Πέντε τύποι ανθρώπων που πάνε το αυτοκίνητό τους για service

Ο τυπικός, ο ξερόλας και τρεις ακόμη τύποι που συναντάς στο συνεργείο.
SHARES

Το αυτοκίνητο όλοι το αγαπάμε, το λατρεύουμε, το αποθεώνουμε, αλλά όταν φτάνει η ώρα για το service του, εκεί τα πράγματα αλλάζουν, εκεί αρχίζουμε να διαφοροποιούμαστε μεταξύ μας. Άλλοι το πάμε στην ώρα του, άλλοι το ξεχνάμε τελείως, και άλλοι πάμε στο συνεργείο με μοναδικό σκοπό να σπάσουμε τα νεύρα όποιου μηχανικού βρεθεί μπροστά μας.

Παρακάτω θα βρεις τους πέντε - βασικούς - τύπους ανθρώπων που πάνε το αυτοκίνητό τους για service. Κάπου εκεί θα βρεις και τον εαυτό σου ή θα αναγνωρίσεις κάποιον φίλο σου. Για πάμε.

1. Ο τυπικός

Εκείνος ο τύπος που δεν ξεχνά ποτέ ποια ημερομηνία ακριβώς πρέπει να πάει το αυτοκίνητό του για service, πόσα χιλιόμετρα ακριβώς πρέπει να έχει συμπληρώσει, αλλά δεν σταματάει μόνο εκεί. Θυμάται απ' έξω αν θέλουν αλλαγή τα λάδια, το φίλτρο αέρος, τα τακάκια, οι βαλβολίνες, τα πάντα όλα. Φτάνει σε σημείο μάλιστα να μην κυκλοφορεί με το αυτοκίνητό του, αν δει ότι έχει ξεφύγει έστω και ένα χιλιόμετρο απ' το 'επιτρεπτό', χωρίς να έχει προλάβει να το πάει για service. Ας μην κοροϊδευόμαστε όμως, αυτό συμβαίνει σπάνια.

Αυτός ο τύπος φτάνει στα όρια του ψυχαναγκαστικού, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να το παραδεχτεί, οπότε τον αφήνουμε στην πλάνη του και παρηγορούμαστε με το γεγονός ότι τουλάχιστον προσέχει την ασφάλειά του. Και κάνει και έξυπνες κινήσεις, όπως για παράδειγμα, ασφάλεια αυτοκινήτου στην Anytime , με την οποία εξασφαλίζεις 10% επιπλέον έκπτωση σε ανταλλακτικά. Ξέρει και πράττει ανάλογα.

2. Αυτός που το αργεί πάντα

Το αντίθετο του προηγούμενου τύπου. Δεν κοιτάει ποτέ πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητό του, δεν τηρεί τα διαστήματα του service του αυτοκινήτου και συνήθως το πάει στο συνεργείο αν νιώσει ότι κάτι δεν πάει καλά όσο οδηγεί. Συχνά του το θυμίζουν άλλοι -η μητέρα του ή η γυναίκα του- ξέροντας πόσο αμελής είναι, παλεύοντας να τον πείσουν για τη σημασία του service. Γι' αυτόν τον λόγο, τις περισσότερες φορές είναι και οι ίδιες που το πάνε στο συνεργείο, καθώς βαρέθηκαν τον αναβλητικό ξεχασιάρη κανακάρη τους.

Αν τελικά το πάει ο ίδιος στο συνεργείο, ακούει τον επισκευαστή να του λέει "πολύ το άργησες" και αναρωτιέται τι εννοεί. Το ίδιο αναρωτιόταν και λίγο πριν όσο οδηγούσε και άκουγε απροσδιόριστους θορύβους από το εσωτερικό του οχήματος.

Όλα καλά στο τέλος, αλλά μυαλό δεν βάζει, τα ίδια θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά.

 

3. Ο 'Δεν είναι μαμά'

Αυτός ο τύπος όποτε πηγαίνει το αυτοκίνητό του στο συνεργείο, ζει τη φάση 'κάθε φορά/πρώτη φόρα', γιατί έχει κάνει τόσες καγκουρίστικες μικροαλλαγές στο όχημα, που και ο μηχανικός είναι σαν να μην το έχει ξαναδεί. Ο δεύτερος θέλει να γελάσει, αλλά κρατιέται, κατάσταση που δυσκολεύει δραματικά όση ώρα του μιλάει ο 'Δεν είναι μαμά', περιγράφοντάς του που βρήκε τόσο επικά ζαντολάστιχα, σπόιλερ που φωσφορίζουν και όλα αυτά. Συνήθως είναι cool και άνετος με τους μηχανικούς, αρκεί να κάνουν τους έκπληκτους με την ομορφιά του αυτοκινήτου του και να του δώσουν την ευκαιρία να κάνει τα χαϊλίκια του που λέγαμε και στα 90s.

Το service γι' αυτόν είναι άλλη μια μέρα στη δουλειά, έτσι κι αλλιώς, όλη μέρα με το αμάξι του ασχολείται.

4. Ο άσχετος

Άλλες φορές έντρομος, άλλες φορές αδιάφορος, αυτός ο τύπος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να γίνει, ξέρει μόνο πότε πρέπει να γίνει. Έτσι, όταν βλέπει ότι έφτασε η μέρα του service, πηγαίνει το αυτοκίνητό του στο συνεργείο και ακούει ευλαβικά τον πάνσοφο μηχανικό να του αραδιάζει ένα σωρό άγνωστες λέξεις και όρους. Παραδίδεται σε αυτές τις ανώτερες δυνάμεις, ανίκανος να τις κατανοήσει, αφήνεται στα χέρια τους και περιμένει ως δια μαγείας να παραλάβει το αυτοκίνητό του "έτοιμο".

Εσύ ειδικά που ανήκεις σ' αυτήν την κατηγορία, μπες στο http://www.anytime.gr/service/ και σύγκρινε τιμές ανάμεσα στα συνεργεία, διάβασε και τις αξιολογήσεις και των άλλων χρηστών για να νιώσεις σίγουρος ότι τα χέρια που πρόκειται να μπουν κάτω απ' το καπό του αυτοκινήτου σου θα είναι τα ικανότερα.

Όταν ο μηχανικός, λοιπόν, του εξηγεί τι έλεγξε, τι επιδιόρθωσε κτλ, κουνάει το κεφάλι συγκαταβατικά, δήθεν ότι καταλαβαίνει, αλλά εκείνη τη στιγμή πιθανότατα βρίσκεται αλλού, όπως ο Μπραν όταν του γύριζε το μάτι και πετούσε μέσα από κάποιο κοράκι του.

Οι φανς του Game of Thrones θα με καταλάβουν, οι υπόλοιποι προχωρήστε στον επόμενο τύπο, τον πιο μισητό από όλους.

5. Ο ξερόλας 

Εκνευριστικός, δίνει συνεχώς οδηγίες, λέει από πριν τι χρειάζεται το αυτοκίνητο χωρίς καν να περιμένει να μιλήσει ο μηχανικός, κάνοντας μονίμως επίδειξη της αυτοκινητιστικής του ημιμάθειας, χωρίς να καταλαβαίνει ότι φαίνεται αστείος στα μάτια του ειδικού. Δεν θα φύγει καθόλου απ' το συνεργείο, θα είναι συνεχώς δίπλα στους ανθρώπους που θα ελέγχουν το αυτοκίνητο, πετώντας που και που ένα "όχι έτσι, απ' την άλλη θέλει, από κει ναι. Αμ μπράβο".

Φτάνει τους πάντες στα όρια τους, αλλά παρηγορούνται στη σκέψη ότι σύντομα θα φύγει και θα γυρίσει σπίτι του να φτάσει κάποιους άλλους στα όρια τους. Πολύ συχνά στους φίλους του παινεύεται λέγοντας "καλά, άμα δεν τους τα έδειχνα εγώ, δεν θα 'ξεραν τίποτα να κάνουν".

Είναι το είδος πελάτη που απεχθάνεται κάθε επαγγελματίας, είτε δουλεύει σε συνεργείο είτε σε κουρείο.

Από μακριά και αγαπημένοι.

Επειδή, όμως, το service είναι μία διαδικασία που κοστίζει χρόνο και χρήμα, -όποιος και απ' τους παραπάνω τύπους κι αν είσαι-, τώρα, μέσω της Anytime, έχεις τη δυνατότητα να βρεις το καλύτερο και οικονομικότερο συνεργείο στην περιοχή σου.

Μπες στο www.anytime.gr/service και ακολούθησε τα απλά βήματα που χρειάζονται για να κλείσεις online ραντεβού για service σε 1 λεπτό, σε ένα από τα 200+ συνεργεία στην Αττική, εύκολα, γρήγορα και με ξεκάθαρους όρους:

1. Επίλεξε τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου και τις εργασίες που επιθυμείς.

2. Διάλεξε την περιοχή που θες να βρεις συνεργείο.

3. Συμπλήρωσε τον αριθμό συμβολαίου του οχήματός σου, για να δεις την έκπτωσή σου. (αφορά μόνο πελάτες της Anytime)

4. Κλείσε online ραντεβού τη μέρα που σε βολεύει.

Πρόκειται για μια υπηρεσία που παρέχεται μέσω του autoduder και επειδή σίγουρα ανήκεις σε μία από τις πέντε παραπάνω διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων όσον αφορά την αντιμετώπισή τους προς το service, διαβάζοντας το κείμενο με κάποιον θα ταυτίστηκες. Ελπίζουμε αυτός ο "κάποιος" να μην είναι ο 'Δεν είναι μαμά'.

Share
 

24Media Network

Μαρτίνς: "Επιθετικοί για τη νίκη"

Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Πέδρο Μαρτίνς, ξεκαθάρισε ότι στόχος είναι η νίκη και μόνο επί της Τότεναμ ανεξάρτητα από τη δυναμικότητα της αντιπάλου ενώ τόνισε ότι περιμένει από τους παίκτες του να είναι επιθετικοί στην πρεμιέρα του Champions League.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Γιατί το 'Joker' κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι της Βενετίας

Πώς κέρδισε το 'Joker' το μεγάλο βραβείο και πώς θα επηρεάσει την υπόλοιπη χρονιά; Ποια ήταν η πραγματικά καλύτερη ταινία του φεστιβάλ και ποιο νέο όνομα σκηνοθέτη πρέπει να θυμάσαι; Θα είναι αυτά τα χειρότερα βραβεία του event για τον ιστορικό του μέλλοντος;

Λόγω Τιμής, η προφορική ιστορία

Οι συντελεστές της σειράς εξομολογούνται στιγμές από την πιο 'εσύ κι εγώ' παρέα της ελληνικής τηλεόρασης.

Social Man
PROMO