AP PHOTO Harms
ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΙΚΟ MASHUP

Βιβλιοφαγικό mashup v163: #DollyPartonChallenge και στα βιβλία

Όλα τα λινκς, οι ειδήσεις, τα εξώφυλλα που χρειάζεται να ξέρεις αυτή τη βδομάδα από τον χώρο του βιβλίου.

Με #DollyPartonChallenge, ένα βιβλίο για τη ρατσιστική βία, ένα βιβλίο που έχει ξεσηκώσει συζητήσεις στην Αμερική και λίγα λόγια για τα βιβλία που παρατάμε κάνουμε ποδαρικό στον Φεβρουάριο, στο Βιβλιοφαγικό mashup v163 που κρατάτε στα χέρια σας.

ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΙΚΟ #DOLLYPARTONCHALLENGE

Είμαι απόλυτα σίγουρος πως θα έχετε δει το meme που γέμισε τα social networks τις προηγούμενες ημέρες. Ναι, αυτό με τις φωτογραφίες από LinkedIn, Facebook, Instagram και Tinder λέω.

Το συγκεκριμένο κόνσεπτ πρωτοεμφανίστηκε στο Twitter της Dolly Parton και, παρότι η ίδια μάλλον δεν είχε ιδέα τι ξεκίνησε, το challenge πήρε στη συνέχεια το όνομά της και επεκτάθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο, με ανθρώπους, εταιρείες και οργανισμούς να ανεβάζουν τη δική τους τετράδα φωτογραφιών και να γεμίζουν τα ίντερνετς με #DollyPartonChallenge για σχεδόν ένα δεκαήμερο.

Τώρα που σχεδόν όλοι όσοι γνωρίζετε έχουν ασχοληθεί με το meme, ας δούμε τα καλύτερα βιβλιοφιλικά #DollyPartonChallenge που πετύχαμε στα social τις προηγούμενες ημέρες.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@dollyparton, this is genius. We just couldn’t resist! 😂

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ABRAMS Books (@abramsbooks) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Gallery Books—a book for every platform. 💼 🤓 🤳 🛏️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gallery Books Group (@gallerybooks) στις

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ

Mέσα από ένα πρωτότυπο, μοναδικό βιβλίο παρουσιάζεται το ξέσπασμα της ρατσιστικής βίας που, με μπροστάρη τη Χρυσή Αυγή, βίωσε τα προηγούμενα χρόνια η Ελλάδα.

Το ‘Βάλ’τους Χ – Ο Μαύρος Χάρτης της Ρατσιστικής Βίας’ είναι ένα λεύκωμα που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Τόπος και αποτελεί ένα μικρό μόνο δείγμα των επεισοδίων ρατσιστικής βίας που συγκεντρώνει η καμπάνια ValtousX.

Το ValtousX είναι ένας διαδικτυακός χάρτης που εντοπίζει και αναδεικνύει την αφανή εγκληματικότητα που συνδέεται με τις ρατσιστικές επιθέσεις στον δημόσιο χώρο. Παρότι με τη δίκη της Χρυσής Αυγής πολλά από τα ρατσιστικά εγκλήματα έρχονται στο φως, η έκταση τέτοιων επεισοδίων δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό. Αυτό επιχειρεί να πετύχει το ValtousX, μια προσπάθεια που ξεκίνησε από τη σύμπραξη του Ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ με το HumanRights360.

Στο βιβλίο ‘Βάλ’τους Χ – Ο Μαύρος Χάρτης της Ρατσιστικής Βίας’ περισσότεροι από 50 κομίστες σχεδιάζουν 100 επιθέσεις, ακολουθώντας μια χρονολογική σειρά από την ίδρυση της Χρυσής Αυγής, την εκλογική επιτυχία της οργάνωσης και την αύξηση της ρατσιστικής βίας, τον Αμπουζίντ Εμπάρακ και τον Παύλο Φύσσα, μέχρι και τη δίκη που διεξάγεται από το 2015.

Τα εκπληκτικά σκίτσα των δημιουργών, που άλλοτε αποτυπώνουν ωμά τις επιθέσεις και άλλοτε χρησιμοποιούν την τέχνη για να μεταδώσουν συναισθήματα, που συνοδεύονται από κείμενα που μιλούν για το κάθε γεγονός, κάνουν το ‘Βάλ’τους Χ – Ο Μαύρος Χάρτης της Ρατσιστικής Βίας’ μια ιδιαίτερη, ξεχωριστή έκδοση. Ταυτόχρονα, όλα τα έσοδα των πωλήσεών του ενισχύουν την πολιτική αγωγή στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Όταν βρεθείτε ξανά στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας αναζητήστε το βιβλίο και ξεφυλλίστε το. Ας γνωρίζουμε τα συνέβησαν ώστε να μην τα αφήσουμε να ξανασυμβούν.

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Μπορεί εντός των τειχών να είχαμε ελάχιστες αξιόλογες νέες κυκλοφορίες μέσα στην περασμένη εβδομάδα, αλλά στην Αμερική οι πρώτες μέρες του Φεβρουαρίου μας δώσανε οκτώ φρέσκα βιβλία στα οποία αξίζει να ρίξετε μια ματιά.

Things in Jars’ της Jess Kidd, όπου η Bridie Devine, μια ντετέκτιβ που ξέρει πως να διαβάζει σώματα και να ανακαλύπτει εξαφανισμένους ανθρώπους, βρίσκεται στην υπόθεση της αναζήτησης ενός κοριτσιού με παράξενες δυνάμεις που έχει μπει στο στόχαστρο συλλεκτών περίεργων ανθρώπων.

The Lost Book of Adana Moreau’ του Michael Zapata, όπου όταν ένας άνδρας βρίσκει ένα μυστηριώδες, παλιό χειρόγραφο επιστημονικής φαντασίας ανάμεσα στα υπάρχοντα του συγχωρεμένου παππού του, αποφασίζει να αναζητήσει τον συγγραφέα του σε ένα ταξίδι που τον οδηγεί στη Νέα Ορλεάνη, στον απόηχο του Τυφώνα Κατρίνα.

The Resisters’ της Gish Jen, που διαδραματίζεται στο δυστοπικό μέλλον της Αμερικής, εκεί που οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο κοινωνικές τάξεις, τους Netted που μονοπωλούν την πρόσβαση στην τεχνολογία, τον πλούτο και τα πολιτικά δικαιώματα και τους Surplus, που αναγκάζονται να ζουν με τον βασικό μισθό και χωρίς κανένα ανθρώπινο δικαίωμα, με την πρωταγωνίστρια Gwen να δέχεται την πρόσκληση να ανέλθει από τους Surplus στους οποίους γεννήθηκε, στους Netted που λαχταρά.

Upright Women Wanted’ της Sarah Gailey, όπου μια γυναίκα κρύβεται στο καρότσι ενός βιβλιοθηκονόμου για να αποδράσει από έναν προσυμφωνημένο γάμο και να αναζητήσει δικαιοσύνη για την πρώην αρραβωνιαστικιά του παραλίγο άντρα της, την πραγματική της αγάπη, που εκτελέστηκε για τον αντιφασιστικό της ακτιβισμό.

All the Stars and Teeth’ της Adalyn Grace, με την πριγκίπισσα ενός νησιωτικού βασιλείου να αποτυγχάνει ένα απαραίτητο μαγικό τεστ και να πρέπει να βρει τρόπο να επανέλθει και να ανακτήσει το θρόνο, με τη βοήθεια ενός πειρατή με τα δικά του μαγικά προβλήματα.

Everywhere You Don’t Belong’ του Gabriel Bump, με τον Claude McKay Love, έναν νεαρό άντρα που βιώνει θλίψη και απογοήτευση με τον ίδιο ρυθμό που νιώθει έρωτα και προσωπικές νίκες, ένας έφηβος που οδηγεί τον εαυτό του μέσα στην εφηβεία όσο καλύτερα μπορεί, μέσα σε μια πόλη που έχει γίνει συνώνυμη με τη βία.

Verge’ της Lidia Yuknavitch, μια συλλογή διηγημάτων που διαπραγματεύεται το όρια μεταξύ τέχνης, σεξ και τραύματος, μέσα από ιστορίες όπως εκείνη ενός 8χρονου που μεταφέρει κατεψυγμένα ανθρώπινα όργανα στους δρόμους της Ανατολικής Ευρώπης ή εκείνη ενός παιδιού που πολεμά τους bullies του σχολείου του επινοώντας μια νέα θρησκεία.

The Queen’s Assassin’ της Melissa de la Cruz, με τον κορυφαίο δολοφόνο του βασιλείου, που είναι δεμένος με ένα μαγικό όρκο με τη βασίλισσα, να αναγκάζεται να δεχτεί μια νέα ασκούμενη όταν ο πόλεμος πλησιάζει, αλλα τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο όταν οι δυο τους αρχίζουν να ερωτεύονται.

AND NOW, THIS

Τούτο εδώ που βλέπετε είναι το trailer του ‘The Booksellers’, ενός ντοκιμαντέρ που ασχολείται με τους βιβλιοπώλες σπάνιων βιβλίων. Η ταινία θα προβληθεί τον Μάρτιο στα σινεμά της Αμερικής. Σε εμάς; Να είστε σίγουροι πως θα την ψάξουμε αν ποτέ το Βιβλιοφαγικό mashup κάνει το δικό του, βιβλιοφιλικό κινηματογραφικό φεστιβάλ.

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ #INSTAVIVLIO

Παράθυρο στον κόσμο του βιβλίου, ταξίδι στις ιστορίες της λογοτεχνίας, είσοδος στο τούνελ της συγγραφικής δημιουργίας σήμερα στις φωτογραφίες του #instavivlio μας. See what I did there?

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Περπατώντας στην #εθνικηβιβλιοθηκητηςελλαδος είδα πολλες τέτοιες πόρτες με ανθρώπους κλεισμένους μέσα σε αιθουσες , αφοσιωμένους στην μελέτη τους (με οτιδήποτε κι αν έχει να κάνει αυτή)! Πόσο σας βοηθάει εσάς να διαβάζετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον? Εμένα παρα πολύ πάντως! Από τότε που είχα περάσει στην σχολή μου είχα ξεφύγει από τα όρια του δωματίου μου, όσον αφορά τη μελέτη μου! Προτιμούσα την βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου μου ή του γειτονικού Πανεπιστήμιου, που ήταν πιο ήσυχη ομολογουμένως! Και ακόμη και τώρα με βοηθάει πολύ στην συγκέντρωση μου ένα αρμονικό περιβάλλον! Πρέπει όλα να είναι τακτοποιημένα γύρω μου για να είμαι αφοσιωμένη σ αυτό που κάνω!⠀ Για εσάς παίζει ρόλο το περιβάλλον στο οποίο διαβάζετε?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ririsbookstories 📚 (@ririsbookstories) στις

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ

Την προπερασμένη εβδομάδα, στο Βιβλιοφαγικό mashup v161, μιλήσαμε για τέσσερις νέες κυκλοφορίες από την Αμερική. Ένα όμως από αυτά τα βιβλία έχει προκαλέσει τον περισσότερο θόρυβο σε αυτό τον πρώτο ένα μήνα και κάτι του 2020 στον εκδοτικό κόσμο της χώρας. Και όχι για καλό.

Το ‘American Dirt’ της Jeanine Cummins ήταν ένα από τα πολυαναμενόμενα βιβλία της χρονιάς, με τα δικαιώματά του να πωλούνται για περισσότερα από $1,000,000, πολλούς γνωστούς συγγραφείς να το παινεύουν και την κινηματογραφική του μεταφορά να βρίσκεται ήδη σε ανάπτυξη. Τώρα όμως, το βιβλίο της Cummins έχει οδηγήσει στο να γραφούν δεκάδες κείμενα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ενώ έχει προκαλέσει μια συνεχή συζήτηση online και offline.

Ορίστε πώς περιγράψαμε το βιβλίο εμείς πριν δύο εβδομάδες, για να έχετε μια ιδέα: “Μια σύγχρονη ιστορία μεταναστών, εκεί που η βιβλιοπώλης Lydia Perez και η οικογένειά της κάποτε απολάμβανε μια άνετη, μεσοαστική ζωή στο Ακαπούλκο, αλλά μετά τα καρτέλ ναρκωτικών εισβάλλουν στην πόλη και τώρα η Lydia μαζί με το γιο της βρίσκονται στο δρόμο για την Αμερική, μαζί με χιλιάδες ακόμη απελπισμένους μετανάστες.”

Το βιβλίο ήταν πανέτοιμο για πωλήσεις χιλιάδων αντιτύπων, αλλά η αρνητικότατη κριτική της Myriam Gurba τον Δεκέμβριο και κυριότερα εκείνη της Parul Sehgal στους New York Times, έφεραν αρχικά στο φως τα δεκάδες προβλήματα του μυθιστορήματος στον τρόπο με τον οποίο απεικονίζει το Μεξικό η συγγραφέας.

Ακολούθησε η ανάμεικτη κριτική της συγγραφέως Lauren Groff στο Times Book Review, με την αρχική μορφή της κριτικής να είναι αρκετά πιο θετική για το βιβλίο και απόσπασμά της (άκρως θετικό για το βιβλίο), που δεν υπάρχει στο τελικό κείμενο, να γίνεται quote στο Twitter του περιοδικού και να οδηγεί την ίδια τη Groff να ζητά δημόσια τη διαγραφή του tweet.

 

Αρκετοί συγγραφείς και κριτικοί χαρακτήρισαν το βιβλίο ως “πορνό τραύματος”, ένα μυθιστόρημα δηλαδή που μοιάζει να αντιμετωπίζει τον πόνο των χαρακτήρων του ως φετίχ, ενώ σημείωσαν δεκάδες λάθη και αντιφάσεις στις περιγραφές του Μεξικό από την Cummins, μια λευκή συγγραφέα. Ταυτόχρονα οι θετικές κριτικές ήταν εξίσου πολλές ή και περισσότερες από τις αρνητικές, ενώ η Oprah Winfrey επέλεξε στη συνέχεια το βιβλίο για το book club της, ξεσηκώνοντας ακόμη μεγαλύτερο θόρυβο γύρω από το ‘American Dirt’ και σπρώχνοντας περισσότερους από 130 συγγραφείς να της ζητήσουν με ανοιχτή επιστολή να ξανασκεφτεί την απόφασή της. Εκείνη πάντως είπε πως θέλει να ακούσει και τις δύο απόψεις σχετικά με το βιβλίο.

Από την άλλη πλευρά οι εκδότες της Cummins σε Αμερική και Αγγλία στάθηκαν στο πλευρό της και υπερασπίστηκαν το βιβλίο, με τη Flatiron Books να ακυρώνει το book tour της συγγραφέα. Αιτία οι απειλές που δέχτηκε η Cummins αλλά και μερικά από τα βιβλιοπωλεία που θα τη φιλοξενούσαν στην περιοδεία της ανά την Αμερική.

Ο όλος χαμός έχει ανοίξει για ακόμη μια φορά το ζήτημα του ποιος επιτρέπεται να αφηγείται ποιες ιστορίες, με τη μια πλευρά να μιλά για πολιτιστική εκμετάλλευση και να επισημαίνει πως χωρίς προσοχή και έρευνα μια λευκή συγγραφέας, για παράδειγμα, δεν μπορεί να μιλήσει αντιπροσωπευτικά για τις φωνές Latinx χαρακτήρων, και την άλλη πλευρά να μιλά για λογοκρισία.

Το θέμα έχει αρκετά πλοκάμια ακόμα, όπως ας πούμε το γεγονός πως σε ένα πάρτι για την έκδοση του ‘American Dirt’ οι καλεσμένοι γευμάτισαν σε τραπέζια με διακόσμηση που είχε και κομμάτια τσιμέντο με συρματοπλέγματα, γεγονός για το οποίο η Flatiron Books ζήτησε στη συνέχεια συγγνώμη.

Περισσότερο διάβασμα σχετικά με το θέμα στα κείμενα των Los Angeles Times, Book Riot, Vice, Electric Literature, The Atlantic και The Guardian

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

Ο Μάριος ρωτά, “Πρόσφατα προσπάθησα για πρώτη φορά να διαβάσω την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών του Τόλκιν και δεν τα κατάφερα να ολοκληρώσω το πρώτο βιβλίο καν, παρότι είχα αγαπήσει τις ταινίες. Για να μην αισθάνομαι πολύ άσχημα, για πες μου, ποιο βιβλίο εγκατέλειψες πρόσφατα παρότι το αγαπά πολύς κόσμος;

Φίλε Μάριε, να μια πολύ καλή ερώτηση που μου δίνει την ευκαιρία να μιλήσω και λίγο γενικότερα για τα βιβλία που εγκαταλείπει ο κόσμος συχνότερα.

Δε μου κάνει εντύπωση που παράτησες τον ‘Άρχοντα’. Παρότι εξακολουθούν να αποτελούν από τα αγαπημένα μου βιβλία, τα έργα του Τόλκιν και ειδικά ο ‘Άρχοντας’ δεν είναι για όλους τους αναγνώστες. Ο αργός ρυθμός και οι περιγραφές του ‘Αρχοντα’, τα ατελείωτα ονόματα και η αποσπασματικότητα του ‘Σιλμαρίλλιον’, η απλότητα και παιδικότητα του ‘Χόμπιτ’ δεν ταιριάζουν σε κάθε έναν και δεν είναι η πρώτη φορά που ακούω αναγνώστες να μην περνάνε πέρα από το πρώτο βιβλίο της τριλογίας.

Γενικά δε χρειάζεται να αισθάνεσαι καθόλου άσχημα όταν ένα βιβλίο δε σου πάει και το αφήνεις στην άκρη. Όπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ στο Oneman, βιβλία υπάρχουν πολλά, χρόνος λίγος και η ανάγνωση δεν είναι καταναγκαστικό έργο αλλά ευχαρίστηση. Διαβάζουμε ό,τι μας κάνει να περνάμε καλά και όχι ό,τι μας κάνει να σερνόμαστε από σελίδα σε σελίδα.

Έχει μεγάλο ενδιαφέρον το ποια βιβλία παρατάνε πιο συχνά οι αναγνώστες. Με μια ματιά στα βιβλία που υπάρχουν στα ράφια Abandoned, Unfinished, Did Not Finish, Dnf και Gave Up On των αναγνωστών του Goodreads, θα δούμε πως αρκετά βιβλία επαναλαμβάνονται. Τα ‘Catch-22’ του Joseph Heller (ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία), ‘Casual Vacancy’ της J.K. Rowling, ‘The Book Thief’ του Markus Zusak, ‘Outlander’ της Diana Gabaldon, ‘Game of Thrones’ του George R.R. Martin και ‘American Gods’ του Neil Gaiman φαίνεται να είναι από τα πιο δημοφιλή βιβλία που δεν ολοκλήρωσαν ποτέ οι αναγνώστες.

 

Όλα τα παραπάνω, αλλά και πασίγνωστα μυθιστορήματα της κλασικής λογοτεχνίας όπως το ‘1984’ του George Orwell και το ‘One Hundred Years of Solitude’ του Gabriel García Márquez που επίσης βρίσκονται στα ράφια με τα παρατημένα, είναι βιβλία που θεωρούνται κορυφαία στο είδος τους ή/και έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στο κομμάτι της λογοτεχνίας που υπηρετούν. Σχεδόν όλοι αναγνωρίζουν τους παραπάνω τίτλους και οι περισσότεροι από τους αναγνώστες έχουν διαβάσει έναν ή περισσότερους από αυτούς. Παρόλα αυτά είναι επίσης αρκετοί και εκείνοι που έχουν αφήσει στην άκρη αυτά τα βιβλία.

Το τελευταίο βιβλίο που δεν ολοκλήρωσα εγώ είναι το ‘Black Leopard, Red Wolf’ του Marlon James, ένα επικό, σε έκταση και σύλληψη, μυθιστόρημα φανταστικού που κυκλοφόρησε πέρυσι (και περιμένουμε μέσα στο 2020 και στα ελληνικά). Δεν ήταν πως δε μου άρεσε, το σύμπαν που έχει στήσει ο James είναι τόσο χορταστικά περίπλοκο που δε θέλεις να βγεις στιγμή από τον κόσμο του, αλλά έπεσε σε μια κακή αναγνωστική στιγμή για μένα. Περιμένει όμως ακόμα τη δεύτερη ευκαιρία του υπομονετικά.

Όλοι έχουμε βιβλία που δεν ολοκληρώσαμε. Δεν είναι όλα τα βιβλία για όλους, ούτε για όλες τις στιγμές, ιστορίες υπάρχουν πολλές. Χωρίς τύψεις, ας περάσουμε στην επόμενη, μέχρι να συναντήσουμε εκείνη που δε θα μπορούμε να αφήσουμε από τα χέρια.

Έχετε οποιαδήποτε ερώτηση για τα βιβλία; Ψάχνετε προτάσεις για ένα συγκεκριμένο είδος ή μια συγκεκριμένη διάθεση; Θέλετε να μάθετε κάτι για συγγραφείς ή για εκδοτικούς; Για τη λογοτεχνία γενικότερα; Θέλετε στοιχεία, αριθμούς, ονόματα, λίστες; Το βιβλιοφαγικό mashup έχει τις απαντήσεις, αρκεί να κάνετε τις ερωτήσεις.

Συμπληρώστε τη φόρμα παρακάτω και ίσως η δική σας ερώτηση να απαντηθεί σε μια από τις επόμενες Δευτέρες της στήλης μας. Περιμένουμε τις ερωτήσεις σας!

RANDOM LINKS

Το βιβλίο πεθαίνει (πάλι), αποτιμήσεις και προοπτικές της Ελληνικής πεζογραφίας κατά τη δεκαετία του ‘10, περί της ανύπαρκτης στρατηγικής για το ελληνικό βιβλίο, πότε απέκτησαν λογοτεχνική αξία τα βιβλία αυτοβοήθειας, πέθανε στα 92 της χρόνια η Βασίλισσα του Σασπένς Mary Higgins Clark, οι 50 καλύτεροι βιβλιοπώλες της ποπ κουλτούρας, για το μίσος προς τη λογοτεχνία, πώς η Amazon κατέστρεψε την έκδοση ενός μυστικού μυθιστορήματος του J.D. Salinger, προσοχή όταν δίνετε στο παιδί σας ένα λογοτεχνικό όνομα, για την άνοδο και το εύρος των Young Adult ανθολογιών, επιστρέφοντας στα βιβλία αφού ξεπέρασα τη χρυσή εποχή της τηλεόρασης, για ένα από τα καλύτερα παιδικά βιβλία φαντασμάτων που εκδόθηκαν ποτέ, για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Isaac Asimov και για το όραμα του συγγραφέα για το μέλλον, μήπως έχουμε φτάσει στην αποκορύφωση της λογοτεχνικής επίδειξης, τα κομικς ως ποίηση, το μεγαλύτερο μυστήριο της Agatha Christie έχει μείνει άλυτο, απονεμήθηκε στο ‘The Volunteer’ του Jack Fairweather το φετινό Costa Prize, για τα πρόστιμα καθυστέρησης δανεισμού βιβλίων στις βιβλιοθήκες, τι δεν έπιασαν οι μεγάλοι Ρώσοι συγγραφείς για το εγκληματικό μυαλό, πώς να ταξιδέψετε όπως ένας συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, για το πάρτι του Raymond Carver με καλεσμένο τον Charles Bukowski, η Βενετία είναι η υπέρτατη έμπνευση για κάθε συγγραφέα, ο σπαραγμός του Hans Christian Andersen.