ΚΑΠΟΥ ΟΠΑ

Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι δουλειά κάνει η Χριστίνα Μπόμπα

Τσεκάροντας τις φωτογραφίες της.

Είναι παντού, δεν ξέρουμε τον λόγο, αλλά είναι παντού. Και φαίνεται να έχει και πολλά λεφτά. Οπότε αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε γιατί, πώς κι έτσι, ποια είναι, τι ακριβώς κάνει στη ζωή της;

Και αν αυτή απανταχοσύνη της έχει να κάνει με τη δουλειά της;

Γι’ αυτό και εμείς ψαχουλέψαμε το Instagram της και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιο είναι το επάγγελμά της.

Ακολουθούν απλά μερικές υποθέσεις, δεν σημαίνει ότι έχουμε δίκιο, ίσως σε κάποια σημεία να πέφτουμε κι έξω. Αν συμβεί αυτό, θα το παραδεχτούμε. Παίξαμε και χάσαμε, κύριοι.

Eπίσης το θέμα θα μπορούσε να λέγεται η ‘Η Χριστίνα Μπόμπα φωτογραφίζεται χαμογελαστή δίπλα σε έκπληκτους αγνώστους’.

Προς το παρόν όμως ας μείνουμε στο πρώτο concept.

1. Κύριος Αυγολέμονος

Ποντάρει κάθε μέρα και τα παπούτσια της στο ιπποδρόμιο και κονομάει. Δεν είναι τυχερή, είναι επαγγελματίας, αυτό το παιχνίδι έχει γίνει για ίνσταλοβερς, έχει γίνει για πρίγκιπες αυτό το παιχνίδι. Ονειρεύεται μια μέρα να εκτρέφει το δικό της άλογο, του ‘χει βρει και ίνστα όνομα και φίλτρο και αγορασμένους φόλοερς και απ’ όλα. Εντάξει, μπορεί να είναι ήδη τρομερά απαιτητικό να χειρίζεσαι ένα account στο Instagram με φωτογραφίες για κάθε πρόβατο που σε ακολουθεί, αλλά με λίγη καλή διάθεση για περισσότερη κονόμα, όλα γίνονται.

Φτάσε όπου δεν μπορείς.

2. Πορτοφολού

Θύματά της ανυποψίαστοι μεροκαματιάρηδες σε διάφορες χώρες του Τρίτου Κόσμου, όπου τους πλησιάζει δήθεν για να βγάλει μία φωτογραφία μαζί τους ως άλλη μία πλούσια λευκή Ευρωπαία που γελάει με τη φτώχεια και την κακομοιριά τους. Στην πραγματικότητα όμως τους τσουρνεύει το πορτοφόλι. Βλέπει κανείς το δεξί της χέρι στη φωτό; Ούτε ο οδηγός. Οι πίσω δεξιά όμως το βλέπουν, γιατί δεν αντιδρούν; Τους αρέσει αυτό που βλέπουν ή μήπως είναι… ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ;;;

Μακάρι και να κάνω λάθος, αλλά πόσο συχνά συμβαίνει κάτι τέτοιο;

 

3. Παλιατζού

 

Ε εντάξει, εδώ είναι προφανές. Έχει γκαλερί με αντίκες ή όπως συνηθίζουν να το λένε οι υπόλοιποι παλιατζήδες της περιοχής, έχει ‘παλιατζίδικο’. Πουλάει τα πάντα. Αυτή όμως είναι μόνο η βιτρίνα της επιχείρησης. Στα πίσω δωμάτια του παλιατζίδικου, ύποπτες συναλλαγές γεμίζουν τις τσέπες της με ζεστό παραδάκι. Σπάνιες γκραβούρες του 17ου αιώνα αλλάζουν χέρια με σκοτεινό τρόπο, κλεμένοι πίνακες του Γκόγια και του Μοντιλιάνι ψάχνουν αγοραστές μέσα στο ημίφως, ινφλουένσερς ανταλλάσουν τα χιλιάδες τζάμπα αντικείμενα που τους χαρίζουν οι εταιρείες με αληθινά χρήματα, ώστε να μην αναγκαστούν να δουλέψουν ποτέ. Κρέμες, αηλάηνερ, ταξίδια στα Τρίκαλα Κορινθίας, όλα τα δωράκια, όλοι οι online διαγωνισμοί ρευστοποιούνται, όλα είναι προς πώληση στο παλιτζίδικο της κυρίας Μπόμπα.

Κανένας εισαγγελέας; Τίποτα; Τι άλλο πρέπει να συμβεί δηλαδή; Να αρχίσουν να ανταλλάσσουν και φόλοερς μέρα μεσημέρι;

 

4. Σφετερίστρια

Βάζει το όνομά της κάτω από ξένα γκράφιτι. Άγνωστο πως αυτό μπορεί να τις αποφέρει χρήματα. Ίσως αυτό το θέμα γίνει η αφορμή να ανοίξουν κάποια στόματα που είναι καλά κλεισμένα.

 

5. Αγοράζει χρυσό

 

Ο θηλυκός Ριχάρδος αράζει σε στέκια που σφύζουν από νιάτα και ζωή, κρυφακούει τις συζητήσεις των απόμαχων της δουλειάς και όπου διαπιστώσει ότι κάποιος παραπονιέται για τη χαμηλή του σύνταξη, του φωνάζει “ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΣΑΝ ΧΡΥΣΟ”. Και μετά τους εξηγεί. Αποτελεί καλό δόλωμα, όλες οι μανάδες θα την ήθελαν για νύφη τους.

Πόσο άβολη πάντως αυτή η φωτογραφία. Όσο ανάγκη κι αν έχεις απ’ τα χρυσά δόντια των αγνώστων, πώς πας και στήνεσαι δίπλα τους χαμογελαστή; Τι ψυχικό σθένος θέλει αυτό, τι αποφασιστικότητα; Γι’ αυτό πηγε ο παππούς και η γιαγιά για καφέ μετά τη λαϊκή; Για να σου μαζέψουν λάηκ;

“Γιατί τι καλύτερο είχαν να κάνουν”;

Ισχύει.

 

6. Νταλσίμ στο Street Fighter;

Γιατί όχι;

7.  Συρρικνώτρια

Συρρικνώνει πράγματα.

ΟΚ, απλώς ψάγναμε μία δικαιολογία για να χώσουμε κάπου κι αυτήν τη φωτογραφία. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΕΛΟΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Υπέροχοι και οι δύο.

8. Κόρη μεγαλοτσιφλικά

Το σημερινό μεροκάματο του τρόμου γι’ αυτόν τον εργάτη γης περιλαμβάνει αναγκαστική φωτογράφιση με την πάμπλουτη κόρη του αφεντικού του. Παίζει μαζί του για να γελάσει αυτή και οι πλούσιες φίλες της. Η εκμετάλλευση από άνθρωπο σε άνθρωπο, από ακάουντ σε ακάουντ, το σκληρό χαμόγελο της εξουσίας και το παγωμένο βλέμμα του εργαζόμενου, όλα σε μία συμβολική ίνστα φώτο. Όλα αυτά τα προϊόντα αντί να φωτογραφίζονται από αυτούς που τα παράγουν, φωτογραφίζονται από αυτούς που ελέγχουν τα μέσα. Το θέμα είναι ταξικό από δω και πέρα. Κάντε ό, τι καταλαβαίνετε. Κουράστηκα.