Courtesy of Netflix
NETFLIX

Adam Sandler και Τρόμος: Οι 13 ταινίες που θα δούμε τον Μάρτιο στο Netflix

Κύμα φρέσκου τρόμου στο Netflix και δεν παραπονιόμαστε. Το πρόγραμμα έχει μέχρι και το Bodies Bodies Bodies που δεν είχαμε δει ποτέ Ελλάδα.

Κύμα φρέσκου τρόμου στο Netflix αυτόν τον Μάρτιο για κάποιο λόγο, αλλά δεν παραπονιόμαστε! Το πρόγραμμα έχει μέχρι και το Bodies Bodies Bodies που δεν είχαμε δει ποτέ Ελλάδα.

Ο τρόμος, βέβαια, δεν είναι η μοναδική επιλογή στο Netflix του μήνα. Δες παρακάτω τι αξίζει την προσοχή σου αυτόν τον Μάρτιο:

Spaceman

Βασισμένος στο μυθιστόρημα Spaceman of Bohemia του Jaroslav Kalfař, ο Adam Sandler υποδύεται τον Jakub, έναν αστροναύτη που περιπλανιέται στο σύμπαν.

Ο Sandler που έχει μικρή αλλά πολύ επιτυχημένη γκάμα δραματικών ρόλων (Punch-Drunk Love, Uncut Gems, Hustle μεταξύ άλλων) εξερευνά εδώ εδάφη ακόμα μεγαλύτερης ζοφερότητας και εσωστρέφειας. Η ταινία του Netflix στην οποία πρωταγωνιστούν επίσης οι Carey Mulligan, Isabella Rossellini, Paul Dano και Kunal Nayyar, παρουσιάστηκε μόλις στο 74ο Φεστιβάλ Βερολίνου.

Πρεμιέρα: 1/3

Damsel

Η Millie Bobby Brown, η Angela Bassett και η Robin Wright ενώνουν τις δυνάμεις τους στην ιστορία για μία υπάκουη δεσποινίδα που συμφωνεί να παντρευτεί έναν όμορφο πρίγκιπα, μόνο και μόνο για να ανακαλύψει ότι η βασιλική οικογένεια την έχει στρατολογήσει ως θυσία για να ξεπληρώσει κάποιο αρχαίο χρέος.

Ρίχνεται, λοιπόν, σε μία σπηλιά μαζί με έναν δράκο που αναπνέει φωτιά και πρέπει να βασιστεί στην εξυπνάδα και τη θέλησή της για να επιβιώσει.

Σεναριογράφος είναι ο Dan Mazeau του Fast X και σκηνοθέτης ο Juan Carlos Fresnadillo του 28 Weeks Later, άρα μπορούμε να περιμένουμε fun μηδαμινών απαιτήσεων.

Πρεμιέρα: 8/3

Shirley

Αυτόν τον Μάρτιο, η βραβευμένη με Όσκαρ Regina King θα πρωταγωνιστήσει ως η πρωτοπόρος πολιτικός Shirley Chisholm, σε μία νέα ταινία που θα εξιστορήσει την υποψηφιότητά της για την προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών. Το 1972, η Chisholm έγινε η πρώτη μαύρη υποψήφια που διεκδίκησε το χρίσμα ενός μεγάλου κόμματος για την προεδρία. Όμως ήδη από το 1968, η γεννημένη στο Μπρούκλιν γυναίκα είχε γράψει ιστορία ως η πρώτη μαύρη γυναίκα που εξελέγη στο Κογκρέσο των ΗΠΑ. Σε σενάριο και σκηνοθεσία του John Ridley (βραβευμένου επίσης με Όσκαρ για το σενάριο του 12 Χρόνια Σκλάβος), το Shirley του Netflix θα αφηγηθεί την εμπνευσμένη ιστορία της Chisholm.

Στο παραπάνω τρέιλερ του Netflix, μπορείς να δεις τη μεταμόρφωση της King σε Chisholm.

Πρεμιέρα: 22/3

The Beautiful Game

Αναταραχή και τραγωδία, επιμονή και θρίαμβος. Ο Bill Nighy πρωταγωνιστεί σε ένα νέο αθλητικό δράμα που βασίζεται στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, ένα πραγματικό τουρνουά ποδοσφαίρου που προβάλλει άστεγους αθλητές από όλο τον κόσμο. Με παραγωγό τον πρεσβευτή του HWC (και υποψήφιο για Όσκαρ) Colin Farrell, το The Beautiful Game αφηγείται την ιστορία της αγγλικής ομάδας και του προπονητή της (Nighy), καθώς προετοιμάζονται για το παγκόσμιο τουρνουά.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων διεξάγεται από το 2001, εκπροσωπώντας σχεδόν 70 χώρες. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν συμμετάσχει στο τουρνουά, παίζοντας για 220 συλλόγους σε όλο τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, πολλοί από τους παίκτες στο The Beautiful Game παίζουν πραγματικοί συμμετέχοντες του HWC, των οποίων οι ζωές έχουν επηρεαστεί από τις προσπάθειες του οργανισμού.

Την ταινία του Netflix σκηνοθετεί η Thea Sharrock του Me Before You και του πρόσφατου Wicked Little Letters που επανένωσε τις πρωταγωνίστριες του Lost Daughter, Olivia Coleman και Jessie Buckley.

Πρεμιέρα: 29/3

Saw

Το Saw δεν έφτασε ποτέ ως horror franchise στις δόξες της πρώτης ταινίας του James Wan, αυτής που τώρα ανεβαίνει στο Netflix.

Πρεμιέρα: 15/3

Ford v. Ferrari

Το απόλυτο dad movie. Ο Matt Damon υποδύεται τον οραματιστή σχεδιαστή αυτοκινήτων Carroll Shelby και ο Christian Bale τον Βρετανό ατρόμητο οδηγό Ken Miles, στην πραγματική ιστορία δύο ανδρών που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να τα βάλουν με τις εταιρικές παρεμβάσεις, τους νόμους της φυσικής και τους προσωπικούς τους δαίμονες.

Μαζί έφτιαξαν ένα επαναστατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για τη Ford και το έβαλαν αντιμέτωπο με τα αγωνιστικά της Ferrari στο 24 Hours of Le Mans στη Γαλλία το 1966. Ο James Mansgold, φρέσκος από την τεράστια επιτυχία του Logan τότε, είχε γυρίσει τους αγώνες με ζωντάνια και το δράμα με νεύρο.

Η ταινία είχε κερδίσει Όσκαρ Μοντάζ και Ηχητικού Μοντάζ.

Πρεμιέρα: 15/3

The Martian

Και άλλος Matt Damon στη λίστα, αυτή τη φορά ως αστροναύτης που προσπαθεί να επιβιώσει στον αφιλόξενο πλανήτη Άρη.

Το The Martian είναι μία ταινία για το ανθρώπινο λάθος, τη θέληση για επιβίωση και την ευθύνη που έχουμε ως άνθρωποι, όχι μόνο απέναντι στο έργο στο οποίο αφιερώνουμε τη ζωή μας, αλλά και ο ένας απέναντι στον άλλον. Η ταινία είναι ο ορισμός της καλής ψυχαγωγίας, ένα συναισθηματικό και εμψυχωτικό crowd pleaser.

Πρεμιέρα: 15/3

Venom

Τα Venom της Sony είναι καλές ταινίες. Εύχομαι να τριτώσει φέτος το σερί με το Venom 3.

Πρεμιέρα:21/3

Red Eye

Ο Cillian Murphy είπε (ξανά) φέτος ότι το Red Eye δεν είναι καλή ταινία, «αλλά καλό b-movie». Άρα καλή ταινία, Cillian. Σε αγαπάμε αλλά θα μας κάνεις τη χάρη που θα κρίνεις ένα τρομακτικά (pun intended) fun θρίλερ του Wes Craven. Ο κουρδισμένος επαγγελματισμός της ταινίας σε υποκριτική, σενάριο και σκηνοθεσία είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη μετριοπάθεια των προθέσεών του, και αυτό είναι ok.

Στον απόηχο της κηδείας της γιαγιάς της, η διευθύντρια του ξενοδοχείου Lisa Reisert (Rachel McAdams) περιμένει να πετάξει πίσω στη γενέτειρά της όταν συναντά τον γοητευτικό Jackson Rippner (Cillian Murphy) στο check-in. Θεωρεί τύχη το γεγονός ότι κάθονται μαζί στο αεροπλάνο, αλλά σύντομα μαθαίνει το αντίθετο. Ο Jackson ελπίζει να δολοφονήσει τον επικεφαλής της Εθνικής Ασφάλειας, αλλά για να το κάνει αυτό, πρέπει η Lisa να αλλάξει τον αριθμό δωματίου του αξιωματούχου στο ξενοδοχείο της. Για να την πείσει λοιπόν, έχει απαγάγει τον πατέρα της (Brian Cox).

Πρεμιέρα: 22/3

Smile

Όχι μόνο μία από τις μεγαλύτερες horror επιτυχίες του 2022, αλλά και βασική αφορμή αναζωογόνησης των αιθουσών κατά τη μετα-πανδημική εποχή, που είχε ξεπεράσει κάθε προσδοκία εισπράξεων. Πέραν της οικονομικής επιτυχίας ωστόσο, το Smile είναι άκρως επιδραστικό ως τρόμος, με αριστοτεχνικά jump scares και μία κεντρική ηρωίδα που κερδίζει πολύ γρήγορα τη στήριξη του κοινού.

Πρεμιέρα: 22/3

The Black Phone

Ο Finney, ένα ντροπαλό αλλά έξυπνο 13χρονο αγόρι, απαγάγεται από έναν σαδιστή δολοφόνο και παγιδεύεται σε ένα ηχομονωμένο υπόγειο, όπου τα ουρλιαχτά του δεν έχουν καμία χρησιμότητα. Όταν ένα αποσυνδεδεμένο τηλέφωνο στον τοίχο αρχίζει να χτυπάει, ο Finney ανακαλύπτει ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές των προηγούμενων θυμάτων του δολοφόνου, που είναι αποφασισμένα αυτό που στα ίδια να μη συμβεί στον μικρό.

Δεν είναι πρωτοποριακό, αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο θρίλερ, με τον Ethan Hawke να συνεχίζει τη θεαματική του πορεία στο μέσο της καριέρας του, σε έναν σπάνιο ρόλο κακού.

Πρεμιέρα: 23/3

Glass

Πιο κοντά στο Lady In the Water από οποιαδήποτε άλλη ταινία του M. Night Shyamalan, το Glass είναι το Avengers του δημιουργού, που ρίχνει τον Άφθαρτο σε μία μάχη επιβίωσης απέναντι στον Διχασμένο. Εάν δεν σε ενδιαφέρει το τι συμβαίνει στο μυαλό του Shyamalan και το πώς αντιμετωπίζει το σύνολο της καριέρας του και το state της βιομηχανίας, αυτή η πολύ προσωπική ταινία δεν θα λειτουργήσει συνολικά για σένα. Και έτσι όμως, θα απολαύσεις τους πρωταγωνιστές της.

Πρεμιέρα: 30/3

Bodies Bodies Bodies

Όταν μία ομάδα πλούσιων εικοσάρηδων σχεδιάζει ένα πάρτι σε μία απομακρυσμένη οικογενειακή έπαυλη, όμως όλα θα πάνε στραβά σε αυτή τη φρέσκια και αστεία ματιά στις πισώπλατες μαχαιριές και τους ψεύτικους φίλους.

Η ταινία γίνεται ενδιαφέρουσα όταν αφορά τις μεταβαλλόμενες δυναμικές εξουσίας και τις σχέσεις μεταξύ της ομάδας των επιζώντων, παρά με τα whodunnit στοιχεία του. Πρόκειται για peak νιχιλιστική ψυχαγωγία, βλέποντας αυτές τις δύσμοιρες ψυχές να προσπαθούν μάταια να διατηρήσουν άθικτη την εύθραυστη φήμη τους, καθώς βουτάνε από την κορυφή ως τα νύχια στο αίμα. Ευτυχώς το έφερε το Netflix γιατί η ταινία δεν είχε έρθει ποτέ Ελλάδα.

Πρεμιέρα: 31/3