Ronald Martinez/Getty Images/Ideal Image
ΝΒΑ

Μήπως ο LeBron James είναι ο GOAT των τρολς;

Ο LeBron James έταξε «την απόφαση όλων των αποφάσεων». Λίγες ώρες αργότερα, τον έβριζε, ξανά, όλος ο πλανήτης.

Πες την αλήθεια.

Έχεις τσαντιστεί με τον LeBron James που σου έταξε την “Decision of all Decisions”. Aντί όμως, του «θα πάρω το ταλέντο μου και θα πάω σπίτι μου» μετά 22 σεζόν στο ΝΒΑ και ενώ έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο με τους LA Lakers, σε «κέρασε» κονιάκ.

Θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να είσαι απόλυτα ειλικρινής στην απάντηση σου.

Ο τρόπος που σου πάσαρε αυτό που είχε να σου πει την Τρίτη, για να τραβήξει το ενδιαφέρον σου, δεν σε προϊδέασε ότι έρχεται κάτι άκυρο;

Σαν να μην έφτανε το “Decision of all Decisions”, είχε και το hashtag #TheSecondDecision.

Δηλαδή, τι άλλο μπορούσε να κάνει για να καταλάβεις πως… δεν είναι αυτό που νομίζεις;

Εκτός και αν δεν έχεις υπ’ όψιν σου την πρώτη απόφαση. Τότε ναι, μπορείς να τον βρίζεις με την ψυχή σου. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όφειλες να είσαι υποψιασμένος.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ DECISION;

Μεταφερόμαστε στον Ιούλιο του 2010, όταν ο King, έπειτα από μια οκταετία στο «σπίτι» του (το “just a kid from Akron” σου θυμίζει κάτι;), τους Cleveland Cavaliers, ήταν ελεύθερος να πάει όπου ήθελε, αφού λίγο πολύ τον ήθελαν όλοι.

Οι βασικοί μνηστήρες ήταν οι New York Knicks, Chicago Bulls, New Jersey Nets, Miami Heat, Los Angeles Clippers και Cleveland Cavaliers.

Ολημερίς και ολονυχτίς τα αθλητικά media ανέλυαν τα πώς και τα γιατί της υπόθεσης του και εκτιμούσαν την πιθανή του απόφαση. Προφανώς και όλοι ήθελαν να ‘χουν το αποκλειστικό.

Ο τότε 26χρονος LeBron έπαθε Ελένη Μενεγάκη και αντί να δώσει την είδηση κάπου, την κράτησε για τον εαυτό του (να θυμίσω εδώ πως η θρυλική παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης έχει ομολογήσει πως έχει κάνει κάτι ανάλογο με τους παπαράτσι -τους σπάει την είδηση, δημοσιεύοντας η ίδια τα ενσταντανέ).

Ποιος είχε την ιδέα για το original “Decision”

Η ιδέα όσων τραγικών ακολούθησαν ανήκε σε αναγνώστη της στήλης του εκ των πιο δημοφιλών sportswriters της εποχής, Bill Simmons, στο ESPN. Κάθε εβδομάδα απαντούσε σε ερωτήσεις του κοινού. Το Νοέμβριο του 2009 ένας φαν του, ονόματι Drew Wagner είχε ρωτήσει «τι θα γίνει αν ο LeBron ανακοινώσει ότι θα επιλέξει την ομάδα του για το 2010-11 live στο ABC, σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και σε εκπομπή με τίτλο ‘LeBron’s Choice’;», όπως έκαναν τότε οι τελειόφοιτοι λυκείων-φερέλπιδες νέοι που ανακοίνωναν σε συνέντευξη Τύπου το πανεπιστήμιο της προτίμησης τους.

Στο All Star Game του 2010, ο Simmons πρότεινε την ιδέα στον επιχειρηματικό συνεργάτη, Maverick Carter, στον τότε ατζέντη του King, Leon Rose και τον σύμβουλο του, William Wesley.

Μετά τον αποκλεισμό των Cavs από τους Celtics, στα playoffs του ΝΒΑ, ο Simmons δεν είχε κάποια απάντηση. Έκρινε πως δεν υπάρχει τύχη και εγκατέλειψε την προσπάθεια. Δεν ήξερε πως ο Carter δούλευε μόνος του την ιδέα. Στον δεύτερο τελικό της χρονιάς, στο Λος Άντζελες πλησίασε τον αθλητικό συντάκτη, Jim Gray και τον ατζέντη μέσων ενημέρωσης, Ari Emanuel και πρότεινε την ιδέα που είχε προτείνει σε εκείνον ο Simmons.

Ακολούθως, ο Gray ενόχλησε τον τότε πρόεδρο του ESPN, John Skipper στον οποίον παρουσίασε την ιδέα ωριαίας εκπομπής στην οποία o James θα ανακοίνωνε πού θα πήγαινε. Η απάντηση ήταν θετική. Τότε ήταν που ο Carter έπεισε τον LeBron James να μην αποκαλύψει το παραμικρό έως την ημέρα που θα συναντούσε τον Gray οn camera. Έμεναν τα logistics.

Τελικά, το ESPN έδωσε στην ομάδα του LeBron τον τηλεοπτικό χρόνο, ως αντάλλαγμα για το αποκλειστικό, με τους ανθρώπους του “Βασιλιά” να πουλούν τις διαφημίσεις και να δίνουν τα έσοδα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Την Τρίτη 6/7 ο πρωταγωνιστής της ιστορίας απέκτησε λογαριασμό στο Twitter. Το πρώτο του post ήταν αυτό.

Δυο ημέρες μετά, την Πέμπτη 8/7 του 2010 όλα ήταν έτοιμα για την εκπομπή με τον τίτλο The Decision. Προβλήθηκε στην prime time, διήρκεσε 75 λεπτά και την παρακολούθησαν 13.000.000 άνθρωποι.

Ενώ το ESPN είχε πει πως αυτό που όλοι περίμεναν θα ακουγόταν στο 15ο λεπτό, ακούστηκε σχεδόν στο 30ο.

Όπως είπε ο LeBron, θα έπαιρνε το ταλέντο του και θα το πήγαινε στο South Beach, για να ενταχθεί στους Miami Heat, οι οποίοι -ειρήσθω εν παρόδω- δούλευαν για τουλάχιστον πέντε χρόνια, ώστε να αποκτήσουν χώρο στο salary cap τους το καλοκαίρι του 2010, όταν έμειναν ελεύθεροι πολλοί καλοί παίκτες.

Μαζί με τον περί ου ο λόγος, πήραν και τους Chris Bosh και Dwayne Wade και όλοι μαζί πήραν πρωτάθλημα το 2012 και το 2013. Στην πρώτη κοινή σεζόν, το ένα ρεκόρ τηλεθέασης διαδεχόταν το άλλο.

Δεν σου είπα όμως, για το The Decision -στην περίπτωση που το ‘χεις ξεχάσει. Το παιδί από το Akron του Ohio είχε παρουσιαστεί ως ο θρίαμβος του εγωμανή, μιλούσε για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο και κάποιοι (πχ το SB Nation) έκριναν πως το αποτέλεσμα μπορεί να είναι υποψήφιο για τον τίτλο του «πιο βαρετού τηλεοπτικού θεάματος».

Ακολουθούν κάποιες από τις αντιδράσεις του κοινού, στην απόφαση του LeBron.

O LeBron μετάνιωσε και ξαναμετάνιωσε το πρώτο Decision

Στα χρόνια που ακολούθησαν, ο πρωταγωνιστής της ιστορίας σχολίασε πολλές φορές αυτήν την εκπομπή. Η σταθερά ήταν η μεταμέλεια που εξέφρασε, κυρίως για τον τρόπο που το χειρίστηκε. Χαρακτήρισε τη μορφή της ανακοίνωσης, ως υπερβολική και εγωκεντρική.

Είχε εξηγήσει πως είχε μετανιώσει για την εκπομπή και την έντονη αντιπαράθεση που προκάλεσε και ότι αν μπορούσε να γυρίσει πίσω το χρόνο, θα το έκανε διαφορετικά. Τόνισε επίσης, ότι είχε μάθει από το λάθος του και θα ήταν πιο προσεκτικός σε μελλοντικές αποφάσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η ανακοίνωση ότι επιστρέφει στο Cleveland το 2014, έγινε με άρθρο στο Sports Illustrated.

Τώρα, μπορείς να καταλάβεις γιατί το χουνέρι της Τρίτης δεν ήταν άλλη μια κακή απόφαση, αλλά η πιο σωστή για το ζητούμενο του, που ήταν η διαφήμιση του νέου κονιάκ που κυκλοφορεί με την υπογραφή του, σε συνεργασία με τη Hennessy.

Τρόλαρε δηλαδή, τον εαυτό του. Το hate που ακολούθησε βέβαια, κάλλιστα μπορεί να συγκριθεί με εκείνο του 2010, με το λαό να αμφισβητεί πως αξίζει έστω να είναι στην κουβέντα για τον GOAT.

Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.