2025, Chris Pizzello/AP Photo
ΜΟΥΣΙΚΗ

Το τραγούδι της χρονιάς ήταν ξεχασμένο σε συρτάρι τρία χρόνια

Ξέρουμε τι άκουσες περισσότερο από όλα το 2025. Μας το αποκάλυψαν τα Billboard και Spotify. Ήταν το ξεχασμένο για 3 χρόνια σε ένα συρτάρι "Die with a Smile".

Για να αναδείξει το Billboard το τραγούδι κάθε χρονιάς, λαμβάνει υπ’ όψιν τις μετρήσεις σε streaming, radio airplay και πωλήσεις (digital song sales). Φέτος, υπήρχε ένα (τραγούδι) που ήταν πρώτο σε streaming και radio airplay και έχασε την πρωτιά στις πωλήσεις, από το “Ordinary” του Alex Warren.

Ποιο τραγούδι λατρεύαμε να ακούμε φέτος; Αυτό που είχε τα περισσότερα streams στο Spotify και κέρδισε το Grammy, στην κατηγορία “Best pop duo/group performance”: το “Die With a Smile” των Lady Gaga και Bruno Mars, που, ειρήσθω εν παρόδω, είναι και το πρώτο ντουέτο που κερδίζει τον τίτλο, στην 67χρονη ιστορία του Hot 100.

Το έγραψε ο Bruno Mars πριν τρία χρόνια, σε συνεργασία με μουσικούς που αν μη τι άλλο ξέρουν από επιτυχίες.

Ο James Fauntleroy έχει συνεργαστεί σε τεράστιες επιτυχίες της Beyoncé και του Justin Timberlake και ο Dernst “D’Mile” Emile II, κέρδισε το βραβείο παραγωγού της χρονιάς στα φετινά βραβεία Grammy, ενώ έχει δουλέψει για χρόνια με τη Mary J. Blige και τη Janet Jackson -μεταξύ πολλών άλλων.

Εν πάση περιπτώσει, το προσχέδιο αυτού που έγινε το “Die With a Smile” εγκαταλείφθηκε πριν την ολοκλήρωση του και μπήκε στο συρτάρι που έχει ο Mars τα demo του.

Όταν έμαθε πως η Lady Gaga θα πρωταγωνιστήσει στην ταινία Joker: Folie à Deux, ο δημιουργός σκέφτηκε πως θα ήταν καλή ιδέα να της προτείνει το τραγούδι για αυτό το project ή για τη συνέχεια του άλμπουμ της, Harlequin.

Δεν έγινε τίποτα από τα δυο, αλλά ο Mars δεν εγκατέλειψε την ιδέα. Τουναντίον, όπως αναφέρουν οι συνεργάτες του στο Variety άρχισε να ξαναδουλεύει το demo «πριν καταλήγουμε στο ότι το καλύτερο θα ήταν να το κάνουμε όσο πιο απλό γινόταν», δήλωσε ο D’Mile.

Όταν ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, το παρουσίασαν στον Andrew Watt, συνεργάτη της Gaga και μετά την κάλεσε στο στούντιο του, στο Μαλιμπού. Εκεί, μόλις άκουσε η καλλιτέχνιδα τι είχε ετοιμάσει ο Mars, του είπε αμέσως το «ναι» και ζήτησε να αρχίσουν αμέσως δουλειά. Όταν λέμε “αμέσως” εννοούμε, την ίδια στιγμή.

«Τόσο ο Fauntleroy όσο και ο D’Mile περιγράφουν την ηχογράφηση ως ιδιαίτερα ασυνήθιστη για μια καλλιτέχνιδα του βεληνεκούς της», καθώς συνήθως γίνεται προεπισκόπηση ενός ήδη ηχογραφημένου demo. «Εκείνη όμως, πρότεινε να πάμε στο πιάνο. Ζήτησε στυλό και χαρτί και άρχισε να γράφει τις συγχορδίες». Έμαθε αμέσως το τραγούδι και όπως το έπαιζε στο πιάνο, το τραγουδούσε μαζί με τον Mars.

«Τότε καταλάβαμε όλοι πως πρόκειται για κάτι ξεχωριστό».

Aκολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.