Netflix
NETFLIX

Το ‘Last Days of American Crime’ είναι η πρώτη ταινία του Netflix με 0% στο Rotten Tomatoes

Το 'Last Days of American Crime' είναι μόλις η τέταρτη ταινία στην πρόσφατη ιστορία του Rotten Tomatoes με τέτοιο σκορ.

Το ‘Last Days of American Crimes’ είχε όλα τα φόντα για να πάει στο Νο.1 του Netflix αμέσως μετά την πρεμιέρα του. Είχε μια μεγάλη ληστεία, ένα εύκολο sci-fi κόνσεπτ γύρω από αντι-ηρωικά bad boys, έναν αέρα αντίστασης κατά της αρχής σε άριστο timing, τον εξαιρετικό Édgar Ramírez, τον Michael Pitt σε έναν από τους ελάχιστους ρόλους του μετά τη διακριτική απομάκρυνσή του από το ‘Boardwalk Empire’ αλλά και από το talent agency του λόγω κακής συμπεριφοράς, και τον αλγόριθμο της πλατφόρμας με το μέρος του.

Γι’ αυτό και παρότι η ανάμειξη του σκηνοθέτη του, του Olivier Megaton των ‘Taken 2’, ‘Taken 3’ και ‘Transporter’, δεν έδινε καμιά σοβαρή υπόσχεση, η πηγή του ομώνυμου κόμικ του Rick Remender κυρίως – προσωπικά είχα απολαύσει τη δουλειά του στο ‘Uncanny X-Force’ των X-Men – είχαν βάλει το ‘Last Days of American Crimes’ ανάμεσα στις προτάσεις μας για την εβδομάδα. Σίγουρα θα έβρισκε το κοινό του. Και το βρήκε δηλαδή, πήγε άμεσα στο Νο.1 του ελληνικού Netflix και αλλού αμέσως μετά την κυκλοφορία του, και πλέον στην Ελλάδα έπεσε μόλις στο Νο.2 μετά το ‘365 DNI’.

Δεν είχε όμως την ίδια μοίρα με τους κριτικούς.

Το ‘Last Days of American Crimes’, ένα heist movie που ακολουθεί έναν εγκληματία στην προσπάθειά του να κάνει την τελευταία μεγάλη ληστεία στην Αμερική πριν η κυβέρνηση μεταδώσει ένα ασύρματο σήμα που θα μπλοκάρει τον ανθρώπινο εγκέφαλο όταν σκέφτεται να αποπειραθεί κάτι παράνομο (!), έχει σκορ 0% στο Rotten Tomatoes. Κάνει παρέα δηλαδή στη western κωμωδία του Adam Sandler ‘Ridiculous 6’, το ‘London Fields’ με την Amber Heard και το ‘Gotti’ με τον John Travolta ως η τέταρτη ταινία στην ιστοσελίδα με στρογγυλό μηδέν. Το σκορ του κοινού είναι καλύτερο μεν στο 23%, αλλά κι αυτό το ποσοστό είναι εξαιρετικά χαμηλό.

Οι δύο προηγούμενες εφάμιλλες κυκλοφορίες του Netflix που εκτοξεύτηκαν στο Νο.1, το ‘Spenser Confidential’ με τον Mark Wahlberg και το ‘Extraction’ με τον Chris Hemsworth, είχαν καλύτερη μοίρα με 68% και 38% αντίστοιχα. Και οι δύο εκείνες ταινίες θα είναι τελικά εκκίνηση για νέα franchises, με συνέχειες σε prequel ή sequel.

Αυτά είναι μερικά από τα σχόλια των κριτικών για το ‘Last Days of American Crime’:

«Ένα κλινικά νεκρό πακέτο που σέρνεται όπως το ζομπι-οποιημένο περίβλημα για heist movie που προσπαθεί να γίνει, το ‘Last Days of American Crime’ είναι μια παρέλαση θανάτου από κλισέ που δεν προσφέρουν τίποτα να δεις και ακόμα λιγότερα να σκεφτείς». – indieWire

«Φαντασίωση του σκληρού τύπου που ξεχνιέται αμέσως». – Hollywood Reporter

«Είναι ένα προσβλητικό έκτρωμα όπου το πλιάτσικο και η αναρχία αντιμετωπίζονται σαν βιτρίνα, η δημόσια τάξη έρχεται μαζί με τον έλεγχο του εγκεφάλου, και η αστυνομική βία είναι τόσο διάχυτη που εγγυάται trigger warning». – Variety

«Το μόνο έγκλημα εδώ είναι εναντίον του κινηματογράφου». – RogerEbert.com

«Ένα ακόμη άνοστα αισχρό πιστολίδι με μυαλό σαύρας που καταδεικνύει μέσα από την ανιαρότητά του το πόσο ρουτίνα έχουν γίνει τέτοια αποτρόπαια εμπορεύματα στην κουλτούρα μας». – New York Magazine/Vulture

* Δέκα χρόνια μετά το τέλος του ‘Lost’ και μια καραντίνα αργότερα, η ομάδα του POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει στο Νησί. Μετά από ένα χρονικό άλμα 3 μηνών, ολοκληρώνουμε την περιήγηση στον κόσμο της θρυλικής σειράς, αναλύοντας τα κυριότερα σημεία της 6ης σεζόν και το πολυσυζητημένο φινάλε.