THE X FACTOR

The X-Factor Live IX: Μπέσα τώρα, εσύ μεταξύ Λέοντα και Νωαίνας ποιον θα κρατούσες;

Η χθεσινοβραδινή μονομαχία των οπισθίων (κυριολεκτικά, μεταφορικά όπως το πάρει κανείς) στέλνει την Πέγκυ Ζήνα χωρίς παίκτη στον ημιτελικό της Παρασκευής.

Εδώ και πολλές μέρες θέλω να ξεκινήσω ένα κείμενό μου με τη φράση αλμυρό φιστίκι και ναι, επιτέλους μου δόθηκε η ευκαιρία. Ας μην κολλήσουμε στο λόγο που θέλω να το κάνω αυτό γιατί σε βλέπω λαγκαρισμένο, να με κοιτάς όπως ο Σάκης την κάμερα (θα μιλήσουμε γι αυτήν την φανταστική επικοινωνία του παρουσιαστή με το τηλεοπτικό κοινό, οσονούπω). Τέλος πάντων, με μεγάλη μου χαρά μπορώ να πω ότι η χθεσινή Τρίτη, μας ξηγήθηκε αλμυρό φιστίκι.

Δεν φτάνει που έριξε χαλάζι κατακαλόκαιρο και ήμασταν λες και γυρίζουμε το Βροχή, Χαλάζι και Έρωτας ΙΙ, δεν φτάνει που σε λίγο θα έχουμε βάσιμες υποψίες ότι και η Μόρντορ είναι ελληνική, ήρθε και το χθεσινό live και έδεσε το γλυκό.

Να σκάσω είμαι. Όχι που έφυγε η Νωαίνα, εγώ τα χω πει και τα χω γράψει ότι αυτό το κορίτσι βρίσκεται ξεκάθαρα σε λάθος σόου. Παρεμπιπτόντως, δεν ξέρω αν φταίει το καινούριο μου κόλλημα που λέγεται ‘UnREAL’ αλλά μετά την Βασιλική Τρουφάκου, μου φαίνεται ότι η Νωαίνα μου θυμίζει λίγο και τη Ρέιτσελ από την συγκεκριμένη σειρά, η οποία βέβαια είναι ίδια με την Πόπη Τσαπανίδου (αυτό συνεπάγεται ότι η Νωαίνα θυμίζει την Πόπη; Παράνοια, σταματάω). Τέλος πάντων, σκασίλα μου λίγο για τη Νωαίνα και για την απόφασή της να μας δείξει τον πωπό της όλο νάζι και κακό(*). Και την ώρα που τον δείχνει, η θεά Αραβανή της γυρνάει πλάτη και ασχολείται με τον Λέοντα και του λέει ότι της την πέφτει. Για το Θεό βρε κορίτσι μου.

 

(*Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι ο καθένας από εμάς είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Και χωρίς να θέλω να το σοβαρέψω, ‘τηλεόραση κάνουμε’, ας σταματήσουμε επιτέλους αυτούς τους δήθεν καθωσπρεπισμούς που μόνος τους σκοπός είναι το κράξιμο που σε όλους μας αρέσει τόσο μα τόσο πολύ. Ναι, κατέβασε το παντελόνι της, ΝΑΙ σκασίλα μας, και όχι δεν θέλω να πιστεύω ότι έφυγε από το σόου γιατί ‘τιμωρήθηκε’ γι αυτήν της την άσεμνη πράξη. Αφενός, σιγά μωρέ μωρέ Σπουργιτότατοι όλοι και αφετέρου, όποιος είδε το τελευταίο επεισόδιο ‘GoT‘, ξέρει ότι πρέπει να αλλάξει μυαλά σούμπιτος. Ναι Γιώργο Θεοφάνους, και για σένα πάει αυτό. Που είδες ένα “κορίτσι χωρίς μέτρο στα παρασκήνια” και “κρατήστε με, μην το πω δεν θέλω να το πω“.)

Το θέμα μου με τη χθεσινή απόφαση του ‘μένει Λέοντας, φεύγει η Νωαίνα’ είναι το πρώτο σκέλος αυτής. Μα, το Λέοντα ρε παιδιά βρήκατε να κρατήσετε; Τον παίκτη που για να τον περιγράψουμε σε μία παρέα που δεν τον ήξερε ως όνομα, λέγαμε “αυτός μωρέ, που σουφρώνει τα φρύδια του“. Δηλαδή κρίμα.

Κράτησαν το τύπο που περιγράφει τον εαυτό του ως “ντροπαλό λιοντάρι“. Που ‘ντροπαλό λιοντάρι’ δεν βάζεις ούτε σε φόρουμ διαδικτυακών γνωριμιών. Τι να πω πια. Καλά τα πε η Νωαίνα σε εκείνο το βίντεο που έδινε για όλους τους συμπαίκτες της μία περιγραφή ότι ο Λέοντας έχει ένα “λάγνο, νυσταγμένο βλέμμα“. Κρατάμε το νυσταγμένο, πετάμε το λάγνο.

Τέλος πάντων, Σάκη μου, είμαστε έτοιμοι. Πάντα θα είμαστε έτοιμοι να σε βλέπουμε να κοιτάς την κάμερα λίγο λιγότερο κολλημένος από το παιδάκι που έγινε viral ενώ παρακολουθούσε ένα ματς NCAA. Δες τον λίγο σε παρακαλώ:

 

Η Μονομαχία

Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΛΕΟΝΤΑΣ, ΣΤΙΣ ΣΕΦΤΑΛΙΕΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ

Το ‘ντροπαλό λιοντάρι’ είπε έναν Σαμπάνη και έναν ‘Όσο ζω, Μαζώ’ και πολύ άρεσε στην κριτική επιτροπή. Στο σκηνικό του πρώτου του τραγουδιού, είναι η αλήθεια, χάσαμε λίγο το κόνσεπτ με την κοπέλα που (καλά τα ρωτάει ο Θεοφάνους) έπιανε την κοιλιά της σε ένα τραγούδι που ο άλλος ανοίγει τέρμα τη φωνή που λέει τέρμα. Αλλά κατά τα άλλα, εντάξει καλός ήταν.

 

Όπως είπε και ο ίδιος, είχε καλό πρότυπο για τη σκηνική παρουσία και έκανε αυτό που τρελαίνονται να λένε οι κριτικοί των ριάλιτι, “λύθηκε στη σκηνή“. Λυθείτε γιατί χανόμαστε θα πω και, θα σε ενημερώσω ότι όπου ‘καλό πρότυπο’, εννοούμε τον Θοδωρή Μαραντίνη. Ο οποίος, σόρι κιόλας, αλλά χθες ήταν σαν να φορούσε τα τατουάζ του σε πουκάμισο.

Highlight της εμφάνισης του Λέοντα: Η ατάκα Θεοφάνους στο πρώτο βίντεο. Ενώ κάνουν πρόβες έτσι αμέριμνα και καθόλου στημένα, το ‘ντροπαλό λιοντάρι’, λέει ότι του λείπουν οι σεφταλιές. Ο Γιώργος τότε, γυρνάει στην κάμερα και λέει: “Στείλτε μας μερικά σεφταλιά για να τραγουδήσει καλά ο άνθρωπος“.

Ντρέπομαι που το λέω, αλλά την εικόνα με το κοινό να του πετάει μπιφτέκια ενώ τραγουδάει, την έκανα.

Sakis, quote: Αντρέα, σε βλέπω αποφασισμένο. Έπεσες και στα γόνατα, σήμερα“. Μάλιστα, Σάκη, ευχαριστούμε.

Η ΝΩΑΙΝΑ, ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΤΗΣ

Να πω τώρα την αλήθεια μου, μία μόνο χαρά πήρα που έφυγε η Νωαίνα: Επιτέλους, δεν θα έχουμε το άγχος πού πήγε το μουστάκι. Ο Σάκης κάθε βδομάδα, περνούσε δέκα εγκεφαλικούλια.

Η Νωαίνα τραγούδησε ένα Bad Things κάπως άνευρο και σε αυτό το σημείο, θα βάλω τα γυαλιά της Εύης Δρούτσα και θα συμφωνήσω με τον Μαραντίνη ότι ήταν κάπως ψυχρή η σκηνική της παρουσία. Επειδή είμαι ακριβοδίκαιη όμως, στην ίδια κουβέντα θα δώσω και ένα slow clap στην αοιδό που μόλις της είπε ο Μαραντίνης ότι δεν, του την είπε κάνοντας μία σέξι γατουλίστικη κίνηση συνοδεία της ερώτησης: “Πρέπει να το πω έτσι δηλαδή;

 

Έπειτα πήγε μέσα, έδειξε τα οπίσθιά της (μην τα ξαναλέμε) και ξαναβγήκε στην σκηνή σαν άλλη Λάνα ντελ Βέμπο για να πει φανταστικά, το ‘Πόσο φοβάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα’ καθισμένη σε μία κούνια.

Highlight της εμφάνισης της Νωαίνας: Όχι καλέ, ποια οπίσθια. Εκεί που βάζει το Σάκη να της ψάξει το μουστάκι. Γιατί; Δες παρακάτω.

Sakis Quote: Η Νωαίνα όπως είπαμε, τον βάζει να ψάξει το μουστάκι της και εκείνος την κοιτάει από πίσω. Μετά εκείνη φεύγει ναζιάρικα ότι και καλά δεν του δείχνει, και αυτός καταχαρούμενος, με πονηρό βλέμμα λες και παίζει στην Πίσω Πόρτα του Τσεμπερόπουλου, κοιτάει προς το μέρος της δασκάλας Πέγκυ και λέει: “Άρα, το πέτυχα ε;“. Σάκη ευχαριστούμε, αλήθεια.