SUPER BOWL

Οι καλύτερες διαφημίσεις που προβλήθηκαν στο 57ο Super Bowl

Ο Bryan Cranston και ο Aaron Paul τρώνε πατατάκια, ο Ant-Man πίνει αλκοόλ υπεύθυνα και ο Ben Affleck εργάζεται στο drive-thru ενός καταστήματος Dunkin' Donuts.

Οι διαφημίσεις που προβάλλονται τα τελευταία χρόνια στο Super Bowl δεν είναι απλά διαφημίσεις. Αυτές που έχουμε στο μυαλό μας δηλαδή, βάσει αυτών που παρακολουθούμε στην ελληνική τηλεόραση. 

Οι διαφημίσεις του Super Bowl είναι μικρά διαμαντάκια, μικρού μήκους ταινίες με χολιγουντιανή λάμψη, φτιαγμένες σεναριακά και σκηνοθετικά με κινηματογραφικούς όρους. Με απλά λόγια, έχουν pop culture περιεχόμενο και αντιμετωπίζονται ως τέτοιο κοιτώντας κατάματα τα τρέιλερ των πολυαναμενόμενων ταινιών της χρονιάς, που επίσης αποκαλύπτονται κατά τη διάρκεια του φαντασμαγορικού event.

«Όταν έχει Super Bowl σημαίνει ότι θα παρακολουθήσεις τις καλύτερες διαφημίσεις που έχουν φτιαχτεί ποτέ», δήλωσε ο executive creative director του θεσμού, Lucas Bongioanni μιλώντας στη New York Post, λίγα 24ωρα πριν την έναρξη της 57ης διοργάνωσης.

Γι’ αυτό και το κόστος προβολής τους δεν θα μπορούσε να μην αγγίζει με τη σειρά του δυσθεώρητα ύψη. Εκτιμάται ότι μία διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε φέτος 7 εκατομμύρια δολάρια έναντι των περσινών 6,5 εκατομμυρίων. 

«Στο φετινό Super Bowl, τα μισά σποτ έχουν νοσταλγική διάθεση και τα άλλα μισά, το βλέμμα τους στραμμένο στο μέλλον», εξήγησε ο Bongioanni και αυτές είναι οι κατά τη γνώμη μας καλύτερες διαφημίσεις της φετινής διοργάνωσης. 

Ο Ben Affleck στο drive-thru του Dunkin’ Donuts

Ίσως, η πιο απολαυστική διαφήμιση του φετινού Super Bowl με τον Ben Affleck, που η αδυναμία του στα Dunkin’ Donuts έχει γίνει ακόμα και meme (έχει φωτογραφηθεί αμέτρητες φορές από τους παπαράτσι να πίνει καφέ και να τρώει ντόνατ από τη συγκεκριμένη αλυσίδα), να εργάζεται σε drive-thru και να τον πιάνει στα πράσα η Jennifer Lopez.

Οι Bryan Cranston και Aaron Paul τρώνε πατατάκια

Ο Walt και ο Jesse μπαίνουν ξανά στο βανάκι-εργαστήριο του Breaking Bad, αλλά αντί για μεθαμφεταμίνη, παρασκευάζουν τα πιο τραγανά τσιπς.

O Ant-Man πίνει αλκοόλ υπεύθυνα

Θα μπορούσε να είναι το τρέιλερ του Ant-Man and the Wasp: Quantumania, αλλά τελικά είναι ένα σποτ που ενώνει τον σούπερ ήρωα της Marvel με τη Heineken για να υπενθυμίσουν την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

Το Poker Face της Natasha Lyonne

Πριν μερικές εβδομάδες, η Natasha Lyonne επέστρεψε στη μικρή οθόνη με μία νέα σειρά, τέσσερα χρόνια μετά το Russian Doll, με το Poker Face του Rian Johnson. Ε και αποφάσισε να γυρίσει ένα σποτ για να το διαφημίσει.

O Bradley Cooper με τη μητέρα του

Η 64χρονη Gloria Campano έχει περπατήσει με τον γιο της, Bradley Cooper στο κόκκινο χαλί των βραβείων Όσκαρ. Τώρα, βρέθηκε ξανά δημοσίως στο πλευρό του για χάρη της νέας διαφήμισης της T-Mobile για το Super Bowl.

Oι Steve Martin και Ben Stiller πίνουν Pepsi Zero Sugar

H Pepsi είχε διπλή παρουσία με τους δύο ηθοποιούς να ξεδιπλώνουν την υποκριτική τους δεινότητα ή μήπως να γεύονται την υπέροχη γεύση της Zero Sugar;

Η Alicia Silverstone είναι ξανά Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς

Η Alicia Silverstone αναβιώνει τον ρόλο της έφηβης Cher από την coming-of-age teen comedy του 1995 και υποδύεται ξανά Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς για χάρη του δικτύου Rakuten.

Ο Snoop Dog φοράει Skechers

Πέρυσι, σάρωσε τη σκηνή στο ημίχρονο του Super Bowl μαζί με τους τον Eminem, Mary J. Blige, Kendrick Lamar και Dr. Dre. Φέτος, πρωταγωνίστησε στα διαφημιστικά σποτ για να λανσάρει τα νέα sneakers της Skechers.

Ο Jon Hamm και η Brie Larson δίνουν ραντεβού στο ψυγείο 

Εκείνος είναι το ζαμπόν. Εκείνη είναι το γαλλικό τυρί μπρι. Και οι δύο μπαίνουν στο ψυγείο για να μας υπενθυμίσουν ποια είναι η πραγματικά απολαυστική μαγιονέζα. 

Ο Adam Driver εξερευνά τις απίθανες δυνατότητες του ίντερνετ

Μπορεί στα τρέιλερ των ταινιών που προβλήθηκαν στο Super Bowl να κυνηγούσε δεινόσαυρους, στα διαφημιστικά σποτ έζησε το δικό του Matrix.

Ο Will Ferrell δείχνει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στο Netflix

Μία ακόμα διαφήμιση με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, με τον Will Ferrell να μας ξεναγεί στο πώς το Netflix σκοπεύει να εντάξει ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις παραγωγές του συνεργαζόμενο με την General Motors.