ΠΟΤΟ

Τι δουλειά έχει ένα σαλέ στην καρδιά του Λονδίνου;

Αποκαλύπτουμε τις πιο συναρπαστικές World Class εμπειρίες σε ολόκληρο τον πλανήτη, από τους ανθρώπους που φέρνουν τη δημιουργία στο προσκήνιο. Ο Jimmy Garcia είναι ένας από αυτούς.

Όπως είχαμε γράψει και σε παλαιότερο κείμενο, μία από τις τάσεις στην bartending κοινότητα είναι η στροφή στο συναίσθημα, στην αλληλεπίδραση με τον πελάτη, στην συμμετοχή του στην εμπειρία. Η σημερινή μας ιστορία δεν θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα με αυτό το σκεπτικό. Ο Jimmy Garcia έχει δημιουργήσει στο Λονδίνο ένα μαγικό μέρος εμπειριών και απόλαυσης, “δανεισμένο” από τη Γαλλία, τις Άλπεις και τις εκδρομές του εκεί.

Το Jimmy’s Pop Up είναι ένα ski lodge με το επίκεντρό του να είναι το τυρί. Το γιατί, μας το λέει ο ίδιος ο εμπνευστής της ιδέας. “Βρήκα έμπνευση από την εμπειρία μου στη Γαλλία. Έχουμε ένα σαλέ όπου περνάμε τις διακοπές και καθόμασταν στο τραπέζι με ένα φίλο μου που είναι σκηνογράφος, και σκεφτήκαμε: ξέρεις, να κάνουμε ένα pop-up εστιατόριο για fondue στο Λονδίνο, γιατί σε όλους αρέσει το τυρί. Οπότε κάπως θέλαμε να μεταφέρουμε το πνεύμα των Άλπεων και να έχουμε ένα ζεστό και άνετο bar και εστιατόριο. Προσπαθούμε πάντα να κάνουμε κάτι πιο διαφορετικό και ιδιαίτερο”.

Μετέφερε δηλαδή τη μυσταγωγία, τη ζεστασιά και τις εμπειρίες ενός σαλέ των Άλπεων σε μία πόλη η οποία σπανιότατα βλέπει χιόνι αλλά οι κάτοικοί της θέλουν έστω και για ένα βράδυ να μυηθούν στο fondue και να μαγευτούν από τις καθηλωτικές εμπειρίες φαγητού που προσφέρει, από φαγητό που βρίσκεται στη φύση μέχρι επιτραπέζια μπάρμπεκιου.

Ο κόσμος έχει βαρεθεί τα συμβατικά εστιατόρια. Αυτό που κάνουμε εμείς και είναι τόσο δημοφιλές έχει να κάνει με την ανταλλαγή εμπειριών και την αλληλεπίδραση – ο κόσμος θέλει να συμμετέχει. Απολαμβάνουν όλα τα πράγματα που τους προσφέρει η εμπειρία, αντί να βγαίνουν απλά για φαγητό. Όλα αυτά τα πράγματα – είτε είναι fondue είτε μπάρμπεκιου – προσφέρουν ένα επίκεντρο στη βραδιά, που βοηθάει να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να διευκολύνει το διάλογο και τη διασκέδαση”.

 

Κι εκεί ακριβώς κρύβεται η ευρεσιτεχνία του Jimmy αλλά και το μυστικό της επιτυχίας του δικού του εγχειρήματος. Στο ότι δημιούργησε μία εμπειρία, όχι απλά ένα μαγαζί. Μία εμπειρία η οποία επιτρέπει στους πελάτες του να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με τους ανθρώπους του Jimmy’s Pop Up. Τους δίνει την ευκαιρία να μετέχουν στη διαδικασία του φαγητού τους, να περάσουν ένα πραγματικά μοναδικό βράδυ. Κι αυτή είναι και η ανταμοιβή για τον ίδιο τον Jimmy Garcia.

Νομίζω το πιο ικανοποιητικό κομμάτι της δουλειάς μας είναι η αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες, όταν βλέπουμε τον κόσμο να βγαίνει έξω και να περνάει φανταστικά. Πάντα θα υπάρχει ένας χώρος για εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin, ή άλλα εξαιρετικά εστιατόρια. Αλλά υπάρχει και μια εντελώς νέα αγορά με πολλές πτυχές: έχει να κάνει με τη μορφή διασκέδασης στο εστιατόριο, αλλά και με την ατμόσφαιρα και το χώρο. Τα εστιατόρια με αστέρια Michelin είναι καταπληκτικά, αλλά πας εκεί μόνο για το φαγητό. Δεν πας για μια υπέροχη, ατμοσφαιρική βραδιά, γιατί τα περισσότερα από αυτά σου δίνουν την αίσθηση ότι τρως μέσα σε εκκλησία”.

Αν προτιμάς το σαλέ από την εκκλησία, αν θες να ανακαλύπτεις κι άλλα τέτοια υπέροχα μέρη στον κόσμο, ακολούθησε πιστά όσα δημοσιεύουμε στην κατηγορία World Class. Εν αναμονή βέβαια των εξελίξεων με όλες τις ελληνικές συμμετοχές στο World Class Bartender of the Year 2017 στο δρόμο προς τον ελληνικό τελικό και φυσικά τον μεγάλο παγκόσμιο τελικό στο Mexico City. Μπορείς να ενημερώνεσαι από την σελίδα του World Class στο Facebook και το hashtag #worldclass2017 για τα νεότερα.