ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η πιο συγκινητική διαφήμιση του φετινού Super Bowl κρύβει μια απίστευτη ιστορία

Οι κτηνίατροι έσωσαν ένα σκύλο από καρκίνο κι ο ιδιοκτήτης του, τους ευχαρίστησε με μια διαφήμιση αξίας 6.000.000 δολαρίων.

Οι διαφημίσεις που προβάλλονται κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια του Super Bowl είναι οι πιο πολυέξοδες, αλλά και οι πιο ενδιαφέρουσες που θα δει κανείς στην τηλεόρασή του. Προετοιμάζονται για μήνες προκειμένου να είναι τέλειες, μιας και θα τις δουν εκατομμύρια μάτια σε όλο τον πλανήτη.

Μια τέτοια διαφήμιση αγόρασε και ετοίμασε ο David MacNeil, για να ευχαριστήσει τους κτηνιάτρους που έσωσαν τον 7χρονο σκύλο του από καρκίνο, κρατώντας τον στη ζωή. Πόσο του κόστισε; Λίγα περισσότερα από 6.000.000 δολάρια, αλλά τα έδωσε χωρίς να το σκεφτεί καν.

“Η ασθένεια του Scout (σ.σ. το όνομα του σκύλου) μας διέλυσε. Θέλαμε με αυτό τον τρόπο όχι μόνο να ενημερώσουμε τον κόσμο, αλλά και να μαζέψουμε χρήματα για τη Σχολή Κτηνιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Wisconsin, εκεί όπου νοσηλεύτηκε ο Scout, προκειμένου να αγοράσουν μηχανήματα και να επενδύσουν στην έρευνα.

Θέλαμε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη ευκαιρία του Super Bowl για να προβάλλουμε την ιστορία του Scout και να το μάθει ο κόσμος. Αυτή η έρευνα των γιατρών ίσως μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο τον καρκίνο των κατοικίδιών μας, αλλά και των ανθρώπων, σώζοντας εκατομμύρια ζωές”, δήλωσε ο Macneil.

Το καλοκαίρι του 2019 ο Scout κατέρρευσε. Διαγνώστηκε με καρκίνο και οι γιατροί του έδωσαν ένα μήνα ζωής. Τότε ο CEO της εταιρίας WeatherTech, David MacNeil, αρνούμενος να δεχθεί πως ο αγαπημένος του φίλος θα πεθάνει, έκανε τα πάντα για να τον σώσει. Αποφάσισε να μη το βάλει κάτω και πήγε το Golden Retriver του στο Τμήμα Κτηνιατρικής του Πανεπιστημίου του Wisconsin, όπου παρά το 1% που έδιναν οι γιατροί για να ζήσει, ο Scout τα κατάφερε και νίκησε τον καρκίνο.

Η διαφήμιση που θα προβληθεί την ώρα του Super Bowl είναι από τις πιο συγκινητικές που έχουμε δει.

***
Πώς κατάφερε το ‘Lost’ να κερδίσει θεατές κάθε ενδιαφέροντος, τεράστιες θεαματικότητες και ένα σωρό βραβεία; Πώς έγινε η αλλαγή δημιουργών πίσω από τη σκηνή; Ποια είναι τα 5 αγαπημένα μας επεισόδια; Και, τελικά, πόσο σημαντικό είναι αν “ήξεραν από την αρχή πού πηγαίνουν”; Η μίνι σειρά για το φαινόμενο ‘Lost’ συνεχίζεται.