech it or Live it
 

Αξίζει να είσαι κολλημένος με τον άνθρωπο που αγαπάς

Η Huawei μάς δείχνει ότι ένα smartphone δεν αποξενώνει, αλλά σε βοηθάει να επικοινωνήσεις με τους αγαπημένους σου.
SHARES

Σίγουρα, είμαστε μια γενιά κολλημένη στα κινητά της. Μια ματιά σε ένα ζευγάρι ή μια παρέα που βρίσκεται μαζί και υποτίθεται διασκεδάζει, είναι αρκετή για να σε πείσει. Ζούμε μπροστά και μαζί με μια οθόνη.

Αυτή η οθόνη όμως, δεν είναι αναγκαίο ότι μας αποξενώνει. Αντιθέτως, ίσως να είναι και το όχημα που μας φέρνει πιο κοντά στους αγαπημένους μας και μας βοηθάει να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας. Αυτό ακριβώς αποτυπώνεται και στο βίντεο της καμπάνιας #AddictedToYou της Huawei στο οποίο πρωταγωνιστεί μία κοπέλα που φαίνεται να έχει την προσοχή της αποκλειστικά στο smartphone της. Ακολουθώντας τη κατά τη διάρκεια της μέρας της και ζώντας μαζί της όλες εκείνες τις καταστάσεις στις οποίες εμπλέκεται εξ αιτίας της έντονης χρήσης του κινητού της, εν τέλει αντιλαμβανόμαστε ότι απλά της λείπει ο αγαπημένος της, γι΄αυτό και βρίσκεται συνέχεια “κολλημένη” στη συσκευή του smartphone.

Η Huawei μέσα από το #AddictedToYou καταφέρνει για μια ακόμη φορά (μετά την ανατρεπτική καμπάνια #BePresent) να δώσει κίνητρο για συζητήσεις σχετικά με το σημαντικό ρόλο των smartphones καθώς και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Σύμφωνα με τη Ψυχολόγο Χρύσα Παπακυργιάκη "η σωστή χρήση ενός smartphone μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία δυνατών και υγιών σχέσεων με τους δικούς μας ανθρώπους, ακόμα κι όταν εκείνοι βρίσκονται μακριά μας. Το συγκεκριμένο βίντεο μας βάζει στη διαδικασία να σκεφτούμε πως όπως σε όλα τα πράγματα έτσι κι εδώ απαιτείται μια ισορροπημένη χρήση".

Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της έρευνας 'Smart(phones) Relationships' που διενεργήθηκε από την IPSOS και την Huawei σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) δημιούργησε την καμπάνια #AddictedToYou η οποία δείχνει ότι οι φορητές συσκευές δεν είναι μόνο ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας, αλλά τελικά είναι το μέσο που μας ενώνει με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Παρ’ ότι βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού (συμπεριλαμβανομένου του υπνοδωματίου και του μπάνιου), η πλειοψηφία όμως συμφώνησε πως τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχουν προτεραιότητα.

"Πραγματοποιήσαμε μία έρευνα θέλοντας να διαπιστώσουμε τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με τους αγαπημένους τους" ανέφερε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος. "Τα αποτελέσματα μας βοήθησαν να καταλάβουμε τι έχει σημασία για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους και πώς τα προϊόντα μας τους βοηθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους".

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας παρουσιάστηκε και το Huawei P smart, το οποίο αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό στυλ και τεχνολογίας. Η πιο πρόσφατη συσκευή της Huawei, έρχεται εξοπλισμένη με το ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0, φτιαγμένο ειδικά για οθόνη FullView. Με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες, το εκλεπτυσμένο αυτό smartphone είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των νεότερων σε ηλικία καταναλωτών.

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Longread

Ηρακλειά: Τρεις μαθητές και γύρω γύρω θάλασσα

Περάσαμε 48 ώρες με τους ανθρώπους που δίνουν ζωή στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο του νησιού.

Best of Network

 
Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.