ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Ράδιο Αρβύλα: 5 πράγματα που κρατάμε από την πρεμιέρα

Η παρέα των Ράδιο Αρβύλα επέστρεψε στην τηλεόραση και κρατήσαμε τις απαραίτητες σημειώσεις.

Περίεργη η φετινή τηλεοπτική χρονιά. Είδαμε προγράμματα ριάλιτι, τα οποία βρίσκονταν καλά κρυμμένα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας να αναβιώνουν (όπως το Big Brother), τη μυθοπλασία να γνωρίζει μια πρωτόγνωρη έκρηξη θυμίζοντας τις παλιές της δόξες, αλλά και παρουσιαστές ή εκπομπές που αγαπήσαμε στο παρελθόν, να επιστρέφουν.

Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και το Ράδιο Αρβύλα. Μία εκπομπή που αγαπήθηκε (αλλά και μισήθηκε από κάποιους) αρκετά τα τελευταία χρόνια. Από την πρώτη στιγμή που προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες πριν από μια 12ετία, η παρέα των Αντώνη Κανάκη, Γιάννη Σερβετά, Χρήστου Κιούση και Στάθη Παναγιωτόπουλου με το αστείρευτο χιούμορ τους και τις βιτριολικές τους ατάκες κατάφεραν να σημειώσουν εξαιρετικά νούμερα και να μπουν αμέσως στις καρδιές του κοινού.

Μετά από μια περιπέτεια στο προηγούμενο κανάλι τους και απουσία περίπου ενάμιση χρόνου από την τηλεόραση, λοιπόν, οι Ράδιο Αρβύλα επέστρεψαν το απόγευμα της Δευτέρας (11/1) μέσα από τη συχνότητα του OPEN. Εμείς, είδαμε την 14η (!) πρεμιέρα τους και κρατήσαμε τις δικές μας σημειώσεις για την εκπομπή.

Η νέα ώρα

Το πιο βασικό στοιχείο της φετινής εκπομπής  είναι η ώρα που επέλεξαν να προβάλλεται. Ακριβώς στις 20.00. Μια ώρα που οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας με τα δελτία ειδήσεων. Οι Ράδιο Αρβύλα ρίσκαραν και μπήκαν στην «τηλεοπτική μάχη» απέναντι από τις ειδήσεις του ΣΚΑΪ, του STAR και του MEGA σε μια do or die τακτική.

Ήθελαν να προσφέρουν μια εναλλακτική επιλογή στο τηλεκοντρόλ του κόσμου που βαρέθηκε να ακούει απαισιόδοξες ειδήσεις, σε όλους αυτούς που κουράστηκαν να βλέπουν τα νέα για τον κορονοϊό και για την κυβέρνηση. Ένα διαφορετικό «δελτίο ειδήσεων», λοιπόν. Αν κρίνουμε από τα εξαιρετικά νούμερα τηλεθέασης που σημείωσαν στην πρώτη τους προβολή (22,8% στο δυναμικό κοινό και 16,8% στο γενικό σύνολο), μάλλον το κατάφεραν.

Το τραγούδι έναρξης

Η εκπομπή ξεκίνησε με έναν ιδιαίτερο και χιουμοριστικό τρόπο. Ο Αντώνης Κανάκης και η ομάδα του επέλεξαν να τραγουδήσουν και να χορέψουν (!) το τραγούδι “I will survive” της Gloria Gaynor, με παραλλαγμένους και πιο επίκαιρους στίχους.

Ο Κυριάκος, ο Τσίπρας, ο κορονοϊός και πολλά ακόμα στοιχεία της κατάστασης που βιώνουμε, μπήκαν στο μίξερ και έγιναν το νέο hit των Ράδιο Αρβύλα. Κάπου εδώ να αναφέρουμε και ότι το φετινό πλατό έχει «ντυθεί» με αφίσες προσωπικοτήτων που έχουν φύγει από τη ζωή, όπως ο Μαραντόνα, ο David Bowie και ο Bruce Lee. Όπως εύστοχα σχολίασαν, «κατά τα άλλα μιλάμε για μια ΖΩΝΤΑΝΗ εκπομπή». Έλα, ήταν καλό.

Η σάτιρα έλειπε από την ελληνική TV

Όσο κι αν κρατούσα τις επιφυλάξεις μου για την επιστροφή ενός προγράμματος που έχουμε δει, ξαναδεί και ίσως βαρεθεί πλέον, υπήρχαν στιγμές που δεν μπόρεσα να κρατήσω το γέλιο μου. Και ίσως τελικά να είναι αλήθεια πως είχε λείψει από την τηλεόραση φέτος ένα πρόγραμμα, το οποίο να μπορεί να σχολιάσει με το δικό του τρόπο τα κακώς κείμενα και να σε κάνει να αποφορτιστείς και να διακωμωδήσεις την κατάσταση που βιώνουμε. Highlight το video που ετοίμασαν για τον Στέφανο Τσιτσιπά και τις διακοπές στο Ντουμπάι.

Κράτησαν τις ισορροπίες

Τουλάχιστον στην πρώτη τους εκπομπή φρόντισαν να κρατήσουν μια ισορροπία όσον αφορά στον σχολιασμό των θεμάτων της επικαιρότητας. Τους είδαμε να αναφέρονται στον «τραμπιστή» Άδωνι Γεωργιάδη, στο σπίτι του Αλέξη Τσίπρα στο Σούνιο, στην κυβέρνηση, στην αντιπολίτευση, στο χαμηλό επίπεδο των ριάλιτι, ενώ δε δίστασαν να κάνουν αναφορά ακόμη και στο “J2US” του καναλιού τους και στην κοινή εμφάνιση της Βίσση με τη Βανδή. Μένει να δούμε να θα συνεχίσουν σε αυτό το μοτίβο.

Η θεματολογία χρειάζεται βελτίωση

Η αλήθεια είναι πως από την πρεμιέρα δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για τη θεματολογία μιας εκπομπής. Έτσι, στο πρώτο Ράδιο Αρβύλα της χρονιάς φάνηκε σαν να είχαν ετοιμάσει ήδη κάποια videos εδώ και μέρες, με αποτέλεσμα να μην είναι όλα τόσο επίκαιρα. Ίσως, αυτό με τον καιρό να βελτιωθεί, καθώς πλέον έχουμε να κάνουμε με μια ζωντανή καθημερινή μονόωρη εκπομπή.

Το κοινό πάντως δείχνει έτοιμο να τους δώσει άλλη μια ευκαιρία. Ίσως και τελευταία. Αν θα καταφέρουν να την εκμεταλλευτούν, ανασταίνοντας μία από τις πιο ξεχωριστές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης ή αν θα την αφήσουν να πεθάνει οριστικά, είναι πλέον στο χέρι τους.