Γιατί έχουμε ακόμα ετικέτες στην καθημερινότητά μας; #nolabel
Γιατί οι ετικέτες είναι για τις μπύρες και όχι για τους ανθρώπους
- 19 ΜΑΙ 2016
Πόσες φορές έχουμε χαρακτηρίσει ανθρώπους από την εμφάνισή τους, από την στάση τους στα social media, από το φύλο τους ακόμα και από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό; Όλες αυτές οι φορές που μπήκε σε ανθρώπους αλλά και σε καταστάσεις μια ταμπέλα, το αποτέλεσμα ήταν η εξαγωγή εύκολων αλλά και λανθασμένων συμπερασμάτων. Η κριτική μας δεν θα έπρεπε να γίνεται από το περιτύλιγμα, δεν θα έπρεπε να βάζουμε εύκολα ετικέτες σε ανθρώπους. Οι ετικέτες είναι για τις μπύρες και όχι για τους ανθρώπους.
Ακόμα και στις μπύρες οι ετικέτες είναι ενδεικτικές, καλύπτουν πληροφοριακές ανάγκες έτσι ώστε να έχουμε μια πρώτη ιδέα για αυτό που θα δοκιμάσουμε. Ακόμα και εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε πρώτα για να έχουμε μια πλήρη εικόνα για αυτό που υπάρχει μπροστά μας. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποφάσισε να αλλάξει αυτή την νοοτροπία όχι μόνο στα λόγια αλλά έμπρακτα.
Άλλωστε είναι μια εταιρία που επιδιώκει διαχρονικά την δημιουργία και διατήρηση ενός εργασιακού κλίματος που αγκαλιάζει την πολυμορφία και προάγει την συμπερίληψη, εξασφαλίζοντας, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στην εταιρεία νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους. Επίσης ένας άλλος πυλώνας αυτής της στρατηγικής είναι το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού το οποίο αυξήθηκε κατά 24% την τελευταία διετία, ενώ η γυναικεία εκπροσώπηση στην Ομάδα Διοίκησης της εταιρείας αντιστοιχεί σε ποσοστό 50%.Για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι εργαζόμενοι είναι πάντα στο επίκεντρο και αποτελούν βασική πηγή έμπνευσης και κινητήρια δύναμη για κάθε δραστηριότητα της. Προσφέρει εκπαίδευση, ανάπτυξη και αξιοκρατία καθημερινά και σε όλους τους εργαζόμενους δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην ευημερία αλλά και στην ευεξία τους, προάγοντας την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής αλλά και μεταξύ σωματικής και ψυχικής υγείας. Και όλα αυτά με βασικό γνώμονα ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στην εταιρεία μας νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχωράει και σε μια συμβολική κίνηση αφού στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας Πολιτισμικής Διαφορετικότητας με βασικό μήνυμα «Labels are for bottles, not for people», έβαλε λευκή ετικέτα σε κάποια προϊόντα . Έτσι μας προσκαλεί όλους να ξεκινήσουμε τη συζήτηση σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αρχής γενομένης από τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το καθετί γύρω , από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο. Όπως ένα μπουκάλι μπύρα. Με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια. Έτσι συμμετέχει έμπρακτα για τη δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος στην κοινωνία, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος προς ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους.Μπορεί την Ολυμπιακή Ζυθοπιία να την γνωρίζεις από τα διάσημα brands τα οποία διαθέτει και σίγουρα απολαμβάνεις παντού και καθημερινά αλλά στο εσωτερικό αυτής της εταιρείας υπάρχει μια νοοτροπία που σίγουρα δεν μένει μόνο στην ταμπέλα ή στα νούμερα. Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Καθημερινά, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, υπηρετούν τον σκοπό και το μότο όλης της εταιρείας, να «Ζυθοποιούνε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο»!
#LabelsAreForBottlesNotForPeople #NoLabel