ENTERTAINMENT

Με τι κολλήσαμε αυτή την εβδομάδα

Από Swift μέχρι De Rossi. Άλλη μια εβδομάδα στα κολλήματα του PopCode.

Κάθε βδομάδα το πλήρωμα του PopCode θα μοιράζεται τα πιο πρόσφατα κολλήματά του. Μπορεί να είναι τραγούδια, βιντεάκια, ταινίες, εκθέσεις, tweets, ή οτιδήποτε άλλο οποιουδήποτε pop culture που τους έχει φάει ένα αξιοσέβαστο κομμάτι χρόνου και εμμονής.

Για να παίρνεις ιδέες.

Με το σκίτσο του NemO’s ο Ευθύμιος Σαββάκης

Την ώρα που σε καιρό ειρήνης χάσαμε 16 ανθρώπους και η Αττική μετρά τις (βαθιές) πληγές της, ξεπήδησε στην αρχική μου σελίδα ένα από τα πιο δημοφιλή σκίτσα του NemO’s. Έμεινα να το κοιτώ για κάποια λεπτά. Πιο τρομακτικό κι από την (ανθρώπινη) φύση.

Με το ‘Reputation’ της Taylor Swift, ο Θοδωρής Δημητρόπουλος

Δεν κόλλησα όσο θα έπρεπε ιδανικά (δεν το έχω λιώσει ανηλεώς δηλαδή), αλλά κόλλησα περισσότερο από όσο περίμενα (επειδή το πρώτο single δε μου άρεσε καθόλου), οπότε κάπως στην ισορροπία του πράγματος κάπως ΟΚ είμαι. Το άλμπουμ είναι πολύ πιο εσωτερικό και chill από όσο θα περίμενα ποτέ. Η συνταγή του ‘1989’ (μπόλικος Max Martin και Shellback με Jack Antonoff για κερασάκι) επαναλαμβάνεται επειδή ομάδα που κερδίζει μπλα μπλα, αλλά ο Antonoff έχει και περισσότερα και καλύτερα κομμάτια και το χαλαρό EDM ξεπροβάλει αποφασιστικά. ‘Blank Space’ δεν υπάρχει (αλλά πόσα ‘Blank Space’ να υπάρξουν κιόλας, έτσι;) και γενικά είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνει πολυβραβευμένο φαινόμενο σαν το ‘1989’, όμως για follow-up σε ένα iconic άλμπουμ δεν τα πάει άσχημα το ‘Reputation’.

Το τοπ-5 μου:

1, Call It What You Want. H Taylor τραγουδάει Bleachers. O Antonoff με Lorde και Taylor Swift κερδίζει το 2017.

2, Delicate. Αυτό και το ‘Roulette’ από το ‘Witness’ της Katy Perry είναι τα κρυμμένα φετινά αριστουργήματα του Max Martin σε μια χρονιά που έγραψε πολλά ΟΚ πράγματα αλλά λίγα εξαιρετικά.

3, Getaway Car. Antonoffffffffff

4, …Ready For It. Άνισο αλλά έχει ρεφρενάρα και τον στίχο “He can be my jailer, Burton to this Taylor” το οποίο είναι ήδη φαβορί για το επόμενο Νόμπελ ποίησης.

5, Gorgeous. Το πιο ‘παιδιά ωραίο άλμπουμ ήταν το 1989 ε’ κομμάτι του άλμπουμ.

Με το ​’Everyday Is Christmas’ της Sia, ο Γιάννης Σαχανίδης

 

Παιδιά, η Sia τραγουδάει για ζεστή σοκολάτα, χιονάνθρωπους, Αγιοβασίληδες, Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, candy canes, υπάρχει κομμάτι με τίτλο ‘Puppies Are Forever’ και στίχος “I’m Santa’s helper and I’ve got your back/All my love is gift-wrapped”. Ο δίσκος βγήκε μόλις χτες, τον βρίσκετε στο Spotify ή στο YouTube ή αν κοιτάξετε προσεκτικά θα τον δείτε να γυρίζει στροφές με βελόνα την καρδιά μου. Η Sia θα ομορφύνει την σημερινή ημέρα, τα φετινά Χριστούγεννα, τη ζωή σας ολόκληρη. Ίσως το καλύτερο πράγμα που συνέβη στις γιορτές από τη στιγμή που η Καίτη η Γαρμπή, πίσω στο 1998, ξεκίνησε να τραγουδάει τον πρώτο στίχο (“αγγέλους και άστρα, γιασεμάκια άσπρα”) του ‘Χριστούγεννα με την Καίτη’. Και το εννοώ.

​Με αυτή την αντίδραση του Ντε Ρόσι, ο Κωνσταντίνος Αμπατζής

Είσαι ο αρχηγός της εθνικής Ιταλίας, η χώρα σου κινδυνεύει να μείνει εκτός Μουντιάλ κι εσύ τη βλέπεις ανήμπορος από τον πάγκο. Κι όταν οι προπονητές σου, ζητάνε να αλλάξεις και να μπεις στο παιχνίδι, τσαντίζεσαι, φωνάζεις και δείχνεις τον συμπαίκτη σου, που πιστεύεις ότι πρέπει να μπει αντί για εσένα, μιας και κυνηγάτε το γκολ και δεν έχει κανένα νόημα να βάλει εσένα που είσαι μέσος. Κι όλα αυτά, στο τελευταίο σου παιχνίδι με την ομάδα. Ιταλία, Ντανιέλε, ας λένε ό,τι θέλουν, από το Μουντιάλ θα μας λείψετε.

Με τον Colin Farrell, ο Γιώργος Μυλωνάς

Αν δεν είχα δει τον Colin Farell σε καμία άλλη ταινία πριν τον Θάνατο του Ιερού Ελαφιού, θα πίστευα πως επρόκειτο για έναν νέο ηθοποιό, τον οποίο ανακάλυψε και έπλασε ο Λάνθιμος. Για περίπου 45′, μέχρι δλδ να αρχίσουν τα δράματα, ο Farell δεν ένιωθε. Στην κυριολεξία (την ατάκα σχετικά με την περίοδο της κόρης του δεν θα την ξεχάσω ποτέ). Αρνούνταν ν’ αφήσει οποιοδήποτε συναίσθημα να φανεί στο σώμα, στο πρόσωπο και κατά συνέπεια στο παίξιμό του. Έπαιζε ακριβώς όπως οι ηθοποιοι της Κινέττας, του Κυνόδοντα και των Άλπεων. Φαντάζομαι πως έκανε ακριβώς ό,τι του είπε ο Λάνθιμος.

Μπορεί να συνεργάστηκαν και στον ‘Αστακό’, ωστόσο εκεί το παίξιμο του δεν ήταν τόσο κενό συναισθηματικά όσο σε αυτή την ταινία. Του πήρε λίγο χρόνο να το αφομοιώσει. Στον Αστακό ήταν όσο συναισθηματικός ήταν στο ‘Ιερό Ελάφι’ η Kidman και ο Keoghan. Ίσως και αυτοί στην επόμενη ταινία του Λάνθιμου ν’ αδειάσουν πλήρως. Αυτό που θέλω να πω, είναι πως κοτζάμ Farell μπήκε στη διαδικασία ν’ αλλάξει εντελώς το παίξιμό του για να πρωταγωνιστεί στις ταινίες του Λάνθιμου. Άλλη μια ένδειξη του πόσο ανυπολόγιστη είναι αυτή τη στιγμή η προσφορά του Γιώργου Λάνθιμου στο ελληνό σινεμά, όπως ξεκινά τη συνέντευξή του με τον Έλληνα σκηνοθέτη ο Θοδωρής.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:

‘The Killing of a Sacred Deer’: Είστε έτοιμοι για κάτι πιο horror;
Συνέντευξη: Ο Γιώργος Λάνθιμος δεν έχει τις απαντήσεις

Με το βιβλίο ‘Μισός Πόλεμος’, ο Κώστας Μανιάτης

Ξέρω ότι θα συμμεριστούν λίγοι τη χαρά μου (μάλλον κανείς), αλλά μετά από μήνες υπομονής ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κυκλοφόρησε το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της τριλογίας επικής φαντασίας ‘Τσακισμένη Θάλασσα’ του Joe Abercrombie. Το ‘Μισός Πόλεμος’ δεν είναι απλά ένα βιβλίο με σπαθιά, μάγους κτλ, αλλά είναι ό, τι πιο κοντινό μπορείς να βρεις στη λογική του ‘Game of Thrones’. Προδοσίες, παιχνίδια εξουσίας και φίλοι που γίνονται εχθροί για λίγο χρυσό σε μια νύχτα, όλα σε μια ιστορία από τον συγγραφέα που έχει υμνήσει όσο κανέναν ο ίδιος ο George R.R. Martin. Αν ψάχνεις ένα υποκατάστατο του ‘GoT’, κάτι να σε κρατάει μέχρι του χρόνου που θα ξεκινήσει πάλι η σειρά, αγόρασε αυτήν την τριλογία με κλειστά μάτια. ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.