4 αβάστακτες παρωδίες του 'Μama?' που δεν θα μπορέσεις ποτέ να ξεδείς

Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να μεταβολίσει τις τεράστιες ποσότητες cringe.
SHARES

Όταν ένα κομμάτι φτάνει μέσα σε λίγους μήνες τα 29 εκατομμύρια views στο ελληνικό youtube, ξέρεις ότι έχει γίνει πραγματικά viral και έχει φτάσει μέσα στον πυρήνα του mainstream. Ακόμα και αν λέει για φτιαγμένα αμάξια, 'τσέους, Παναμάδες, χόρτα, dreads και αφρικάνικες σκόνες. Και είναι κάτι τόσο καινούργιο για το mainstream κοινό που είναι πάνω από κάποια ηλικία, ώστε όλοι να προσπαθούν κάπως να το διαχειριστούν. Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυτό που πάντα προκύπτει από την προσπάθεια της τηλεόρασης να φανεί cool με τον τρόπο των νέων. Να θες δηλαδή να τρέξεις όσο γίνεται πιο μακριά από αυτό που βλέπεις.

Ο κλασικότερος τρόπος διαχείρισης του 'Mama?' είναι οι παρωδίες. Μόνο που σε κάτι σαν το 'Mama?',παρωδίες δεν χωράνε. Η παρωδία έχει νόημα, ξέρετε, όταν αυτό που παρωδείται έχει κύρος υψηλού, παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά. Το 'Μama?' είναι μια παρωδία από μόνο του. Δεν έχει κανένα κύρος. Δεν προσπαθεί να έχει κανένα κύρος. Επομένως, αν δεν γίνει κάτι πραγματικό έξυπνο, οποιαδήποτε παρωδία θα είναι στην καλύτερη αχρείαστη. Στη χειρότερη, τραυματική εμπειρία.

Εδώ μαζέψαμε 4 πραγματικά κακές στιγμές της τηλεόρασης και του youtube που είδαμε με αφορμή του 'Μama?'. Και μέσα στις κακές αυτές στιγμές της ανθρώπινης νόησης, ένα πραγματικά έξυπνο χαβαλεδίστικο βίντεο.

Αυτό που για κάποιον λόγο αφορά τον Μπάτμαν

Νομίζω ότι εδώ υπήρχε μια καλή βάση αστείου. Το να κάνει ο Bane το mumble rap του Sin boy ήταν μια πραγματικά έξυπνη ιδέα. Όλο το υπόλοιπο απλά δεν χρειαζόταν. Δηλαδή να κάνεις παρωδία ενός πράγματος της ποπ κουλτούρας με ένα άλλο πράγμα της ποπ κουλτούρας είναι λίγο irrelevant. Kαλύτερα, παραείναι relevant. Είναι σαν να παρωδεί ο Αρναούτογλου τον Λιάγκα ή ο Μαραβέγιας τον Μουζουράκη.

  Βαθμολογία: 3/10

To 'MAMA...θηματικά'

Αυτό το βίντεο είναι γυρισμένο από έναν μαθηματικό και δεν είναι αυτό που λες ευχάριστο. Είναι όμως τίμιο. Πρώτον γιατί έγινε με φανερά καλή διάθεση και σκοπό. Δεύτερον, γιατί σε προειδοποιεί πριν το πατήσεις ότι, ρε παιδί μου, δεν θα δεις και τη 'Νοσταλγία' του Ταρκόφσκι. ΜΑΜΑ...θηματικά λέγεται. Πάρ'το κακό λογοπαίγνιο στη μούρη. Μην πεις ότι δεν ήξερες. Είσαι σε θρίλερ και ανοίγεις την ξεχασμένη πόρτα του παλιού αρχοντικού που αγόρασες. Ε δεν θα έχει απλά ξεχασμένες κάρτες ΥΠΕΡΑΤΟΥ εκεί μέσα.

  Βαθμολογία: 4/10

Το cover του Ράδιο Αρβύλλα

Έχετε εσείς αυτόν τον κουλ θείο που ρε παιδί μου είναι όντως λίγο πιο νέος από τους υπόλοιπους του οικογενειακού τραπεζιού αλλά ρε γαμώτο δεν είναι τόσο νέος όσο νομίζει ότι είναι, με αποτέλεσμα όλο αυτό να σου δημιουργεί μια τεράστια αμηχανία; Ιδίως όταν λέει ένα...σόκιν...αστείο, γελάει 7 λεπτά μόνος του και σου χτυπάει το γόνατο με όλη του τη δύναμη.

 Ε ακόμα και αν δεν έχετε, θα τον βρείτε βλέποντας αυτά τα 4:26 λεπτά. Και καλά να πάθετε. Το αξίζατε.

Βαθμολογία: 1/10

Το #διορισέ_με_μαμά της Τατιάνας Στεφανίδου

"Θες να δεις αυτό το βίντεο σε 10ωρη λούπα ή να σε διαμελίσουν 4 άλογα που κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις;". Προσωπικά, θα έπαιρνα τα άλογα. Δεν λέω ότι θα ήταν εύκολη απόφαση. Δεν είναι παιχνιδάκι να σε διαμελίσουν άλογα. Αλλά από την άλλη, παίρνεις τις δύο επιλογές και διαλέγεις αυτή που θα σε βλάψει περισσότερο. Η λογική του λιγότερο κακού είναι το γρανάζι του ανθρώπινου πολιτισμού. Αυτό πραγματικά δεν το αξίζατε. Οτιδήποτε και αν έχετε κάνει.

Bαθμολογία: MIDEN (με greeklish για έμφαση)

ΒΟNUS track

Μέσα στο χάος του youtube, εκεί που ήμουν πια βέβαιος ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι μη cringe ως parody πάνω στο 'Mama?', βλέπω αυτό το πράγμα. Και είναι πολύ καλό. Τα λαϊκά γυρίσματα στο 'Mama?' είναι φανταστικά. Η μίμηση του πανηγυριώτικου κλαρίνου στο αρμόνιο, ο new age φωτισμό λες και είσαι σε κωλόμπαρο έξω από την Τρίπολη Τρίτη βράδυ Φεβρουαρίου, ο τρόπος που χορεύουν. Δεν ήταν καθόλου εύκολο να κάνεις ένα βίντεο που όχι μόνο δεν κριντζάρεις αλλά γελάς κιόλας. Γενικά, δεν είναι εύκολο να κάνεις παρωδία στην εποχή της αποδόμησης των πάντων.

  Βαθμολογία: 8/10

Share
 

24Media Network

Ολυμπιακός: Η Πόρτο αλλάζει την προσέγγιση

Ο Ολυμπιακός μπήκε για να "πνίξει" την Πλζεν και τη Μπασακσεχίρ στο "Καραϊσκάκης". Η Κράσνονταρ είχε κάνει το 0-2 κόντρα στην Πόρτο στο 12'. Ο Μαρτίνς επιλέγει ξανά τα ίδια πρόσωπα, αλλάζει όμως την προσέγγιση.

 
equalizer
POP για τις δύσκολες ώρες

Ο δρόμος έχει τη δική του μουσική

Συναντήσαμε τους ανθρώπους που δίνουν ήχο στην καλοκαιρινή Αθήνα.

Social Man
PROMO