ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Μια σύντομη αναδρομή στο σεξ σε αφίσες

Οι πολλές αφίσες του "Nymphomaniac" του Τρίερ δείχνουν 14 χαρακτήρες την ώρα του οργασμού. Αυτό μας κάνει να θυμηθούμε.

Τον Λαρς φον Τρίερ τον ξέρετε, όχι ακριβώς το μοντέλου του ήρεμου, μετρημένου σκηνοθέτη που του αρέσει να μιλάει με το έργο του. Όχι ότι το έργο το ίδιο δεν έχει τους φανς του, αλλά μαζί με αυτό πάει και μια περσόνα που δε σε αφήνει σε χλωρό κλαρί, σινεφιλικά μιλώντας. (Είναι ο Τρίερ ο Μουρίνιο του φεστιβαλικού σινεμά;) Τελευταίο χτύπημα, το φανταστικό σετ από αφίσες που βγήκαν για το επερχόμενο hard/soft-core έπος του, “Nymphomaniac”.

Μπορείς να απολαύσεις όλο το καστ της ταινία σε προσωπικές πόζες στην πλέον προσωπκή τους στιγμή.

Ρίξε μια ματιά.

nymphomaniac 

(Οι εφιάλτες μου πλέον έχουν πρόσωπο και όνομα, λέγονται ‘Udo Kier σε οργασμό’.)

Συνεχίζοντας, μόλις είδαμε και θαυμάσαμε αυτές τις αφίσες -κι αφού φανταστήκαμε ένα ολόκληρο σαλόνι ντυμένο με αυτές για ταπετσαρία- σκεφτήκαμε να μαζέψουμε μερικές ακόμα κινηματογραφικές αφίσες που δε δίστασαν να βάλουν το σεξ σε πρώτο πρόσωπο. Είτε με τρόπο υπαινικτικό, είτε χιουμοριστικό, είτε ξεκάθαρα in your face.

Ξερός ερωτισμός στο αριστούργημα του Καζάν.

Όλο το φιλμ (για ένα φωτογράφο που βρίσκει κάτι περίεργο στις φωτογραφίες μιας όμορφης γυναίκας που παίρνει σε ένα πάρκο) βασίζεται στην εικόνα ως φετίχ, η αφίσα το αναδεικνύει αυτό τέλεια.

Πίσω από το σηκωμένο πόδι της κυρίας Ρόμπινσον κρύβεται όλη η διαδρομή σεξουαλικής αφύπνισης. Ή, πώς να υπονοήσεις τα πάντα δείχνοντας τόσα λίγα.

Γιατί να βάλουμε μία όταν μπορούμε να βάλουμε τρεις;

Αυτή είναι επίσης και μια από τις καλύτερες αφίσες ever.

Η Ντέμι Μουρ σε μια από τις πιο θρυλικές ‘χειρότερες ταινίες όλων των εποχών’.

Δεν αμφέβαλε ποτέ κανείς ότι ο Σάσα Μπάρον Κοέν μπορούσε να γίνει τόσο κυριολεκτικός πάνω σε ένα κομμάτι marketing.

Αυτή είναι σπάνια και απαγορεύτηκε και είναι, εμφανώς, αριστούργημα. (Και η αφίσα και η ταινία.)

Όταν γνωρίσαμε τη Μάγκι Τζίλενχαλ.

Μην το βλέπεις έτσι, είναι η ιστορία μιας τριαντάρας γυναίκας που ύστερα από ένα σοκ, αρχίζει να αναρωτιέται ποια είναι, πώς έφτασε ως εδώ, κλπ κλπ.

Προσοχή, δαγκώνει. (Όποιος δεν έχει δει αυτό το καλτ διαμάντι, να το αναζητήσει.)

Γεια σου Ναταλία Αβελόν.

Μακάρι η ταινία να είχε όση διάθεση και ευρηματικότητα είχε αυτή η -μετέπειτα απαγορευμένη- αφίσα.

Εχμ, σοβαρά παιδιά;

Τεχνικά δεν υπάρχει σεξ (ή κάτι που το υπονοεί) σε αυτή την αφίσα. Τεχνικά.

Τα πάντα είναι context, και μπορεί φαινομενικά αυτό εδώ να δείχνει απλώς ένα σε-λίγο-φιλί, αλλά συνειρμικά οδηγείσαι κατευθείαν στην πιο πολυσυζητημένη ερωτική σκηνή του σύγχρονου σινεμά (σύντομα και σε μια αίθουσα κοντά σας).