ENTERTAINMENT

Τα 4 μυστικά της Ημέρας Θετικής Ενέργειας

Μία σκεπτική ματιά στο event της Παρασκευής που έκανε 65.000 κόσμου να μαζευτούν στο Τείχος των Εθνών.

Τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να σκέφτομαι λίγο πιο σφαιρικά για τα διάφορα μεγάλα event που γίνονται στη χώρα. Από τη συναυλία της κάθε Lady Gaga, τα βραβεία MAD και τις πολυσυλλεκτικές συναυλίες σαν αυτή που έγινε την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ από την Amita Motion. Προσπαθώ να σκέφτομαι όχι μόνο το τι βλέπω εγώ σε αυτά τα event αλλά το τι βλέπει ο κόσμος που τα στηρίζει, εκείνοι που τα διοργανώνουν και εκείνοι που στέκονται επί σκηνής.

Βλέπεις, σε αυτή τη χώρα έχουμε μάθει εδώ και μερικά χρόνια να μηδενίζουμε τα πάντα και να επικρίνουμε ό,τι δεν μας αρέσει σε 140 χαρακτήρες. Είναι τουλάχιστον υποχρέωσή μας να βλέπουμε το καλό όταν υπάρχει και να το αναδεικνύουμε. Και η Amita Motion κάνει κάτι πραγματικά καλά τα τελευταία 9 χρόνια που κλείνει τα καλοκαίρια με μία μουσική εκδήλωση που θυμίζει κάτι από πάρτι.

 

Το Oneman ήταν στο Τείχος των Εθνών την Παρασκευή, παρέα με τα κορίτσια του Ladylike. Και όσα ζήσαμε εκεί, επιβεβαιώνουν τα 4 σημεία – κλειδιά, τα 4 μυστικά αν θες αυτής της διοργάνωσης που ενδεχομένως να μην έχεις ζήσει εσύ ποτέ από κοντά.

Ένα πάρτι για όλους

Θα προσπεράσω όσους έβλεπα κοντά μου, δημοσιογράφους και ανθρώπους του χώρου οι οποίο πέρναγαν καλά. Στη βόλτα που έκανα στον κόσμο, ως άλλος 15χρονος που πάει πρώτη φορά σε club, έβλεπα τόσο πολύ και τόσο διαφορετικό κόσμο.

Σίγουρα, η συντριπτική πλειοψηφία ήταν από πιτσιρίκια 13 χρονών μέχρι φοιτητές στα 25 τους. Αλλά δίπλα σε αυτούς, δίπλα σε μία μάζα που έμοιαζε πανομοιότυπη υπήρχαν και πολλοί άλλοι, κάθε ηλικίας και στιλ. Και όχι οι γονείς οι οποίοι περίμεναν στο σταθμό του τρένου τα παιδιά τους. Ήταν γονείς που ήταν εκεί για να δουν τον Αργυρό και την Demy. Τριαντάρηδες που ήταν εκεί για την Josephine.

 

Όλοι περνούσαν καλά σε αυτό το πάρτι. Ασχέτως αν έχουν αφίσες του Μαρτάκη στον τοίχο του δωματίου τους ή όχι. Ασχέτως αν τους αρέσει πολύ αυτό το είδος μουσικής. Περνούσαν καλά γιατί ήταν όλα γύρω τους βουτηγμένα (θα το πω) στη θετική ενέργεια. Εκείνων που ήταν πάνω στη σκηνή. Και κυριότερα των δεκάδων χιλιάδων που ούρλιαζαν κάτω από αυτή.

Το πολύτιμο νεανικό κοινό

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχεις ευχαριστημένο αυτό το κοινό. Ένα κοινό που ψοφάει για τέτοια event και περιμένει πώς και πώς να δει εκείνους που έχει ως πρότυπα – είδωλα – πες το όπως θες. Πού αλλού έχει την ευκαιρία αυτό το κοινό να δει δωρεάν τους ίδιους καλλιτέχνες που έχει μάθει να βλέπει μόνο στην τηλεόραση και το Youtube; Άντε και τη μία φορά που θα δώσουν λεφτά να τους δουν να εμφανίζονται σε ένα νυχτερινό κέντρο.

 

Ακόμα κι αν δεν θυμάσαι πώς μπορεί να ήσουν εσύ πριν 10 – 15 – 30 χρόνια βλέποντας τα δικά σου πρότυπα επί σκηνής, όσο διαφορετικά κι αν ήταν τότε αυτά, μπορείς να αναγνωρίσεις σε ένα νεανικό πρόσωπο τη χαρά που ένιωθε την Παρασκευή το απόγευμα. Έβλεπα τόσο κόσμο να τραγουδά και να χορεύει σε έκσταση. Έβλεπα μόνο χαρούμενες φάτσες.

Το success story της Amita Motion

Η Ημέρα Θετικής Ενέργειας από την Amita Motion της Coca Cola Τρία Έψιλον ήταν παρούσα ακόμα και στα χρόνια της πολύ μεγάλης κρίσης. Τότε που όλες οι εταιρείες φοβόντουσαν να αναλάβουν κάποιο μεγάλο project. Τις χρονιές που οι πολλοί προτιμούσαν να μην σκεφτούν καν κάτι μεγάλο. Και ήταν κάθε μία από αυτές τις χρονιές η απόδειξη ότι η αγορά χρειάζεται πάρα πολύ παρόμοια event για να κινηθεί.

Μπορεί στους πολλούς να φαίνεται απλοϊκό αλλά είναι τόσες και τόσες οι εταιρείες που εμπλέκονται για τη διοργάνωση, τόσα και τόσα τα οφέλη για πολύ κόσμο, τέτοια η τονωτική ένεση σε μια αγορά που φαινόταν να φυτοζωεί. Και η Amita Motion κατάφερε όχι απλά να δίνει κάθε χρόνο αυτή την τονωτική ένεση αλλά και να χτίσει το δικό της προφίλ μέσα από αυτή τη διοργάνωση.

 

Η Amita Motion της Coca Cola Τρία Έψιλον είναι από τα πολύ λίγα brands που έχουν καταφέρει να συνδεθούν τόσο καλά και για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα με μια διοργάνωση. Κι έχει καταφέρει να συνδέσει το όνομά της με την Θετική Ενέργεια και αυτό το τεράστιο πάρτι που γίνεται κάθε χρόνο. Η Amita Motion έχει γίνει συνώνυμο της Θετικής Ενέργειας και είναι σίγουρα ότι είναι πολλά τα άλλα brands που ζηλεύουν αυτή την 9χρονη πορεία.

Η ευκαιρία των καλλιτεχνών

Σε μια εποχή που οι δίσκοι δεν κινούνται, τα νυχτερινά μαγαζιά έχουν περιορισμένες ημερομηνίες λειτουργίας και το μόνο όπλο κάθε ανερχόμενου καλλιτέχνη είναι το internet, το να εμφανιστούν μπροστά σε 65.000 κόσμο, μόνο ευκαιρία μπορεί να χαρακτηριστεί για τον κάθε έναν από αυτούς. Όσο χρόνο κι αν πήρε ο καθένας στη σκηνή.

Κωνσταντίνος Αργυρός, Κώστας Μαρτάκης, Ελένη Φουρέιρα, Boys + Noise, Demy, ΜΕΛΙSSES. Οι guests: Γιώργος Σαμπάνης,  Μύρωνας Στρατής & Ησαΐας Ματιάμπα, Stan, Stavento. Οι Freaky Fortune με τον Riskykidd. Αλλά και οι Dj Kas, Josephine, Oge, Steve, Toquel, παρέα με τον Dj Pitsi που βρισκόταν όλο το βράδυ στο “positive booth”.

 

Για όλους αυτούς, η Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion είναι σαν μια μικρή τιμητική διάκριση. Θα ήθελαν πολλοί άλλοι να είναι στη θέση τους. Και οι ίδιοι κρίνονται κάθε φορά με την παρουσία τους σε αυτή τη διοργάνωση. Και οι περισσότεροι φαίνεται να αντιλαμβάνονται πολύ καλά το πόσο σημαντικό για εκείνους είναι να πάει καλά κάθε χρόνο αυτή η βραδιά. Για να έχουν και άλλη μία την επόμενη χρονιά.

Ραντεβού στην επόμενη Ημέρα Θετική Ενέργειας.