Γιατί βλέπουμε συνέχεια τις ίδιες και τις ίδιες σειρές
Η κουλτούρα του rewatching δεν είναι τεμπελιά. Είναι η πιο ήσυχη επανάσταση ενάντια στον βομβαρδισμό επιλογών και την ψυχική κόπωση.
- 12 ΟΚΤ 2025
Η κουλτούρα του rewatching δεν είναι τεμπελιά. Είναι η πιο ήσυχη επανάσταση ενάντια στον βομβαρδισμό επιλογών και την ψυχική κόπωση.
Ένα βοήθημα για Αθηναίους που κοιτάνε το ταβάνι όταν ακούν περιοχές της Θεσσαλονίκης στους στίχους του ΛΕΞ.
Με αφορμή την ταινία Good Boy θυμόμαστε τις φορές που το σινεμά τρόμου είπε την ιστορία του μέσα από τις πιο ακραίες οπτικές γωνίες.
Οι ταινίες τρόμου εξετάζουν αυτά που μας τρομάζουν περισσότερο. Αυτές το έκαναν αλλάζοντας το μέσο του κινηματογράφου.
To POP για τις Δύσκολες Ώρες κοιτάζει το ερχόμενο δίμηνο του φθινοπώρου και διαλέγει 10 ταινίες και 10 σειρές για τις οποίες ανυπομονούμε.
Προσγειώθηκαν μόλις σε COSMOTE TV και Netflix και είναι το ιδανικό binge-watching για το Σαββατοκύριακο.
Στον Ούγγρο συγγραφέα απονεμήθηκε το φετινό Νόμπελ Λογοτεχνίας, όπως ανακοίνωσε η Βασιλική Σουηδική Ακαδημία Επιστημών στη Στοκχόλμη.
Το Tron: Ares είναι μία άσκηση παρατήρησης ενός σκηνοθέτη που παλεύει να συγκεντρωθεί.
Η ιστορία του Ed Gein, του Χασάπη του Πλέινφιλντ, που ενέπνευσε διαβόητες ταινίες τρόμου, όπως το Ψυχώ και το Σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι.
Την ίδια στιγμή που Jimmy Kimmel και Πάρις Ρούπος κινδυνεύουν ή χάνουν τις δουλειές τους, κωμικοί επιλέγουν να αυτολογοκριθούν για να μεγαλώσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Άβολο.
Το Cinobo σβήνει κεράκια για τα 5 του χρόνια και την αναλλοίωτη ταυτότητά του.
Το OneMan εξασφάλισε μια behind the scenes ματιά στο πολυαναμενόμενο μπλοκμπάστερ Tron: Ares που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες στις αίθουσες.
Ο επί 18 χρόνια διευθυντής μοντάζ της Pixar Bill Kinder μάς εξηγεί το πώς η μέθοδος μοντάζ του στούντιο άλλαξε για πάντα το animation.
Επιχειρούμε τις δικές μας προβλέψεις για τις οσκαρικές υποψηφιότητες, αλλά και νίκες της νέας ταινίας του Paul Thomas Anderson, που κάνει -δικαιολογημένα- χαμό.
Όσα συνέβησαν εντός και εκτός της αίθουσας, στη σπαρακτική προβολή του έργου της Kaouther Ben Hania στις Νύχτες Πρεμιέρας.