HOT RIGHT NOW

H Paris Hilton είναι ακόμη καυτή (στον Τρίτο κόσμο)

H τόπλες φωτογράφηση της στο Ρωσικό GQ μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε ότι η χαζή ξανθιά κληρονόμος πουλάει σαν φρεσκοψημένο κρουασάν. Απλά όχι στην Δύση.

Οι Paris Hilton μπουτίκ της ανοίγουν η μια πίσω από την άλλη (σε Μανίλα, Καράκας, Λίμα), πλήθη κόσμου συρρέουν για να την δουν στην Βομβάη και όλη η Κορέα περιμένει με αγωνία το νέο της σινγκλ. Στα 31 της η Paris αναπάντεχα πουλάει ξανά. Αυτή την φορά ως πλατινέ σύμβολο του καπιταλισμού. Ποιος να το περίμενε…

 

Η μαύρη Cayenne με τα φιμέ τζάμια σταματάει μπροστά στην Ishika, μια 50χρονη Ινδή ζητιάνα με πέντε παιδιά που κάνει πιάτσα στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βομβάης.

 Σύμφωνα με την περιγραφή της, το τζάμι ανοίγει, ένα λευκό χέρι φορτωμένο με δαχτυλίδια και βραχιόλια της κάνει νόημα να πλησιάσει και της αφήνει ένα κολαριστό χαρτονόμισμα των 100 δολαρίων στην παλάμη.

 

Γιατί ακόμη και στην φιλανθρωπία, η Paris Hilton φανερώνει την ηλιθιότητα της, αφού η καημένη η ζητιάνα δεν είχε ξαναδεί δολάριο στην ζωή της και όταν το έδειξε στους υπόλοιπους ξέσπασε καυγάς για το ποιος θα το πάρει με αποτέλεσμα το χαρτονόμισμα να γίνει κονφετί.

Το σημαντικό είναι ότι η Paris έκλεισε το τζάμι αισθανόμενη περήφανη με τον εαυτό της, αφού μόλις είχε κλείσει την συμφωνία για το άνοιγμα της πρώτης Paris Hilton μπουτίκ της από τις 8 συνολικά που ανοίγουν φέτος στην Ινδία. 

H Paris Hilton είναι ακόμη καυτή (στον Τρίτο κόσμο)  

Συνολικά αυτή την στιγμή στον πλανήτη λειτουργούν 55 τέτοιες ροζουλί μπουτίκ, οι οποίες στο εσωτερικό τους πουλάνε τσάντες, αρώματα (τα οποία της έχουν αποφέρει συνολικά 1,5 δις δολάρια από το 2005), φόρμες (για ανθρώπους και σκύλους), γυαλιά ηλίου (για ανθρώπους και σκύλους) και ότι άλλο έχει ‘σχεδιάσει’ η βετεράνος κοσμική.

 

Μάλιστα τα τελευταία ‘αδελφάκια’ της αλυσίδας άνοιξαν το καλοκαίρι που μας πέρασε διαδοχικά σε Μανίλα, Λίμα και Καράκας, ανεβάζοντας σε 35 την λίστα με τις χώρες στις οποίες έχει αυτόνομη παρουσία το brand Paris Hilton.

 

Αρπαχτές ανά τον πλανήτη

Ταυτόχρονα η Paris (ακατονόητο το γιατί) συνεχίζει να παίρνει 50-100.000$ για να εμφανιστεί σε διάφορα Μοσχοβίτικα club, την προσκαλούν να κάνει πασαρέλα στο Fashion Week της Ουκρανίας, να αναζητήσει την επόμενη κολλητή της στο Dubai (στο ομώνυμο reality) ή να ανέβει στο καρναβαλικό άρμα της Βραζιλιάνικης μπύρας Devassa Bem Loura (δηλαδή Πολύ Ξανθιά Σκύλα) που διαφημίζει.

 

Ενώ το πάλαι ποτέ κορίτσι των Ελλήνων εφοπλιστών κάνει άνοιγμα και στην Κορεάτικη αγορά μέσω του 3D βιντεοκλίπ που γυρίζει μαζί  με τον Ασιάτη σουπερστάρ Kim Jang Hoon.

 

Ουσιαστικά η Paris κάνει το αντίστοιχο των αρπαχτών στην επαρχία που έκαναν και οι ελληνίδες μοντέλες την εποχή των παχιών αγελάδων. Μόνο που, στην περίπτωσή της, ‘επαρχία’ είναι όλος ο υπόλοιπος πλανήτης εκτός Δύσης.

Εκεί που καμία ‘’φυλλάδα’’ τύπου New York Times δεν θα τολμήσει να βγει να γράψει ότι ”Η Paris έχει ταλέντο στο self promotion. Αλλά μοιάζει ξεπερασμένη για την εποχή της. Σαν Sony Walkman την εποχή του iPod ή Friendster την εποχή του Facebook”.

 

Εκεί που κανένας δημοσιογράφος δεν θα την ρωτήσει στον αέρα αν θεωρεί ότι ”ξέφτισε η μπογιά της” όπως έγινε τον Φεβρουάριο στο δημοφιλές πρωινό Good Morning America.

 

Μια πανούργα πανηλίθια επιχειρηματίας

Όλα τα παραπάνω εξηγούν το γιατί, παρόλο που εδώ και μια πενταετία το Χόλυγουντ, η reality τηλεόραση, η μουσική βιομηχανία, τα κοσμικά πάρτι και τα gossip περιοδικά της έχουν κλείσει την πόρτα κατάμουτρα, εκείνη συνεχίζει να διαθέτει προσωπική περιουσία της τάξεως των 100 εκ. δολαρίων.

Στην οποία προστίθενται γύρω στα 10 εκ. δολάρια ετησίως.

 

Ενώ στα πλαίσια του comeback της οφείλουμε να αναφέρουμε και την συμμετοχή της –ως ο εαυτός της- στην επόμενη ταινία της Sofia Copolla με τίτλο The Bling Ring σχετικά με την σπείρα εφήβων που λήστευαν τις βίλες ηθοποιών στο Λος Άντζελες.

Πλέον, οι μοναδικές αναφορές στο όνομα της από mainstream media γίνονται όταν την κράζουν για πανηλίθια tweets όπως ”H ζωή γίνεται τόσο πολύ καλύτερη όταν αποφασίζεις να μην σε ενδιαφέρει τίποτα. Ζήσε για το τώρα και μην αφήνεις τίποτα ή κανένα να σε στεναχωρεί”.

Όταν την κράζουν για το πόσο άθλια είναι ως μουσικός (ετοιμάζει το 2ο album της) και ως dj (γέλαγε μαζί της όλο το Ριο όταν εμφανίστηκε εκεί το καλοκαίρι).

 

Ή όταν την αναφέρουν  ως παράδειγμα του πόσο ξεφτιλισμένο έχει γίνει το παιχνίδι της δημοσιότητας. Όπως συνέβη όταν ο John Hamm του Mad Men δήλωσε εύστοχα στο Elle ”Στις ΗΠΑ το να ανήκεις στην elite έχει αποκτήσει αρνητική χροιά. Ενώ το να είσαι ηλίθιος έχει γίνει μια ιδιαίτερα προσοδοφόρα ιδιότητα η οποία και ανταμείβεται ανάλογα, όπως αποδεικνύουν τα παραδείγματα των Paris Hilton και Kim Kardashian”.

 

Ο John έχει δίκαιο. Και η Paris το αποδεικνύει με κάθε νέα της φωτογράφηση, κάθε σεντς που προστίθεται στον τραπεζικό της λογαριασμό.

Τελικά, παρότι με πιάνει ζαλάδα και μόνο στην σκέψη, το ζαβό ξανθό παρτάλι μπορεί και να είχε δίκαιο όταν δήλωνε το 2007 “Δεν υπάρχει καμία στον κόσμο σαν και εμένα. Πιστεύω ότι κάθε δεκαετία έχει την εικονική της ξανθιά, όπως την Madonna ή την πριγκίπισσα Dianna. Αυτή τη στιγμή αυτή είμαι εγώ”.