Netflix
NETFLIX

Squid Game: Η αξία της σειράς κοντεύει πια το 1 δισεκατομμύριο δολάρια

Το Netflix υπολόγισε την αξία του αντίκτυπου της σειράς και βρέθηκε με έναν θησαυρό.

Η ιδέα του Squid Game ήρθε στον δημιουργό του, Hwang Dong-hyuk, γύρω στο 2008, όταν έμενε ακόμα με τη μητέρα και τη γιαγιά του παρότι κόντευε να φτάσει τα 40. Είχε ξεκινήσει μάλιστα να γράφει το σενάριο, αλλά χρειάστηκε να σταματήσει για να πουλήσει το laptop του. Είχε αξία 675 δολάρια κι ο Hwang χρειαζόταν ρευστό.

Το κόνσεπτ της σειράς έτρωγε διαρκείς απορρίψεις, επειδή οι πιθανοί επενδυτές και ηθοποιοί δίσταζαν μπροστά στην ωμότητα των δολοφονιών της σειράς και δεν έβρισκαν πιστευτή την ιδέα ότι άνθρωποι θα μπορούσαν να παλέψουν μέχρι θανάτου για ένα χρηματικό έπαθλο. Τώρα που το Squid Game αξίζει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg, δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτονται όσοι το απέρριπταν.

Η αξία αφορά το εσωτερικό metric που το Netflix ονομάζει «αξία αντίκτυπου» και δεν αντικατοπτρίζει τα έσοδα που φέρνει η σειρά στην πλατφόρμα.

Τη χρησιμοποιεί δηλαδή το Netflix για να εκτιμά το πού βρίσκεται ένα show με βάση μίας σειράς διαφορετικών δεικτών αναφοράς. Κάποιοι από αυτούς είναι το πόσοι συνδρομητές παρακολούθησαν μία σειρά, για πόσο, και ποια ήταν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους.

Πόσους συνδρομητές κέρδισε το Squid Game;

Το Squid Game κέρδισε 111 εκατομμύρια συνδρομητές στις πρώτες 28 ημέρες προβολής του, που παρακολούθησαν τουλάχιστον 2’ από τη σειρά. Ναι, μόνο 2′ αρκούν για να υπολογίσει το Netflix τη θέαση μίας σειράς ως μία προβολή ενός νοικοκυριού.

«Όσο διευρύνεται το πρωτότυπο περιεχόμενό μας», είχε δηλώσει για τη σχετική αλλαγή το Netflix (παλαιότερα μετρούσε το 75% της θέασης ενός επεισοδίου ως μία προβολή), «έχουμε δουλέψει πάνω στο πώς θα μοιραζόμαστε καλύτερα τα highlights του περιεχομένου με τρόπο που να παρουσιάζει τη δημοτικότητά του. Έχοντας πλέον τίτλους που διαφέρουν ευρέως σε διάρκεια – από σύντομα επεισόδια (π.χ. το Special στα 15 λεπτά) μέχρι μεγάλες ταινίες (π.χ. το The Highwaymen στα 132 λεπτά) – πιστεύουμε πως το να βασίζουμε τις προβολές των νοικοκυριών στο 70% ενός επεισοδίου ή ταινίας όπως κάναμε ως τώρα, βγάζει λιγότερο νόημα. Πλέον αναφέρουμε τα νοικοκυριά (λογαριασμούς) που επέλεξαν να δουν έναν συγκεκριμένο τίτλο. Η καινούρια μας μεθοδολογία είναι παρόμοια με του BBC iPlayer που βασίζει τις κατατάξεις του στα αιτήματα ενός τίτλου, στα πιο δημοφιλή άρθρα των New York Times που συμπεριλαμβάνουν όσους άνοιξαν τα άρθρα, και τις προβολές του YouTube».