Θα είναι το 2020 η χρονιά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Όλα τα στοιχεία δείχνουν πώς ναι.
SHARES

Οι κολοσσοί των αυτοκινητοβιομηχανιών φαίνεται ότι μας ετοιμάζουν ένα φουλ ηλεκτρικό 2020, καθώς ένα μεγάλο κύμα νέων "προϊόντων" φιλικών προς το περιβάλλον, και που μειώνουν το διοξείδιο του άνθρακα ετοιμάζονται να βγουν στην αγορά.

Τα προηγούμενα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων απευθύνονταν σε μία μικρή μερίδα της αγοράς, αλλά από φέτος, με το λανσάρισμα των Mini, Vauxhall Corsa και Fiat 500, φαίνεται ότι αυτό θα αλλάξει δραματικά.

Ο αριθμός των μοντέλων τέτοιου είδους αυτοκινήτων, αναμένεται να εκτοξευτεί απ' τα 100 στα 175 μόνο στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία από το IHS Markit. Οι ίδιες αναλύσεις μιλούν για περισσότερα από 330 μοντέλα μέχρι το τέλος του 2025.

Αυτή η νέα προσφορά πρόκειται να ενισχύσει αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, τη στιγμή που η ζήτηση για βενζινοκίνητα οχήματα σταδιακά μειώνεται.

Μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν από 3.4% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων σε 5.5% το 2020, ενώ συνολικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο αριθμός τους αναμένεται να ξεπεράσει τα 540.000 αυτοκίνητα. Το 2019 ο ίδιος αριθμός ήταν στα 319.000.

Οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα επιβάλλουν βαριά πρόστιμα στις βιομηχανίες των οποίων τα αυτοκίνητά θα "βγάζουν" διοξείδιο του άνθρακα περισσότερο από 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που τους έχει σπρώξει προς την πράσινη οικονομία και μαζί τους, και τους καταναλωτές. Σκέψου μόνο ότι αν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπεράσουν αυτό το όριο, θα πρέπει να πληρώσουν 95 ευρώ για κάθε παραπάνω γραμμάριο και αν αυτό σου φαίνεται λίγο, πολλαπλασίασέ το με όλα τα αυτοκίνητα που θα πουλήσουν.

Απ' την άλλη βέβαια, κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους, γιατί αυτός ο ανταγωνισμός μεταξύ ηλεκτρικών αυτοκινήτων και βενζινοκίνητων, αναμένεται να ρίξει τις τιμές των δεύτερων που ακόμα βρίσκονται πιο ψηλά στις προτιμήσεις των περισσότερων.

Στο τέλος το 2020 θα δούμε αν θα έχουν πέσει μέσα στις προβλέψεις τους.

Share
 

24Media Network

Η φαρσοκωμωδία μιας τυχαίας γραμμής οφσάιντ

Tο VAR υπάρχει για να μη λέμε “φαίνεται”, αλλά για να ακούμε την τεχνολογία να μας λέει “είναι”. Στην Ελλάδα πληρώνουμε VAR για να μην έχουμε ιδέα για το τι έγινε, λόγω τραγικής τηλεοπτικής κάλυψης. Ο Θέμης Καίσαρης γράφει για τη φαρσοκωμωδία μιας τυχαίας γραμμής.

Χωρίς "φρένο" στις προκλήσεις

Ο Γιώργος Οικονόμου γράφει για τον περίπατο του Παναθηναϊκού, τον Γιώργο Παπαγιάννη και την πορεία για να έχει αντίπαλο στα μέτρα του για τα playoffs.

 
Μάθε τα πάντα για φετινά βραβεία
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO