ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Τα επόμενα τηλεοπτικά κολλήματα

Μια ματιά σε μια ντουζίνα τρέιλερ νέων σειρών που έρχονται μετά το καλοκαίρι.

Κοιτώντας συγκεντρωτικά τα τρέιλερ τωνν νέων σειρών που τα Αμερικάνικα δίκτυα πρόκειται να εξαπολύσουν στο ανυποψίαστο κοινό από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οι δύο ξεκάθαρες τάσεις που παρατηρούνται είναι η μία πλήρως αναμενόμενη και η άλλη κάπως τυχαία ίσως αλλά ξέρεις πώς είναι το Χόλιγουντ, δεν υπάρχει τυχαίο, τα πάντα σκάνε σε ζευγαράκια, από τις ταινίες για μετεωρίτες που αφανίζουν τη Γη μέχρι σειρές για εξορκισμούς.

Η μία τάση: reboots. Φυσιολογικό. Η αξία του brand name ήταν πάντα ισχυρή, αλλά ποτέ περισσότερο από ό,τι σε μια εποχή υπερπροσφοράς όπου κάνουν πρεμιέρα σε ένα χρόνο πιο πολλές σειρές από όσες είναι οι μέρες. Πώς θα ξεχωρίσει το δικό μας αστυνομικό από τα 17 άλλα αστυνομικά που ντεμπουτάρουν την ίδια σεζόν; Απλό, το δικό μας αστυνομικό έχει το ίδιο όνομα με κάτι που έβλεπες όταν ήσουν παιδάκι και είχαμε ‘90s και κανείς δεν είχε ιδέα ότι υπήρχε κακό στον κόσμο. Τα reboots σειρών, πολύ περισσότερο από τα αντίστοιχα κινηματογραφικά, είναι το ‘κόψε δρόμο’ των επιτραπέζιων.

Έχουμε πολλά τέτοια φέτος, άλλα για το Σεπτέμβρη, άλλα για το χειμώνα, Θα δούμε τρέιλερ για τα πιο κοντινά, αλλά θα αναφέρουμε εν τάχει και τα υπόλοιπα που έρχονται.

Η δεύτερη τάση, που με ευχαριστεί πολύ περισσότερο για να είμαι ειλικρινής, είναι οι σειρές που ξεκινούν την ιδέα τους από κάποιου είδους ταξίδι στο χρόνο. Αν το καλοσκεφτείς και οι δύο αυτές τάσεις την ίδια διάθεση για απόδραση εκφράζουν, απλά τουλάχιστον στη δεύτερη μπορεί να σφάξουμε και κανά Ναζί ή να ταξιδέψουμε στο τέλος του κόσμου.

Πάμε να δούμε μαζεμένα τα τρέιλερ ανά κατηγορία.

Ι. TA REBOOTS

MACGYVER

O Lucas Till (ένας από τους X-Men που δεν θυμάσαι στην καινούρια γενιά) παίζει τον MacGyver, δηλαδή τον τύπο που μπορεί να αποδράσει ή / και διαλύσει ένα κτίριο με βόμβα χρησιμοποιώντας μόνο ένα συνδετήρα, μια μισοφαγωμένη Lacta και κάτι παλιά torrents της σειράς του 1985. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το CBS αντικατέστησε τους πάντες στον πιλότο (ηθοποιούς και δημιουργικό τιμ) εκτός από τον πρωταγωνιστή και τον τύπο που έπαιζε στο ‘CSI’, επιβεβαιώνοντας σε όσους είχαν αμφιβολία πως η creative ντιρεκτίβα του συγκεκριμένου πρότζεκτ ήταν βασικά ‘φτιάχτε κάτι για να παίζουμε στη θέση του ‘CSI’ κι ένας από τους χαρακτήρες να λέγεται MacGyver, θενξ’.

THE EXORCIST

H σειρά βασίζεται στο βιβλίο του Γουίλιαμ Μπλάτι παίρνοντας τη γνωστή οδό του ‘δεν είναι ριμέικ, είναι νέα διασκευή του πρωτότυπου υλικού’. Έστω, και πάλι generic σειρά με εξορκισμούς δείχνει, αλλά θα τη δούμε επειδή παίζει η Geena Davis (που για κάποιο λόγο φαίνεται να ταιριάζει με τόσο απολαυστικά creepy τρόπο σε ένα περιβάλλον τρόμου) κι επειδή σκηνοθετεί ο Rupert Wyatt που έκανε το ‘Rise of the Planet of the Apes’ μια από τις κατεξοχήν ‘καλύτερες από όσο είχαν δικαίωμα να είναι’ μπλοκμπάστερ ταινίες της εποχής μας. Επίσης μοιάζει να έχει μπόλικα cool / creepy οπτικά στοιχεία.

LETHAL WEAPON

O Clayne Crawford του ‘Rectify’ μπαίνει στον ρόλο του Martin Riggs, το οποίο όλοι ξέρουμε πως απλά δε γίενται. Ο Damon Wayans είναι ο Murtaugh. Οι δυο τους παίζουν στην τηλεοπτική μεταφορά του θρυλικού ‘Lethal Weapon’ του Shane Black, το οποίο μου θυμίζει να σας πω να πάτε να δείτε το ‘Nice Guys’ (του Shane Black) που είναι το ‘Lethal Weapon’ στο Λος Άντζελες των ‘70s με τον Russell Crowe σε επικά κέφια.  Για τη σειρά δεν.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ

Το ‘Prison Break’ επιστρέφει για να πιάσει την ιστορία από εκεί που την άφησε(?!), το ‘24: Legacy’ φαντάζεται την αδιάκοπη περιπέτεια, τα ‘dammit!’ και τις πολιτικές ίντριγκες του ‘24’ αλλά χωρίς τον Jack Bauer, το ‘Training Day’ θα μας συστήσει ένα αταίριαστο ζευγάρι αστυνομικών (ο ένας νέος και ιδεαλιστής, ο άλλος έμπειρος και ηθικά γκρίζος, τρελό), μα κυριότερα έχουμε νέο ‘Star Trek’ από τον σπουδαίο Bryan Fuller (του ‘Hannibal’). Όλα αυτά επιστρέφουν μετά το Γενάρη ωστόσο, οπότε πάμε παρακάτω.

ΙΙ. ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

TIMELESS

Ο Shawn Ryan (‘The Shield’, ‘Terriers’) επιστρέφει στις οθόνες μας έχοντας πάντως αρκετό καιρό να σκοράρει μια επιτυχία (το θυμάστε το ‘Last Resort’; το ‘Chicago Code’;) με ένα concept που ακούγεται πολλά υποσχόμενο όσο και πολύ ακριβό, και άρα σοβαρό στοίχημα για τσάκα-τσάκα κόψιμο. Μια τριμελής ομάδα αταίριαστων ανθρώπων βρίσκεται στην άβολη θέση να πρέπει να ταξιδεύει στο χρόνο κυνηγώντας έναν εγκληματία ο οποίος το έχει βάλει σκοπό να καταστρέψει την ιστορία. Δε θέλω να τους το φέρω απότομα αλλά ο εγκληματίας μάλλον πέτυχε το σκοπό του γιατί ζούμε στο timeline όπου κόπηκε στην 1η του σεζόν το ‘Terriers’. Σκηνοθετεί ο Neil Marshall (που με έλιωσε σε τρόμο με το ‘Descent’) και με έλιωσε σε επικό περιπετειορομάντσο στο ‘The Watchers on the Wall’ του ‘Game of Thrones’.

FREQUENCY

Αστυνομικός διαπιστώνει πως μπορεί να έρθει σε επαφή με το νεκρό πατέρα της μέσω ραδιοεπικοινωνίας που διαπερνά το χώρο και το χρόνο. Δουλεύουν μαζί σε μια υπόθεση, κάνουν bonding και, τίποτα, απειλούν να διατρήσουν το χρονικό συνεχές. Αν όλα αυτά σου θυμίζουν κάτι είναι επειδή είναι βασισμένο στη ομώνυμη ταινία του Gregory Hoblit. Οπότε αυτό ντουμπλαρει και ως reboot, ναι. Αν το πετύχατε στο τηλεοπτικό bingo του 2016 μάλλον κερδίσατε.

ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ

Έχουμε άλλα δύο ταξίδια στο χρόνο αλλά πάνε προς χειμώνα. Στο ‘Time After Time’ ο HG Wells, ο γνωστός, ο θρυλικός συγγραφέας, ταξιδεύει στο χρόνο κυνηγώντας τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη στο σήμερα. Ξέρετε κάτι; Θα το πάρω. Γράφει ο Kevin Williamson, πρωταγωνιστεί ο Freddie Στρώμα (του ‘UnREAL’).

 

Τόσο αυτό όσο και το ‘Making History’ (με λουζεράκο που ταξιδεύει στην εποχή της διακήρυξης της Ανεξαρτησίας για να κάνει πόζα στους θρυλικούς προγόνους του) τα πιστεύω πάρα πολύ. Είναι όσο σαχλά πρέπει να είναι μια fun σειρά της σημερινής μη-καλωδιακής τηλεόρασης.

ΙΙΙ. ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ

SON OF ZORN

Καλά, εδώ τι να πούμε για αυτό το πράγμα. Το concept μιλάει από μόνο του, είναι τρομερά εφετζίδικη ιδέα, ένας τύπου He-Man ήρωας επιστρέφει στα προάστια για να τα ξαναβρεί με την απομακρυσμένη οικογένειά του κάνοντας πράγματα όπως να πάρει δώρο στον γιο του έναν μυθικό γύπα τον οποίον μετά θα πρέπει να αποκεφαλίσει επειδή ΟΚ, που θα το βάλουμε ολόκληρο θηρίο, στο γκαράζ; Κι άντε μετά να σκουπίζεις τα αίματα. Πολλή μανούρα δικέ μου, δεν έμενες εκεί στο κάστρο σου;

Τίποτα, αυτό με μια καλή διαχείριση μπορεί να βγάζει γέλιο για χρόνια. Χλιαρό σημάδι ότι το κανάλι ξαπόστειλε τους αρχικούς υπεύθυνους (τους δημιουργούς του ‘Wilfred’) ωστόσο οι Phil Lord & Chris Miller χτίζουν μια μίνι κωμική αυτοκρατορία (‘22 Jump Street’, ‘The Last Man on Earth’, ‘The LEGO Movie’) και τους πιστεύουμε.

THE GOOD PLACE

Fantasy sitcom από τον Mike Shur των ‘Brooklyn Nine-Nine’ και ‘Parks and Recreation’ για μια γυναίκα που σκοτώνεται και περνάει στη μετά θάνατον ζωή από λογιστικό λάθος, και με τρόμο διαπιστώνει πως όλοι εκεί είναι αγνοί και καλοί και καθαροί κι η ίδια βασικά θέλει να βγει σε ένα μπαρ ή να βριστεί λίγο. Κόλαση. Πρωταγωνιστεί η Kristen Bell οπότε προσωπικά το αγοράζω αυτόματα, και μαζί ο Ted Danson ο οποίος τα τελευταία χρόνια βαριέται τόσο πολύ που θα απολαμβάνω τη σειρά ένα τσικ παραπάνω.

NO TOMORROW

Γυναίκα ερωτεύεται γείτονά της (που τον παίζει ο ‘Galavant’ αυτοπροσώπως) ο οποίος είναι από εκείνα τα παλαβά τυπάκια που πιστεύουν πως έρχεται η Αποκάλυψη. Μυρίζει φουλ quirky ρομάντσο με σοβαρές δραματικές πινελιές που έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις (‘Jane the Virgin’, ‘Crazy Ex-Girlfriend’) και επίσης στοιχηματίζω ό,τι θες πως αν η σειρά κοπεί στην 1η σεζόν τότε όντως θα συμβεί η Αποκάλυψη.

ΙV. ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

SHOTS FIRED

Για σβήσιμο μερικές κανονικές σειρές. Ούτε γνώριμοι τίτλοι, ούτε κουλά concepts. Είναι ‘οι νορμάλ σειρές’. Αυτή είναι ένα event mini-series που πατάει πάνω στην διαφυλετική ένταση της εποχής με μια πολύ προβοκατόρικη ιδέα: ένας μαύρος αστυνομικός σκοτώνει έναν λευκό έφηβο σε μια πόλη του Νότου. Δυνατό. Επίφοβο. Πάρα πολύ ενδιαφέρον.

DESIGNATED SURVIVOR

Εκείνο όπου ο Kiefer Sutherland γίνεται Πρόεδρος των ΗΠΑ επειδή τρομοκράτες σκότωσαν όλη τη υπόλοιπη κυβέρνηση. ΟΚ.

CONVICTION

Και τέλος, η Hayley Atwell πρωταγωνιστεί στο νέο τύπου Shonda σαπουνοπεραπολιτικό δράμα που δε θα μπορούμε να σταματήσουμε να βλέπουμε. Εν μέρει επειδή μοιάζει πιθανώς εθιστικό αλλά κυρίως επειδή θα βλέπαμε την Hayley Atwell (‘Agent Carter’) στα πάντα.