© Papadakis Press
ΜΟΥΣΙΚΗ

Η Μαρίνα Σάττι μπήκε στο Colors με έναν «Πόνο κρυφό»

Ο Πόνος Κρυφός έγινε και επίσημα το πρώτο ελληνόφωνο κομμάτι το οποίο εμφανίζεται στο μουσικό κανάλι που μετρά 5,8 εκ. συνδρομητές στο Youtube.

Στο πλαίσιο των ταξιδιών για τη ευρωπαϊκή της περιοδεία σε Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία και Νορβηγία, η Μαρίνα Σάττι έκανε μια στάση στο Βερολίνο, προκειμένου να εμφανιστεί στο Colors, ένα από τα πιο διάσημα μουσικά Youtube κανάλια στον πλανήτη.

Η Μαρίνα Σάττι, σ’ ένα video 2 λεπτών και 53 δευτερολέπτων, παρουσιάζει το νέο της τραγούδι που ονομάζεται Πόνος Κρυφός και πρόκειται για το πρώτο ελληνόφωνο κομμάτι το οποίο γυρίζεται στο ColorsXStudio της Γερμανίας.

Το εντυπωσιακό video clip

Η Μαρίνα Σάττι βρίσκεται μπροστά σ’ ένα μονόχρωμο ροζ φόντο και ένα μικρόφωνο που κρέμεται από την οροφή, χωρίς effects και σκηνικά.

Η ίδια ερμηνεύει τον Πόνο Κρυφό» ένα τραγούδι σε μουσική της Μαρίνας Σάττι, APON, OGE και στίχους Μάρκου Κούμαρη και εντυπωσιάζει για την απλότητα και την καλαισθησία του.

Το συγκεκριμένο βίντεο έρχεται μερικούς μήνες μετά το Πάλι και θα περιλαμβάνεται στον νέο της δίσκο, ο οποίος θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2022 από την Walnut Entertainment.

Η πρώτη ελληνόφωνη παρουσία στο Colors

To Colors είναι ένα μουσικό κανάλι στο Youtube, με έδρα το Βερολίνο, το οποίο ξεκίνησε το 2016 σαν ιδέα των Phillip Starcke και Felix Glasmeyer.

Έχει φιλοξενήσει τεράστια ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής όπως Billie Eilish, Doja Cat, Jorja Smith και πολλούς ακόμα σημαντικούς καλλιτέχνες.

Η δημοτικότητά του είναι πολύ μεγάλη καθώς έχει 5,8 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ υπάρχει video (το idontwannabeyouanymore της Billie Eilish) το οποίο έχει φτάσει τα 178 εκατομμύρια προβολές.

Το περιεχόμενο του καναλιού δεν σχετίζεται με κάποιο συγκεκριμένο μουσικό είδος αλλά απευθύνεται σε οποιονδήποτε νέο καλλιτέχνη απ’ όλο τον κόσμο θέλει να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή μουσική δουλειά, η οποία ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Το μότο, άλλωστε, της πλατφόρμας, είναι «All colors, no genres».

Η Μαρίνα Σάττι περνά μία από τις πιο δημιουργικές της περιόδους καθώς η εμφάνισή της στο Colors, έρχεται μόλις μερικούς μήνες μετά την παρουσία της σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης, ως πρέσβειρα της Ελλάδας, για την παγκόσμια καμπάνια Equal του Spotify, για την ισότητα των φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.