ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Το απόλυτο 80s ταξίδι αναμνήσεων παίζεται ήδη στο National Geographic

Βλέπουμε το Τοp 10 των 80s με τον Rob Lowe στο National Geographic και θυμόμαστε γιατί η συγκεκριμένη δεκαετία είναι, τελικά, «η παιδική μας ηλικία».

Η νοσταλγία, για να έχει επιτυχία στην τηλεόραση, θα πρέπει να γίνει σωστά.

Αν τα καταφέρει, θα ξεθάψει μνήμες-θησαυρούς στον θεατή και θα τον κάνει να ανυπομονεί για το επόμενο επεισόδιο. Κάτι που συμβαίνει, σχεδόν αυτόματα και νομοτελειακά, αν αυτό το λαμπερό τηλεοπτικό περιτύλιγμα, σε μεταφέρει στην εποχή που άρχισες να καταλαβαίνεις τον κόσμο, ή την εποχή που μεγάλωσες. Μιλάω για τη δεκαετία του ’80 και μπορώ να θυμηθώ τις πρώτες μου κασέτες, το Subbuteo, το ραδιόφωνο που είχαν οι γονείς μου στην κουζίνα και έπαιζε Μαντόνα. Άλλοι θα τα θυμούνται για τις ντισκοτέκ, τις πρώτες μέρες του MTV, τα φλιπεράκια.

Μουσικά πρόκειται για τη δεκαετία που η ποπ αποθεώθηκε, το ροκ μεγαλούργησε, το heavy metal εκτοξεύτηκε. Ήταν η εποχή που άνοιξαν στις αίθουσες ταινίες-ορόσημα της παιδικής μας ηλικίας, που μάθαμε τον όρο «κινητό τηλέφωνο», που δημιουργήθηκε το www και ξεκίνησε η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των διασυνδεδεμένων σε υπολογιστή.

Εκείνη την εποχή τέχνες σαν τον κινηματογράφο και τη μουσική ξεκίνησαν δειλά-δειλά να περνούν στην ψηφιακή εποχή. Τα 80s, που είναι τόσο κοντά και τόσο μακριά (βρίσκονται ήδη 40 χρόνια πίσω), είναι η εποχή που ο κόσμος κατάλαβε πώς θα είναι τα πράγματα στο μέλλον.

Γιατί όμως αυτός ο πρόλογος για τα 80s; Γιατί μόλις είδα τη νέα σειρά του National Geographic «TΟΡ 10 των 80s» και ήταν σαν να έκανα μία κατάδυση στην αγαπημένη αυτή δεκαετία. Πρόκειται για μία παραγωγή του ειδώλου της pop κουλτούρας, Rob Lowe (μαζί με τη βραβευμένη με Emmy ομάδα της Νutopia) και ο ίδιος μας παρασύρει σε ένα ταξίδι αναμνήσεων στις πιο αξέχαστες στιγμές της δεκαετίας του ‘80.

Σε 6 διασκεδαστικά επεισόδια κάνει αναδρομή σε αξέχαστες στιγμές των eighties και μας ξαναθυμίζει γεγονότα και καταστάσεις που διαμόρφωσαν αυτή τη δεκαετία. Η μόδα και η street κουλτούρα, τα gadgets, το fast food, τα παιχνίδια, η μουσική και άλλες κομβικές στιγμές που έχουν αντέξει στον χρόνο θα κάνουν παρέλαση στην οθόνη από εγκεκριμένους ειδικούς που επιμελήθηκαν το Top 10 της εποχής.

Ανάμεσα τους βρίσκονται ο συγγραφέας και οικονομολόγος Alvin Hall, ο βιογράφος της pop κουλτούρας Brian Jay Jones, η κριτικός και συγγραφέας Jen Chaney, η παρουσιάστρια Katie Puckrik, ο καθηγητής μουσικής Jason King, ο αρχισυντάκτης του Adweek και συγγραφέας Robert Klara, η σεφ και παρουσιάστρια Carla Hall και ο συνιδρυτής της Apple, Steve Wozniak.

Έτσι, αν θέλετε να ξαναζήσετε ή να δείτε για πρώτη φορά την εμβληματική συναυλία Live Aid με headliners τους Queen στο Wembley του Λονδίνου, να μάθετε τις ιστορίες πίσω από την επιτυχία των Air Jordan και Vans, να καταλάβετε γιατί είχαν πέραση οι βάτες, από που προήλθε το slogan “Just Do It” της NIKE, να γνωρίσετε πώς δημιουργήθηκαν τα Nintendo GameBoy, Apple Macintosh και Sony Walkman, να ακούσετε την ιστορία του Happy Meal των McDonalds, ή να δείτε τις πρώτες μέρες της πίτσας Domino’s αλλά και να θυμηθείτε τα Χελωνονιντζάκια και τον He-Man δεν έχετε να κάνετε τίποτε άλλο από το να βουτήξετε σε αυτό το φοβερά διασκεδαστικό ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων που προβάλλεται αποκλειστικά από το National Geographic.

Ας πέσει το τρέιλερ.

Αναλυτικά τα επεισόδια της σειράς:

Οι Πιο Πολυσυζητημένες Στιγμές
Ο Rob Lowe ξαναζεί τις πιο πολυσυζητημένες στιγμές της δεκαετίας του ’80. Από τον γάμο του Charles και της Diana, το μυστήριο του ποιος πυροβόλησε τον J.R., και την εμβληματική συναυλία Live Aid με την ιστορική εμφάνιση των Queen, μέχρι τον απελπισμένο αγώνα για τη σωτηρία της Baby Jessica, αλλά και την άκρως προκλητική εμφάνιση της Madonna στα πρώτα VMAs του MTV, ο Rob αποκαλύπτει τις ιστορίες πίσω από τα γεγονότα που καθόρισαν την εποχή.

Μόδα Του Δρόμου
Ο Rob Lowe ανατρέχει στις μεγαλύτερες τάσεις της λεγόμενης μόδας του δρόμου των ’80s, αποκαλύπτοντας τις ιστορίες πίσω από την επιτυχία που είχαν τα Air Jordan, τα Ray-Ban, οι βάτες, τα αθλητικά παπούτσια Vans, το Spandex, το στυλ «Miami Vice» και άλλα στυλ που έγιναν μόδα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας.

Διαφημίσεις
Ο Rob Lowe προβάλλει τις 10 καλύτερες διαφημίσεις της δεκαετίας του ’80. Ερευνά πώς η παγκόσμια επιτυχία μάρκετινγκ του MTV εμπνεύστηκε από μια υπέροχη ιδέα του 1956, γιατί η εμβληματική διαφήμιση της Apple «1984» παραλίγο να μην προβληθεί και αποκαλύπτει από πού προήλθε το «Just Do It» της Nike, ένα από τα πιο διάσημα σλόγκαν όλων των εποχών.

Γκάτζετ
Ο Rob Lowe εξερευνά τα 10 καλύτερα γκάτζετ της δεκαετίας του ’80, συμπεριλαμβανομένων θρυλικών εφευρέσεων όπως το Apple Macintosh, το Sony Walkman, το Nintendo Gameboy, το κινητό τηλέφωνο, τη βιντεοκάμερα και μελετά το πώς συνέβαλαν στη διαμόρφωση του σύγχρονου κόσμου.

Fast Food
Ο Rob Lowe αποκαλύπτει τις συναρπαστικές ιστορίες πίσω από τη δημιουργία των 10 κορυφαίων fast food της δεκαετίας του 1980. Μάθετε πώς η τεράστια επιτυχία του Hot Pocket βασίστηκε σε τεχνολογία αιχμής της δεκαετίας του ’80, γιατί η εγγύηση 30 λεπτών της Domino’s ήταν ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα και πώς ξεκίνησε το McDonald’s Happy Meal.

Παιχνίδια
Ο Rob Lowe παρουσιάζει τα Top 10 παιχνίδια των 80s, αποκαλύπτοντας τις εκπληκτικές ιστορίες για το πώς ξεκίνησε ο He-Man, τα Χελωνονιντζάκια, οι κούκλες Cabbage Patch Kids και πολλά άλλα. Εφευρέτες αλλά και καταναλωτές διερευνούν γιατί παιχνίδια όπως ο Κύβος του Rubik και τα Transformers εξακολουθούν να είναι μεγάλο μέρος της ζωής μας σήμερα, ενώ άλλα όπως το Teddy Ruxpin και το Care Bears, παρέμειναν στη δεκαετία του ’80.

Τα νέα επεισόδια θα προβάλλονται κάθε Κυριακή στις 21.50 στο National Geographic. Το National Geographic είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision.