
Μέσα σε όλα, είδαμε και το Πλυντήριο της Νεφέλης Μεγκ για να σας σώσουμε
Περιμέναμε και το δεύτερο επεισόδιο της εκπομπής για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Τελικά δεν πήγε και πολύ καλά.
- 11 ΙΟΥΛ 2025
«Πολύ δεξιά για τους αριστερούς, πολύ αριστερή για τους δεξιούς» ακούσαμε από τη Νεφέλη Μεγκ στο πρώτο επεισόδιο της νέας της εκπομπής, Πλυντήριο. Στον ΣΚΑΪ φυσικά. Και το κεφάλι μας γυρίζει, γυρίζει. Γυρίζει σαν το εσωτερικό ενός πλυντηρίου.
Οι σκέψεις μας μπερδεύονται όπως τα χρώματα, το μαλακτικό και το απορρυπαντικό προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους και το ενισχυτικό πλύσης, προσπαθεί κι αυτό με τη σειρά του να προσφέρει ένα φρέσκο αποτέλεσμα. Με τις στροφές της τηλεθέασης υπερβολικά χαμηλές, βέβαια, δεν μπορούν να γίνουν και πολλά.
Τα νούμερα, ωστόσο, δεν μας απασχολούν. Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω και λίγη τηλεόραση στη ζωή του, γνωρίζει πολύ καλά ότι ένα προϊόν μπορεί να είναι καλό και η τηλεθέαση κακή. Ο κόσμος αυτός είναι άδικος, ναι, αλλά κάποιες φορές υπερβολικά δίκαιος.
Δυστυχώς, αν κρίνουμε από τα δύο πρώτα επεισόδια του Πλυντηρίου που «ξεπλένει τους πολιτικούς», η εκπομπή δεν συγκινεί το τηλεοπτικό κοινό. Και υπάρχουν λόγοι γι’ αυτό.
Στην πρεμιέρα, την προηγούμενη Κυριακή, η Νεφέλη Μεγκ ασχολήθηκε με καυτά θέματα της τότε επικαιρότητας. Αυτά ήταν: Η Ελένη Λουκά στο Athens Pride, η στρατιωτική παρέλαση του Donald Trump, τον Δημήτρη Παπανώτα για ένα σχόλιο, τον αγαπημένο της Αλέξη Τσίπρα, έναν αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη, τα μέτρα για τη βία στα Πανεπιστήμια και τον Στέφανο Κασσελάκη.
Θυμάστε τι ακριβώς μας απασχολούσε έντονα την προηγούμενη εβδομάδα; Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Δεν ακούσαμε τίποτα γι’ αυτό. Ακούσαμε βέβαια για τα μέτρα στα Πανεπιστήμια, μια είδηση που είναι γνωστή εδώ και μήνες. Ας μην κοροϊδευόμαστε, λοιπόν.
Όσον αφορά το δεύτερο, ακόμα πιο χαμηλό σε πτήσεις επεισόδιο, ακούσαμε επιτέλους για τον «ΟΠΕΚΕΠΕ» πολύ απλά γιατί δεν γινόταν διαφορετικά. Μάλιστα, η λέξη «τσεκούρι» και το όνομα «Μάκης Βορίδης» βρέθηκαν στην ίδια πρόταση. Υπερπροσπάθεια, ναι. Μας παίζει η Νεφέλη Μεγκ, έκανε και κριτική σε Φλωρίδη, κυβέρνηση, αλλά και πάλι δεν.
Στη συνέχεια ασχολήθηκε με το Ράλλυ Ακρόπολις, τον Θάνο Πλεύρη, τον Γιώργο Λιάγκα και με το σκηνικό της Νατάσσας Μποφίλιου με τον πατέρα της. Αυτά. Στο περιεχόμενο και στην κριτική, μιας και υποτίθεται ότι η εκπομπή είναι σατιρική, βελτιώθηκε. Είναι αρκετό; Μάλλον όχι.
Το Πλυντήριο έχει γρήγορη σκηνοθεσία και ρυθμό, αλλά όλα μένουν στην επιφάνεια. Σαν να το έχουμε δει ξανά και ξανά όλο αυτό. Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είναι ο ρυθμός, είναι το περιεχόμενο. Σαν reel του Instagram ή ένα απλό TikTok, περνάς στο επόμενο. Και πάλι από την αρχή.
Και το κεφάλι μας εξακολουθεί να γυρίζει όσο στα αφτιά μας παίζει το «πολύ δεξιά για τους αριστερούς, πολύ αριστερή για τους δεξιούς». Το δήθεν «κέντρο» για να είναι όλοι ικανοποιημένοι ήταν πάντα βαρετό.
Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.